Expert britanic preda in locatie exclusivista seminar de top pe Customer Service

BUCURESTI - 17 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence din Marea Britanie, din nou in Romania pentru a sustine seminarul de Customer Loyalty Leadership.

Seminarul va avea loc pe data de 25 si 26 februarie 2008 intr-o locatie exclusivista, Muzeul National Cotroceni, Bucuresti si reprezinta o sansa unica de a invata de la expertul de top Chris Daffy despre cele mai noi tendinte in domeniul Customer Service.

Sesiunea de Master Class este un eveniment de 2 zile la care pot participa pana la 20 de directori generali, directori executivi sau membri ai consiliilor de administratie, precum si manageri de Customer Service, Client Support, CRM, Vanzari, Marketing, Corporate sau Retail Units, HR, care compun si asigura implementarea strategiilor de Customer Service.

Seminarul prezinta teme precum angajamentul conducerii pentru a dezvolta o cultura a serviciilor, cuantificarea potentialului clientilor in bani, dezvoltarea unor experiente memorabile care sa creeze dependenta clientilor de respectiva companie si implementarea cu succes a unui program coerent in acest sens.

Master Class-ul este combinatia perfecta intre teorie, cazuri concrete de business si exercitii practice. Evenimentul, gazduit de Chris Daffy in limba engleza, este o ocazie extraordinara de a participa la un seminar memorabil si interactiv pentru a invata cum sa creati experiente extraordinare pentru clientii dumneavoastra.

Despre SES - Service Excellence Solutions

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.
Tudor Trof
021.231.39.48
office@servicexcellence.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ses-service-excellence-solutions/expert-britanic-preda-in-locatie-exclusivista-seminar-de-top-pe-customer-service