Cum pot fi imbunatatite serviciile de apa si canalizare

BUCURESTI - 14 ianuarie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Tehnologie

Cu noua componenta ”Managementul Activelor” din sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2020 operatorii regionali de Apa si de Canalizare pot sa-si gestioneze eficient resursele materiale si financiare

Cum pot fi imbunatatite serviciile de apa si canalizare
 Existenta unei asemenea componente in sistemul integrat ofera un suport informatic consistent preocuparilor actuale sustinute ale Operatorilor de Apa si Canalizare din Romania pentru furnizarea serviciilor la un inalt nivel de calitate, pentru gestiunea performanta a dotarilor, pentru imbunatatirea continua a relatiilor cu clientii 

Sorin Dimofte, director vanzari si consultanta in SIVECO Romania

Gestionarea eficienta a resurselor necesita un plan coerent de management al activelor. Firmele de apa si canalizare au de acum la dispozitie un sistem informatic dedicat, care sa le ajute sa-si planifice investitiile de capital, sa obtina o imagine clara a caracteristicilor activelor si un calendar al programului de retehnologizare. Toate aceste avantaje vor imbunatati serviciile acordate clientilor din toata tara. 

Operatorii de apa si canalizare sunt intr-o perioada de transformari; regionalizarea, investitiile importante in infrastructura prin proiectele de POS Mediu impun un management modern, eficient, bazat pe informatii de cea mai buna calitate, existente in timp real si accesate direct de catre manageri. Astfel de informatii ofera Sistemul Informatic Integrat SIVECO Applications 2020, atat in domeniul comercial cat si in cel economic. Special pentru domeniul tehnic si operational sistemul a fost completat cu componenta Managementul Activelor. Ea este centrata pe managementul reparatiilor si intretinerii, oferind insa si posibilitatea planificarii retehnologizarilor si a investitiilor de capital. 

Aplicatia ofera o serie de date si nomenclatoare specifice: nomenclator de grade de uzura, nomenclator de probabilitati de defectare, nomenclator de impacturi ale defectarii, nomenclator de tipuri de servicii, nomenclator de procese, nomenclator de familii de active etc. 

Totodata modulul Inventarul Activelor cuprinde informatii precise privind durata de viata estimata a activelor, gradul de utilizare, gradul de uzura, probabilitatea de defectare, impactul defectarii, indicele de criticitate, structura constructiva, structura functionala, specificatiile pieselor de schimb, caracteristicile tehnice ale activelor si componentelor acestora. 

”Existenta unei asemenea componente in sistemul integrat ofera un suport informatic consistent preocuparilor actuale sustinute ale Operatorilor de Apa si Canalizare din Romania pentru furnizarea serviciilor la un inalt nivel de calitate, pentru gestiunea performanta a dotarilor, pentru imbunatatirea continua a relatiilor cu clientii”, a declarat Sorin Dimofte, director vanzari si consultanta in SIVECO Romania. 

Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Compania a fost infiintata in 1992 si are, la nivel international, peste 1.000 de angajati.

SIVECO Romania este specializata in executia de proiecte informatice complexe si de mare amploare pentru educatie, sanatate, agricultura, institutii vamale, organizatii europene, firme private, institutii publice.

De-a lungul celor peste 22 de ani de existenta, compania a fost recompensata cu peste 200 de premii interne si internationale.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro si www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/cum-pot-fi-imbunatatite-serviciile-de-apa-si-canalizare