Angajatii pot invata mai mult intr-un timp mai scurt

BUCURESTI - 22 noiembrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

ELearning-ul înseamnă a învăţa mai mult, într-un timp mai scurt, cheltuind mai puţin – trei avantaje care conduc la eficientizarea procesului de instruire şi implicit la câştigarea unor avantaje competitive pentru compania care apelează la instruirea asistată de calculator

Evenimentul “ELearning – avantaje competitive prin instruirea angajaţilor” organizat de FinMedia, a reunit în cadrul Crowne Plaza principalii furnizori de eLearning prezenţi pe piaţa din România. La acest eveniment SIVECO România a fost partener oficial şi a prezentat invitaţilor AeL Enterprise, platforma completă de instruire asistată de calculator, utilizată atât de mari companii din România cât şi de sistemul educaţional din ţara noastră.

Noile tendinţe ale economiei româneşti reconsideră criteriile şi pârghiile prin care o companie poate deveni competitivă, instruirea eficientă a angajaţilor devenind un factor ce influenţează decisiv poziţia şi diferenţierea pe piaţă.

Printre beneficiile oferite de AeL Enterprise se numără instruirea şi testarea unitară a angajaţilor, eficientizarea activităţii de administrare a resurselor de instruire, monitorizarea performanţelor trainerilor şi angajaţilor, flexibilitate, reducerea costurilor cu instruirea angajaţilor, reducerea timpilor neproductivi, interactivitate şi un control foarte mare asupra informaţiilor pe care le primeşte angajatul în stagiul de pregătire. Avantajele oferite de platforma AeL sunt completate de cele oferite de cursurile interactive, care oferă cursantului posibilitatea de a interacţiona cu informaţia care este transmisă. Instructorul este ajutat să evalueze rapid şi imediat după terminarea cursului, gradul în care cunoştinţele transmise au fost însuşite.

“ O secundă, un minut poate reprezenta foarte mult pentru succesul unei afaceri, al unei companii. Azi totul se mişcă cu o viteză impresionantă, oamenii, companiile sau orice instituţie căutând metoda care să conducă la rezultate foarte bune în cel mai scurt timp. Instruirea angajaţilor nu face excepţie de la noile tendinţe, companiile orientându-se către metode şi instrumente de instruire care să reducă perioada în care angajatul trebuie să părăsească locul de muncă pentru a urma un curs. Ceea ce oferim noi companiilor care caută o metodă eficientă de instruire este o platformă de eLearning care poate fi adaptată în funcţie de necesităţile fiecărui client, un modul de colaborare care stimulează interactiunea dintre cursanţi sau instructor-cursant, cursuri interactive create pe baza celor mai noi principii educaţionale şi toate serviciile necesare implementării acestei soluţii – totul pentru o instruire completă realizată în cel mai scurt timp ”, declară Radu Jugureanu, eContent Manager la SIVECO Romania.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante - Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor - si a oferit solutii performante unor companii private de referinta - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si WEF Transparency. Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând www.siveco.ro.
SIVECO ROMANIA SA
Bd. Maresal Averescu 8-10
Corp Stefan Odobleja
Sector 1, cod 011455
Tel: +4 031 8055422, 021 3181201
Fax: +40 (21) 3181202
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/angajatii-pot-invata-mai-mult-intr-un-timp-mai-scurt