SIVECO Applications 2010 – un instrument necesar in vederea modernizarii capacitatilor de productie

BUCURESTI - 18 mai 2007

Comunicat tip General in IT&C

Aplicatia de Management al Productiei dezvoltata de SIVECO asigura sustinerea intregului ciclu de productie al unei organizatii

Continuand sesiunea de seminarii organizate de companie in scopul facilitarii intalnirii dintre specialistii sai si potentialii beneficiari, SIVECO Romania a organizat recent, la Sibiu, seminarul cu tema “Solutii SIVECO pentru un management performant in domeniul productiei”.

In cadrul evenimentului, le-au fost prezentate participantilor - organizatii din intreaga tara ce isi desfasoara activitatea in domeniul productiei, principalele beneficii pe care le aduce componenta dedicata managementului productiei din cadrul sistemului integrat SIVECO Applications 2010. De un interes deosebit s-au bucurat si instrumentul de control si decizie manageriala SIVECO Business Analyzer si SIVADOC, solutia informatica de management al documentelor si fluxurilor de lucru.

“Integrata in cadrul sistemului SIVECO Applications 2010, componenta de Managementul Productiei este dedicata asistarii intregului ciclu de productie si acopera fazele de pregatire, lansare si urmarire a acesteia. Aplicatia permite crearea unui flux de procese transparent, usor de coordonat si urmarit, atat din punct de vedere al alocarii si utilizarii resurselor cat si al calitatii produsului final. Aplicatia pune la dispozitia factorilor de decizie toate informatiile si procesele necesare in fundamentarea unei politici de productie eficiente si riguros organizate”, afirma Cristina Chirvasie, Manufacturing Solutions Sales Manager la SIVECO Romania.

Pentru o companie cu activitate preponderent productiva, aplicatia de Management al Productiei dezvoltata de SIVECO asigura sustinerea ciclului de productie din faza de asigurare a necesarului de materii prime pana la cea finala, de livrare a produsului finit. Cateva dintre avantajele pe care le aduce acest instrument informatic includ:
- Crearea de premize de profitabilitate maxima a proceselor de productie;
- Planificarea utilizarii optime a resurselor si proceselor pe baza previziunilor si cererii de piata;
- Cresterea eficientei proceselor reale si, implicit, a satisfactiei beneficiarilor.

Componenta de Managementul Productiei este integrata, alaturi de celelalte componente, in cadrul pachetului informatic SIVECO Applications 2010, ceea ce inseamna ca fiecare in parte gestioneaza un proces bine definit dar in cadrul unui tot unitar, asigurat de mediul informatic, rezultand astfel plus-valoare, productivitate si eficienta. Gestionarea procesului de productie printr-o aplicatie dedicata, dar in cadrul unui sistem informatic global si coerent, asigura premise optimiste pentru evolutia companiilor din sectorul productiei pe piata unica europeana

Majoritatea organizatiilor cu activitate de productie urmaresc sa castige capacitatea de a raspunde rapid la solicitarile clientilor, sa le asigure performanta si operativitate maxime in satisfacerea cerintelor de business. Nivelul de competitivitate al companiilor din acest sector depinde si de flexibilitatea programarii productiei care, la randul sau, se traduce prin promptitudinea livrarilor, eliminarea intarzierilor, ajustarea facila a planificarilor existente.

„Și anul acesta, seminarul pe care l-am organizat la Sibiu a reprezentat un adevarat prilej pentru stabilirea unui dialog constructiv cu organizatiile din sectorul de productie. Progresul acestora depinde, intr-o maniera decisiva, de eficienta cu care isi utilizeaza resursele umane, tehnice si financiare de care dispun. Implementarea sistemului SIVECO Applications 2010 vine in intampinarea acestor cerinte, fiind special conceput pentru a optimiza si automatiza procesele si activitatile din cadrul organizatiilor”, concluzioneaza Cristina Chirvasie, Manufacturing Solutions Sales Manager la SIVECO Romania.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 15 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante - Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor - si a oferit solutii performante unor companii private de referinta - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si WEF Transparency. Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând www.siveco.ro.
SIVECO ROMANIA SA
Bd. Maresal Averescu 8-10
Corp Stefan Odobleja
Sector 1, cod 011455
Tel: +4 031 8055422, 021 3181201
Fax: +40 (21) 3181202
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/siveco-applications-2010-un-instrument-necesar-in-vederea-modernizarii-capacitatilor-de-productie