Floridelux.ro, acum şi în Băneasa Shopping City

BUCURESTI - 3 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Floridelux.ro, cel mai important magazin online destinat vânzărilor de flori, marcă a companiei Gravity Design, anunţă deschiderea unui magazin tradiţional, începând cu 1 martie, în centrul comercial Băneasa Shopping City.

“Magazinul Floridelux.ro din Băneasa Shopping City se doreşte a fi o vitrină tradiţională prin care dorim să oferim o imagine palpabilă a tuturor produselor, iar din punct de vedere strategic, acest lucru adaugă un plus de valoare brand-ului www.floridelux.ro”, declară Marius Ghenea, preşedinte Gravity Design.

“În urma unor analize de piaţă, am observat o uşoară lipsă de încredere a clienţilor în achiziţia acestui tip de produse din online, datorită imposibilităţii de a face alegerea în mod obişnuit, pe baza simţurilor. De aceea, am decis că o strategie potrivită de business este să nu excludem potenţialii clienţi, oferindu-le astfel un spaţiu în offline unde, în plus, pot interacţiona cu personalul nostru, designeri florali pe care îi pot consulta”, explică Marius Dosinescu, general manager Gravity Design.

“Investiţia totală angajată s-a ridicat la aproximativ 30.000 de euro”, adaugă Marius Dosinescu.

În 2008, magazinul online Floridelux.ro a atins vânzări de aproximativ 120.000 de euro, în creştere cu 30% comparativ cu anul anterior.

„ Pentru anul în curs, în ceea ce priveşte aşteptările noastre de business, acestea se ridică la 500.000 de euro”, declară Marius Ghenea, preşedinte Gravity Design.

Pentru 2009, compania estimează că piaţa de flori online poate ajunge la 1,2 milioane euro, în creştere cu 50% faţă de 2008. Potrivit reprezentanţilor companiei, există un potenţial uriaş al acestei pieţe, luând în considerare faptul că doar 5% din comerţul cu flori se desfăşoară online în prezent, faţă de 95% offline.

În primul semestru al anului 2009, potrivit estimărilor companiei, va fi o pondere egală între persoanele fizice şi cele juridice în totalul clienţilor, însă se aşteaptă un procent de 70% companii şi 30% persoane fizice în a doua parte a anului, în urma strategiei adoptate faţă de clienţii corporate.

Magazinul offline Floridelux.ro va avea o echipă de 6 oameni dintre care 3 angajaţi, 2 designeri florali şi un şef de magazin pentru aprovizionarea şi derularea contractelor. Majoritatea florilor din magazin vor fi aduse din import, însă nu este exclusă posibilitatea de a achiziţiona o parte din marfă de la producătorii români.

Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Compania Gravity Design operează site-uri precum www.floridelux.ro, un brand deja cunoscut în Romania pe piaţa online a florilor, site-ul sezonier www.brazidecraciun.ro, cel mai important site de vânzare online brazi şi decoraţiuni de Crăciun. În plus, compania deţine şi alte site-uri conexe cum ar fi www.coroane.ro, www.dsmcosmetic.ro etc. Marius Dosinescu, directorul general al companiei, are o experienţă de 6 ani în comerţul online al florilor şi al produselor de tip sezonier, crescând treptat notorietatea brand-urilor FlorideLux şi BrazideCraciun. Marius Dosinescu are experienţă specifică şi în segmentul de creaţie web şi software, deţinând şi compania Avantaj NET, agenţie de creaţie şi tehnologie web care realizează aplicaţii software şi site-uri web.
www.floridelux.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/floridelux-ro-acum-si-in-baneasa-shopping-city