Împreună cu Sover eşti, întotdeauna, la înălţime

Locul desfasurarii: Sala Ronda, Hotel Intercontinental

Organizator: Sover Optica

Împreună cu Sover eşti, întotdeauna, la înălţime

Întâlnirea Partenerilor Sover Optica
17 – 18 noiembrie 2006

Bucureşti, 18 noiembrie 2006

În zilele de 17-18 noiembrie 2006, Sover Optica a organizat a 11-a Întâlnire anuală cu partenerii săi de afaceri, având slogan-ul “Împreună cu Sover eşti, întotdeauna, la înălţime”. Scopul principal al evenimentului este consolidarea relaţiilor cu principalii parteneri aparţinând mediului de afaceri din domeniul comercializării articolelor optice din România.
Urmărind consecvent întărirea poziţiei pe piaţa a brand-urilor promovate de Sover Optica în calitate de distribuitor, cât şi recunoaşterea statutului celor mai importanţi parteneri, evenimentul a fost structurat în două părţi distincte: Workshop-ul Sover şi Cina festivă. Pe parcursul celor două zile ale workshop-ului au fost prezentate colecţiile de ochelari 2007 şi s-a lansat - în premieră pe piaţa românească - sistemul ALTA, singurul sistem de şlefuit lentile pe contur ce atinge precizia de 50 de microni, al companiei franceze Briot International, reper incontestabil al inovaţiei tehnologice continue. Reconfirmându-şi calitatea de furnizor integral pe piaţa românească de profil, Sover Optica a prezentat şi produsele de top dedicate îngrijirii vederii umane, ale companiilor Hoya Vision Care - Japonia şi Johnson&Johnson Vision Care – S.U.A., lideri mondiali în acest sector de activitate.
Cu prilejul Cinei festive din seara zilei de 18 noiembrie, Sover Optica a decernat premiile programului “Călătoriţi cu Sover” celor 11 parteneri strategici pentru rezultatele de excepţie din anul 2005. De asemenea, în contextul iniţierii noului program “Pro Fabrica” pentru promovarea produselor fabricate de către Sover-Italia, Marcolin-Italia, Allison-Italia, Grosfilley-Franta, Hoya Vision Care-Japonia şi Johnson&Johnson Vision Care – S.U.A., a oferit primele diplome de excelenţă. Sover Optica a acordat o diplomă de merit echipei celor trei alpinişti români - Dragoş Saioc, Vlad Sanda şi Bogdan Sacagiu - care au cucerit, în cursul lunii februarie 2006, celebrul vârf Mont-Blanc, înalt de 4810 metri, situat în Alpii Francezi. Organizarea acestui proiect temerar, sprijinit şi sponsorizat de Sover Optica, a demonstrat o întrupare perfectă a viziunii primordiale a companiei: „100% performanţă vizuală în orice moment”.
Caracterul individual al ochelarilor şi efectul pozitiv al purtării acestor accesorii a fost reflectat elocvent de „Cătălin Botezatu fashion-show” ce a reuşit să pună în valoare personalitatea fiecărui model, imprimând o nouă lumină colecţiei de vestimentaţie semnată de binecunoscutul designer.
Seara zilei de 18 noiembrie 2006 s-a încheiat cu un incitant concert de muzică live savurat de către cei peste 270 de participanţi. Fiind o gazăa experimentată, Sover a ştiut să încânte întotdeauna invitaţii săi cu momente de surpriză preparate cu minuţiozitate. Trupa „No 13”,împreună cu Berti Barbera au colorat atmosfera folosind nuanţele strălucitoare ale repertoriului internaţional de muzică pop-rock. Astfel, ei au dovedit întregului auditoriu că, prin excelenţă, muzica uneşte destine şi face drumul vieţii mult mai uşor de străbătut. Redescoperirea pieselor de colecţie ale anilor `60 sau `70 a reprezentat o călătorie miraculoasă pentru care suntem întotdeauna dispuşi să investim timp.

Călătorind cu SOVER
Puteţi culege oricând amintiri şi puteţi oferi prietenilor
Cel mai râvnit efect al purtării ochelarilor:
Viteză maximă de schimbare.







Ion Valentin Parescura
Director de Imagine Sover Optica SRL
Telefon: 021-351 66 26, Fax: 021-351 66 27

Despre SOVER OPTICA

SOVER - profil de companie

SOVER Optica este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian infiintata in 1994, fiind singurul furnizor integral de articole optice destinate ingrijirii vederii umane pe piata romaneasca. In prezent SOVER Optica are 148 de angajati, un portofoliu de clienti format din peste 600 magazine de optica si cabinete de oftalmologie precum si o retea proprie de 15 magazine & 1 franciza situate in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti si Timisoara. La finele anului 2005, SOVER Optica a realizat o cifra de afaceri de peste 5,5 milioane euro, iar, in primul semestru al anului 2006, a realizat o crestere de 14%.
SOVER Optica face parte dintr-un grup european puternic care se sprijina pe traditiile manageriale si performantele tehnologice ale fabricantului italian de ochelari SOVER. Produsele Grupului SOVER sunt comercializate pe aproape 70 de piete internationale prin intermediul unor distribuitori exclusivi, printre care se numara si cele patru filiale din tarile est-europene:
SOVER Optica – Bucuresti, Romania
SOVER K – Kiev, Ucraina
SOVER M – Moscova, Federatia Rusa
SOVER Spol SRO – Praga, Cehia
Obiectivele principale ale celor peste 350 de persoane ce alcatuiesc astazi echipa SOVER GROUP se circumscriu misiunii primordiale ale companiei: calitate ireprosabila a produselor si serviciilor in slujba sigurantei vederii purtatorilor de ochelari SOVER de pretutindeni.

Reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie
In anul 2000, SOVER Optica si-a extins portofoliul cu activitatea de retail, prin deschiderea primului sau magazin de optică medicală SOVER OpticaOptometrie în Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor, care la acea vreme constituia o noutate absolută în piaţa romaneasca prin serviciile oferite, standardul ridicat de calitate a produselor şi prin designul interior. De atunci reteaua de magazine a fost extinsa în alte 5 oraşe importante din ţară: Iaşi, Timişoara, Braşov, Cluj şi Ploieşti, existand planuri concrete de dezvoltare in continuare.
Pe langa ambianta remarcabila a spatiilor, reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie urmareste sa creeze si sa dezvolte o echipa de profesionisti ai vederii capabila sa reprezinte cu devotament valorile generale ale companiei SOVER: integritate, respect, curaj, performanta, cultura. Modul in care aceste valori sunt puse in practica definesc actul consultantei SOVER OpticaOptometrie si ele reprezinta elementul primordial de diferentiere fata de celelalte centre de optica.
Unul din cele mai indraznete idealuri SOVER OpticaOptometrie il reprezinta constientizarea cat mai multor consumatori cu privire la importanta ingrijirii vederii, prin implicarea activa in raspandirea si consolidarea conceptului de “cultura a vederii” in randul opiniei publice din Romania. Concomitent, cel de-al doilea element esential al strategiei SOVER de lunga durata se refera la implementarea si dezvoltarea conceptului de “cultura a imaginii de sine”. Adaptarea de caracter sau armonizarea statutului social cu expresia imaginii personale sunt ideile-cheie subordonate procesului elaborarii imaginii de sine. Insumarea celor doua directii – cultura vederii si cultura imaginii de sine - definesc complet teritoriul de actiune in care se pozitioneaza eforturile membrilor echipei SOVER precum si toate mesajele publicitare ale oricarei campanii declansate si sustinute de societate. In anul 2006, SOVER Optica se afla in topul primelor 700 de investitori in publicitate din Romania.

Participare: Intrare libera