Infografic - 16 Elemente Esentiale Pentru Pagina De Produs A Magazinului Tau Online

BUCURESTI - 12 august 2015

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Retail, Internet

Analizand sute de magazine online din Romania, am observat ca o mare parte dintre acestea au probleme destul de grave in pagina de produs . Aceasta pagina fiind una extrem de importanta pentru clientii magazinelor.

Pagina de produs sau pagina de detaliu a unui magazin online, este o zona extrem de importanta in interactiunea clientului tau cu magazinul. Daca Apple, Amazon, Zappos etc. sunt mereu date exemple pozitive in e-commerce, analizand infograficul realizat de SilkMart cu cele 16 elemente esentiale pe care trebuie sa le aiba pagina de produs a magazinului tau online, fiecare proprietar de magazin isi poate face face modificarile necesare.

O experienta placuta pe site-ul tau ii va determina pe cumparatori sa adauge produsul in cos si sa finalizeze comanda.

infografic pagina produs

infografic pagina produs

Pentru ca ne dorim sa ajutam cat mai mute firme de Romania sa isi creasca vanzarile online, odata cu lansarea noii platforme SilkMart, am inceput si un program educativ adresat proprietarilor de magazine online, dar si celor care vor sa isi deschida unul.

O pagina de produs care sa conduca clientii spre butonul de finalizare comanda trebuie sa fie realizata intr-un mod cat se poate de corect si sa contina anumite elemente specifice. In primul rand trebuie sa ai un titlu si imagini sugestive, un pret cat mai vizibil plasat lanaga butonul de “Adauga in Cos” si prezentarea modalitatii de trasport, review-uri, descrierea dar si disponibiliatea produsului, optiuni de social share si alte astfel de elemente.

Pentru ca o imagine face cat 1000 de cuvinte. La fel se intampla si atunci cand vrei sa vinzi ceva. Potentialii cumparatori vor fi foarte atenti la detalii cand vine vorba de a achizitiona ceva. O galerie de poze high resolution, surprinse din mai multe unghiuri, cu optiune de zoom, reprezinta prima intalnire a clientului cu produsul. O imagine cat mai clara, care sa surprinda cat mai multe detalii va duce un client spre pasul urmator de  finalizare a comenzii.

Pretul produsului trebuie sa fie vizibil si amplasat cat mai aproape de butonul “Adauga in Cos”. Acesta le va atrage atentia si ii va indemna sa aleaga acel produs. Daca clientul este nevoit sa caute aceasta optiune prin site, s-ar putea ca pe parcurs sa se razgandeasca. Atunci cand vor sa plaseze o comanda, cumparatorii sunt interesati de plata, de livrare, si in cat timp va ajunge produsul la ei. In acest caz este foarte important ca acestia sa gaseasca informatii si detalii despre transport. Daca tot este vorba despre procesul de alegere, este recomandat sa iti tentezi clientii cu alte produse similare sau complementare. Un Cross-Sell sau un Up-Sell pe pagina de produs pot ajuta vanzarile sa creasca. Nu foarte multa lume poate rezista tentatiei de a mai adauga un produs in cos. Intodeauna cumparatorii vor sta pe ganduri cand doresc sa cumpere ceva. Este important sa vii in ajutorul lor si sa le oferi informatii despre produs, despre modul in care acesta ii va ajuta, beneficiile, dar si o descriere cuprinzatoare a acestuia. Ca sa nu iti superi clientii, afiseaza si disponibilitatea produselor. De altfel, pentru un plus de incredere in vanzare te pot ajuta review-urile si elementele de trust.

Atunci cand clientii doresc sa faca o comanda online este posibil ca foarte multi dintre ei sa iti acceseze pagina de pe telefonul mobil. Vanzarile online de pe telefoanele mobile sunt in crestere si de aceea este extrem de important sa iti optimizezi site-ul pentru astfel de dispozitive. Cu butonul “Click 2 Call” le dai posibilitatea  clientilor  tai sa te contacteze direct de pe pagina de produs.

Atunci cand oamenii fac cumparaturi online, mereu isi doresc sa cumpere mai mult. Prin optiunea de salvare a produselor le poti oferi clientilor posibiliatea de a se intoarce dupa ele.

Cand esti online, ai posibilitatea de a interactiona cu clientii tai, de a forma o comunitate. Social media este un mediu extrem de util care te ajuta sa fii acolo unde sunt clientii tai. Ofera-le posibilitatea de  a impartasi pe canalele de socializare experientele lor cu magazinul tau. Fii prezent, ofera-le un continut de calitate si vino in intampinarea nevoilor lor.

Aici ai lista cu cele 16 elemente esentiale pentru pagina de produs a magazinului tau online:

Imagini de produs. Imagini de produs calitative, high resolution.Galerie Foto. Imagini cu produsele, din mai multe unghiuri, cu optiune de zoom pe imagini.Pret. Pretul produsului amplasat cat mai aproape de butonul de “Adauga in Cos”.Transport. Afisarea infrormatiilor referitoare la transport, livrare si plata.Elemente de Trust. Iconuri care sa castige increderea clientului.Descrierea Produsului. Descrierea comerciala de produs, cat mai detaliata, cu prezentarea beneficiilor, avantajelor, corecta din punct de vedere gramatical.Info Produs. Specificatii tehnice detaliate despre produs.Cross-Sell. Afisarea produselor similare.Titlu. Titlul produsului evidentiat si amplasat vizibil, in primul ecran.Review-uri Clienti. Posibilitatea de a publica review-uri la produse si de a citi parerile altor clienti.Disponibilitate Produs. Afisarea informatiilor despre stoc impreuna cu pretul produsului si un buton de call-to-action.Adauga in Cos. Butonul de “Adauga in cos” evidentiat prin culoarea de actiune si amplasat vizibil in primul ecran.Comanda Telefonica. Amplasarea datelor de contact cat mai vizibil in pagina de produs (telefon, chat, etc.). Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile prin adaugarea butonului de “Click 2 Call” pentru pagina de produs in varianta mobila.Social Share. Posibilitatea distribuirii in retelele sociale si integrarea butoanelor de share/like pentru incurajarea crearii unei comunitati.Wishlist. Posibilitatea salvarii produsului intr-un wishlist.Up-Sell. Afisarea produselor complementare.

Acest infografic poate fi preluat gratuit de pe blogul SilkMart, iar daca mentionezi si sursa, poti castiga un premiu din partea noastra.

La o analiza mai detaliata putem observa ca foarte multe magazine online din Romania au probleme destul de grave si nu au paginile de produs realizate astfel incat experienta clientilor in site sa fie una placuta pentru ei, si profitabila pentru buzunarul tau.

Acum ca ai vazut ce inseamna sa ai o pagina de produs potrivita pentru a vinde cat mai usor, analizeaza-ti site-ul si incearca sa il imbunatatesti. Daca ai nevoie de ajutor, SilkWeb te poate ajuta prin platforma SilkMart sa fii cel mai bun magazin si sa ai cei mai fericiti clienti.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/silkweb/infografic-16-elemente-esentiale-pentru-pagina-de-produs-a-magazinului-tau-online