Tehnologia informatiei in slujba furnizorilor de utilitati

BUCURESTI - 12 decembrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

SIVECO România propune sectorului utilităţilor și energiei soluţii software flexibile și performante

Recent, JW Marriott din București a găzduit conferinţa „IDC ICT in the Utilities & Energy Sectors 2006”, eveniment ce a oferit participanţilor informaţii relevante despre modul în care trebuie să fie utilizate tehnologiile IT moderne în scopul eficientizării serviciilor de utilităţi și adaptării la noul mediu competitiv.

Manifestarea este inclusă în roadshow-ul dedicat sectorului utilităţilor și energiei, organizat de International Data Corporation în trei capitale din zona Europei Centrale: Budapesta, București și Praga. Evenimentul a adus faţă în faţă experţi ai industriei, leaderi în domeniu, reprezentanţi la nivel decizional ai companiilor furnizoare de utilităţi și din sectorul energetic, ai companiilor de top din sectorul IT&C, directori ai asociaţiilor de profil și mass-media.

In calitate de partener al evenimentului, SIVECO România a prezentat principalele beneficii pe care aplicaţia de Management al Facturării de Utilităţi din cadrul pachetului informatic integrat SIVECO Applications le aduce companiilor de profil, cât și interacţiunile dintre aceasta și celelalte componente ale acestei solutii ERP. Aplicaţia, adresată companiilor furnizoare de gaz, apă potabilă, apă caldă, agent termic sau celor de producţie și distribuţie de energie electrică, asigură controlul și coordonarea eficientă a resurselor interne, cu influenţă puternică asupra calităţii serviciilor prestate atât către cetăţeni, cât și către alte societăţi comerciale.

„SIVECO România a dezvoltat aplicaţia de Management al Facturării de Utilităţi întrucât pe piaţa românească nu exista un produs software care să satisfacă cerinţele de utilizare și administrare a unui volum foarte mare de date, cu procesarea unui număr ridicat de documente”, declara doamna Aurora Crusti, directorul departamentului SIVECO Applications. „Problemele legate de facturarea și încasarea serviciilor de utilităţi își găsesc rezolvarea optimă prin aplicaţia dezvoltată integral de SIVECO România, dedicată eficientizării activităţii și creșterii credibilităţii furnizorilor de utilităţi. Această soluţie devine cu atât mai necesară cu cât eficienţa cu care își desfășoară activitatea furnizorii de utilităţi influenţează atât propria relaţie cu beneficiarii, cât și imaginea în rândul unor segmente importante de populaţie.”

Aplicaţia de Management al Facturării de Utilităţi și-a dovedit eficienţa în practică, fiind folosită cu succes de importanţi beneficiari, precum Regia Autonomă a Apei Valea Jiului (RAAVJ), Congaz SA, Termoficare 2000 Pitești, dovedindu-se un mijloc performant de gestiune a unui număr impresionant de facturi și certificând astfel expertiza SIVECO în soluţiile dedicate domeniului de utilităţi.

Crearea unei structuri arborescente de evidenţă a clienţilor, generarea automată a unui număr foarte mare de facturi, încasarea rapidă a facturilor, posibilitatea externalizării serviciilor de încasări, evidenţa creanţelor individuale sau pe zone ale clienţilor, posibilitatea de a obţine, în orice moment, situaţii de sinteză specifice, reducerea cheltuielilor, prin creșterea productivităţii muncii, capacitatea de adaptare rapidă la schimbările legislative aferente modificărilor de preţuri la utilităţi, crearea unei baze de date de tip istoric pentru preţuri și tarife - sunt doar câteva dintre beneficiile pe care aplicaţia le aduce furnizorilor de utilităţi.

Sistemul software de Management al Facturării de Utilităţi modelează automat procesul de business, atât financiar cât şi operaţional, oferind un important suport informaţional în analiza financiară, previzionare şi luarea deciziilor în domeniul utilităţilor.

Faţă de celelalte aplicaţii existente în prezent pe piaţa românească, sistemul informatic integrat dezvoltat de SIVECO România permite configurarea dinamică a componentelor. Astfel, aplicaţia de Management al Facturării de Utilităţi oferă flexibilitate în operarea și în obţinerea situaţiilor finale, în conformitate cu specificul de business și cu cerinţele manageriale. Alături de componenta de Management al Facturării de Utilităţi, compania SIVECO Romania a implementat diverse alte componente ale sistemului informatic integrat SIVECO Applications în cadrul a numeroase companii românești aparţinând verticalor de utilitati, energetică și de petrol &gaze: printre clienţi se numără companii precum PETROM, Hidroserv Haţeg și Hidroserv Porţile de Fier, CET Iași, CET Brașov, SE Constanţa, SE Brăila, Termoelectrica București, Termoserv Mureș Iernut etc.

„Aplicaţia de Management al Facturării de Utilităţi are ca principal obiectiv eficientizarea activităţilor de evidenţă a facturării și încasării, la nivelul unui număr foarte mare de clienţi, pentru companiile care furnizează utilităţi. Implementarea cu succes a acestei componente in cadrul a numeroase societăţi demonstrează orientarea companiei SIVECO România, prin produse înalt calitative, către clienţii săi și către cerinţele de business ale acestora”, consideră doamna Aurora Crusti.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante - Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor - si a oferit solutii performante unor companii private de referinta - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si WEF Transparency. Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând www.siveco.ro.
SIVECO ROMANIA SA
Bd. Maresal Averescu 8-10
Corp Stefan Odobleja
Sector 1, cod 011455
Tel: +4 031 8055422, 021 3181201
Fax: +40 (21) 3181202
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/tehnologia-informatiei-in-slujba-furnizorilor-de-utilitati