In mijlocul toamnei, Sover Optica lanseaza noi directii de abordare in sustinerea culturii vederii in Romania

Pantelimon - 14 octombrie 2009

Comunicat tip General in Sanatate

Pentru Sover Optica, calendarul lunii octombrie este incarcat de activitati, certificand traditionala rodnicie a acestui sezon. Cele trei evenimente in care Sover Optica este implicata – “Congresul National de Oftalmologie”, promotia nationala “Hoya Super Hi-Vision” si, in fine, evenimentul “SCARA O” by Sover Optica - acopera fiecare cate unul din domeniile sale principale de activitate, demonstrand atat valabilitatea abordarii segmentate a pietei de articole optice, cat si multivalenta cailor de implementare a conceptiilor legate de ingrijirea, corectarea sau protejarea vederii. Modul integrat in care Sover Optica isi elaboreaza si promoveaza oferta constituie cel mai important avantaj competitiv pe care compania l-a dobandit in cei peste 16 ani de activitate si pe care il pune neincetat in slujba edificarii unei necesare “culturi a vederii” in Romania.

In mijlocul toamnei, Sover Optica lanseaza noi directii de abordare in sustinerea culturii vederii in Romania

Mijlocul toamnei reprezinta un important moment de celebrare a vederii, data de 8 octombrie 2009 fiind recunoscuta in toata lumea drept Ziua Mondiala a Vederii*1 (World Sight Vision). Privind din aceasta perspectiva, intreaga pleiada de actiuni la care Sover Optica a participat sau va participa, fiind chiar promotoare pentru doua dintre acestea, capata conotatii precise. Ele ilustreaza cu claritate angajamentul pe care compania si l-a asumat in directia promovarii celor trei atribute cheie din sectorul ingrijirii vederii - calitate, performata, stil – in oricare din cele trei domenii strategice ale activitatii sale: ochelari, lentile oftalmice corectoare sau echipamente. Calendaristic vorbind, cele trei actiuni de lansare in care Sover Optica este implicata descriu urmatoarea succesiune: lansarea gamei de instrumente Fundus Camera in randul prescriptorilor din Romania cu prilejul “Congresului National de Oftalmologie - editia a VIII-a” (Sinaia, 01 – 03 Octombrie 2009), lansarea promotiei nationale “Hoya Super Hi-Vision” (15 octombrie – 15 decembrie 2009) si, in fine, lansarea primei editii a evenimentului “SCARA O” by Sover Optica (Pantelimon, 23 octombrie – 30 octombrie 2009).

Lansarea gamei de instrumente Fundus Camera in randul prescriptorilor din Romania
In cadrul celei de-a VIII–a editii a Congresului National de Oftalmologie desfasurat in perioada 30 septembrie – 03 octombrie 2009, in cadrul complexului Palace Casino din Sinaia, Sover Optica a lansat pe piata echipamentelor medicale de profil o noua gama de instrumente de examinare a camerei posterioare a globului ocular denumite Fundus Camera si produse de compania japoneza Kowa Medicals*2. Aceste aparate sunt utilizate in investigatiile complexe ale retinei, coroidei sau nervului optic, generand o imagistica precisa a interiorului globului ocular, pe baza caruia cresc substantial sansele stabilirii unui diagnostic adecvat. Medicii prezenti la congres au salutat noua lansare, apreciind in unanimitate acuratetea datelor furnizate de aparatele Fundus Camera, valoarea produselor Kowa avand deja o notorietate mondiala.
Referindu-se la eveniment, dl Cristian Ghemis, directorul departamentului Sover-Echipamente, a concluzionat ca “pentru Sover Optica, participarea la congresul de la Sinaia, a fost un prilej favorabil in configurarea unei imagini solide pe piata echipamentelor oftalmologice, in anul 2009 compania fiind privita drept un partener profesionist si stabil, capabil sa ofere cele mai riguroase raspunsuri la cele mai diverse nevoi si la cele mai precise solicitari.”

Lansarea promotiei nationale „Hoya Super Hi-Vision”
Data de 15 octombrie 2009 reprezinta momentul de debut al unei noi campanii promotionale ce are la baza unul dintre cele mai importante produse din portofoliul Hoya Vision Care*3: tratamentul antireflex Super Hi-Vision. Actiunea comerciala este insotita de un slogan atractiv si incitant - “Toamna asta vezi de doua ori mai bine!”, ea fiind adresata oricarui purtator de ochelari fie existent, fie in devenire. Pana la 15 decembrie 2009, pe parcurul celor doua luni de valabilitate a promotiei, efectul fundamental al achizitiei – cumpararea unei perechi de lentile organice Hoya prevazute cu tratament antireflex Super Hi-Vision determina implicit obtinerea unei perechi suplimentare de lentile monofocale organice Estelux 1.50 HMC, prevazute de asemeni cu tratament antireflex - este orientat in directia cresterii sigurantei utilizatorului, prin fructificarea sansei oferite: dublarea cantitativa si calitativa a instrumentului individual de vedere. “Promotia Hoya Super Hi-Vision va avea cu siguranta un impact pozitiv in cifra de afaceri a fiecarui magazin participant, a subliniat dl Daniel Nutu, directorul comercial al Sover Optica, datorita multiplelelor beneficii pe care acest tratament premium le ofera purtatorilor de ochelari echipati cu lentile organice Hoya: intretinere usoara, durabilitate crescuta, confort vizual indelungat si, in plus, doi ani garantie.”

Lansarea evenimentului “SCARA O” by Sover Optica
Cea de-a treia directie de actiune se refera la prima editie a evenimentului “SCARA O” by Sover Optica, reuniune lucrativa cu adresabilitate selectiva care se va desfasura in perioada 23 octombrie – 30 octombrie 2009, in cadrul showroom-ului situat la sediul societatii din orasul Pantelimon. Noua titulatura aleasa – “Sesiune Consultativa de Alegere a Ramelor si Accesoriilor pentru Ochelari – evidentiaza imediat categoria de articole vizate, ochelarii fiind recunoscuti drept componente traditionale ale portofoliului de produse oferit de Sover Optica.
“SCARA O” este conceput ca un prilej de interactiune dintre oferta Sover Optica si cei mai importanti clienti existenti sau potentiali, sesiunile zilnice de workshop care compun intregul eveniment fiind cadrul ideal de confruntare dintre cerere si oferta, dintre aspiratiile purtatorilor si valoarea colectiilor, dintre constrangerile specifice mediului romanesc si etalarea neingradita a trendurilor cu vocatie internationala. Odata cu desfasurarea acestui eveniment, angajamentul si promisiunea Sover Optica condensate in sloganul identitar – Multiple Oportunitati pentru Afacerea Ta - pot fi mai corect evaluate si pe deplin intelese, permitand o reala diferentierea a organizatiei in randul competitorilor.

“Activitatea noastra incearca sa fie cat mai atenta la cerintele specifice pietei romanesti si, deopotriva, cat mai apropiata de misiunea companiei noastre, deoarece Sover Optica se va preocupa si se va implica permanent în raspandirea si consolidarea conceptului de cultura a vederii în randul opiniei publice din Romania” a subliniat dna Doina Badiu, directorul general al Sover Optica, referitor la aceasta suita complexa de activitati. In continuare, domnia sa a declarat ca “suntem convinsi de importanta momentelor pe care le traversam impreuna cu toti clientii nostri fideli. Anul 2009 ne-a surprins pe toti intr-un climat international nefavorabil si de aceea el devine o piatra de hotar pentru intreaga noastra evolutie. Este anul in care dorim sa fim perceputi si remarcati nu numai pentru valoarea echipei noastre ori pentru calitatea produselor sau serviciilor noastre, cat mai ales pentru misiunea asumata, un obiectiv indraznet pe care dorim sa il atingem cat mai curand.”


*1 Ziua Mondiala a Vederii
http://www.v2020.org/page.asp?section=000100010007
Ziua Mondiala a Vederii (World Sight Vision) este inclusa in calendarul oficial al Organizatiei Mondiale a Sanatatii, desfasurandu-se anual, in cea de-a doua zi de joi a lunii octombrie, ea marcand si celebrand deopotriva ziua internationala dedidata sanatatii oculare. Ziua Mondiala a Vederii este coordonata de catre Agentia Internationala de Prevenire a Orbirii (AIPO) – International Agency for the Prevention of Blindness IAPB – si subordonata initiativei globale “Vision 2020”, ea reprezentand expresia directa a recunoasterii si constientizarii importantei acordate problematicii globale a evitarii orbirii si ameliorarii insuficientelor de vedere.

*2 Kowa Medicals
http://www.kowa-europe.com/medicals/en/
Kowa Medicals apartine concernului japonez Kowa Group, o societate multinationala deservita astazi de peste 3900 de angajati, ce reprezinta interesele acesteia in cele 55 de filiale raspandite in toata lumea. Incepand cu anul 1986, sediul european al Kowa Medicals se afla in Germania, la Dusseldorf, compania avand de asemenea filiale in Franta si Italia.

*3 Hoya Vision Care
http://www.hoya.co.uk
Hoya Vision Care - divizie a Grupului Hoya - reprezinta, la ora actuala, un etalon international in domeniul cercetarii si productiei lentilelor performante din material organic, a lentilelor progresive Hoyalux iD cu design personalizat si detinatoarea celor mai avansate tehnologii de realizare a tratamentelor destinate lentilelor organice. Compania beneficiaza astazi de o reala flexibilitate pe piata internationala de profil, datorita celor 46 de companii subsidiare pe care le detine in 24 de tari ale lumii.

Despre SOVER OPTICA

Sover Optica - profil de companie
http://www.soveroptica.ro/despre_noi.php
Sover Optica este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian înfiintata în 1994. Sover Optica livreaza in Romania produse si servicii de tip Business to Business, fiind un distribuitor national de articole optice destinate ingrijirii vederii.


Ion Valentin Parescura,
director de imagine Sover Optica
077145 Pantelimon-Jud Ilfov
Tel: 021 351 66 26; Fax: 021 351 66 27

office@sover.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sover-optica/in-mijlocul-toamnei-sover-optica-lanseaza-noi-directii-de-abordare-in-sustinerea-culturii-vederii-in-romania