Sover Optica participa la cea de-a IX–a editie a Salonului National de Optica si Optometrie de la Brasov

Locul desfasurarii: Brasov

Organizator: Patronatul Optica din Romania

Sover Optica* participa, in perioada 4 - 6 Iunie 2010, la cea de-a IX-a editie a Salonului National de Optica si Optometrie (SNOO), cel mai important eveniment expozitional anual al sectorului romanesc de profil, desfasurat si anul acesta, conform traditiei, la Brasov.
Cei 98 mp alocati standului in moderna ambianta a noului centru de afaceri Brasov Business Park**, au drept obiectiv principal sa evidentieze statutul atins de Sover Optica – distribuitor national si furnizor complet de articole optice, trasaturi reflectate pe deplin in cele trei directii strategice de activitate, a caror coordonare revine celor trei departamente operationale omonime: Ochelari&Accesorii, Lentile Oftalmice Corectoare si Echipamente.
Configuratia volumetrica a standului urmareste sa emita un mesaj unitar prin coerenta utilizarii unui singur material si a unei singure culori dominante. “Inca de la infiintare, Sover Optica a ales culoarea albastra drept mesagera stabilitatii, o componenta primordiala pe care, azi, o apreciem mai mult ca oricand in evolutia oricarei afaceri” ne-a declarat d-nul Valentin Parescura, directorul de imagine al Sover Optica. In continuare, domnia sa a declarat urmatoarele: “Cautam de 17 ani sa oferim clientilor nostri certitudinea ca ei sunt partenerii nostri cei mai de pret. Arta pe care dorim sa o perfectionam continuu se circumscrie unui deziderat extrem de simplu: gasirea si pastrarea echilibrului dintre cerere si oferta sau, mai precis, dintre cerintele actuale si promptitudinea unei oferte armonizate acestor nevoi. Pentru Sover Optica, viitorul are deja prefigurat, cu claritate, un obiectiv: adaptarea. Dorim sa contam din ce in ce mai mult in activitatea zilnica a partenerilor nostri, iar fara armonizarea portofoliului nostru la multitudinea solicitarilor impuse de clientii reali ce privesc executia unor echipamente de vedere din ce in ce mai performante si mai personalizate, nu vom putea niciodata sa atingem acest deziderat.”
Cu prilejul salonului de la Brasov, fiecare dintre cele trei departamente Sover Optica a pregatit vizitatorilor o suita de noutati, la promovarea carora vor asista chiar reprezentantii fabricantilor respectivi. In cazul colectiilor apartinand Grosfilley (Franta), alaturi de echipa Sover-Ochelari&Accesorii se va afla d-na Emmanuelle Decrette - Area Manager, iar in cazul lansarii noii masini de slefuit lentile pe contur Alta PRO din gama Briot Alta Generation, impreuna cu reprezentantii departamentului Sover-Echipamente se va afla d-nul Yannik Tinel - Area Manager Briot International (Franta). De asemenea, in scopul sustinerii profesionale a brandului Shin-Nippon, d-nul Fausto Guzzetti (coordonator service Shin-Nippon pentru Europa) va fi prezent pe toata durata salonului, oferind clientilor toate informatiile necesare echiparii unui cabinet modern de optometrie.
In continuare vom prezenta cele mai importante produse lansate in perioada salonului de catre cele trei departamente Sover Optica si cateva dintre cele mai importante obiective ce revin membrilor acestora.

1. Departamentul Ochelari&Accesorii
In cele trei zile alocate salonului, vor fi etalate majoritatea colectiilor de ochelari din sezonul 2009-2010 aflate in portofoliul Sover Optica. Iata cateva dintre cele mai renumite branduri de ochelari: Ferrari Eyewear, Just Cavalli Eyewear, Miss Sixty Glasses, Montblanc Eyewear, Replay Eyes, Roberto Cavalli Eyewear, Timberland Eyewear, Tom Ford Eyewear (Marcolin, Italia), Alviero Martini 1a Classe, Baldinini Eyewear, Mariella Burani Gli Occhiali, Sover Italian Eyes (Sover Group, Italia), Azzaro, Charriol, Thierry Mugler, X-One, IKKS (Grosfilley, Franta), Henry Jullien (Henry Jullien Lunettier – Franta); Levi`s (Lunettes Grasset - Franta); Austin Reed, Caterpillar (Inspecs – Marea Britanie).
Pentru a mentine viu interesul clientilor, echipa Sover-Ochelari&Accesorii a pus la punct o suita de actiuni promotionale specifice. Experienta acumulata atat de reprezentantii profesionali de vanzari, cat si de membrii Serviciului Clienti garanteaza succesul acestor actiuni si permit continuarea intregii strategii de marketing relational inceputa cu multi ani in urma.

2. Departamentul Lentile Oftalmice Corectoare
Echipa de consultanti profesionali a acestui departament are ca obiectiv atat fructificarea oportunitatii de a comunica direct cu clientii fideli brandului Hoya, cat si promovarea noilor produse pe care compania le-a planificat pentru acest eveniment. Sambata, 05 iunie 2010, in sala de conferinte amenajata in incinta Brasov Business Park, sunt programate doua seminarii interactive destinate fiecaruia dintre cele doua noi produse Hoya: Hi-Vision LongLife (orele 13:00) si Hoyalux iD MyStyle (orele 14:00).
In ceea ce priveste tratamentul Hi-Vision LongLife, mentionam, pe de o parte, ca Sover Optica va lansa un produs unic pe piata internationala de profil, ce este pozitionat drept cel mai durabil tratament antireflex din categoria lentilelor organice. Unul dintre punctele forte ale tratamentului il constituie garantia pe care compania HOYA Vision Care*** o acorda utilizatorilor. Acestia primesc 3 ani garantie impotriva oricarui viciu de fabricatie, in momentul achizitiei oricarei lentile din portofoliul Hoya prevazute cu Hi-Vision LongLife, acest beneficiu fiind atat un argument esential de vanzare, cat si masura performantelor optice ale unui produs optic revolutionar.
Pe de alta parte, va fi prezentat in premiera noul concept Hoyalux iD MyStyle, un produs rezultat prin aplicarea tehnologiei FreeForm si apartinand segmentului premium al lentilelor progresive organice cu design ultra-personalizat. “Noile produse constituie pasi importanti facuti de HOYA Vision Care in directia atingerii perfectiunii in categoria premium a fiecaruia dintre ele.” a declarat, referindu-se la aceste lansari, d-nul Adrian Badiu, director de vanzari si marketing al departamentului Sover-Lentile Oftalmice Corectoare. Mai mult, domnia sa a tinut sa sublinieze ca “Hi-Vision LongLife are un comportament excelent in relatia cu toti factorii de risc - picaturi de apa, pete de grasime, particule de praf, si, in special, cu orice contact mecanic accidental. Toate aceste caracteristici integrate – hidrofobe, oleofobe si antistatice - au fost imbunatatite si, alaturi de calitatile stratului anti-zgariere, permit promovarea Hi-Vision LongLife drept cel mai durabil si mai rezistent tratament antireflex disponibil la ora actuala pe piata.”

3. Departamentul Echipamente
Pe parcursul SNOO, Sover-Echipamente isi asteapta potentialii clienti la standul Sover Optica pentru a le oferi informatii detaliate privind ofertele comerciale avantajoase, precum si demonstratii practice. Echipa departamentului are misiunea de a capta atentia clientilor in cateva directii esentiale ce includ atat produse (masini de slefuit lentile, aparate de investigare a vederii sau de inregistrare a modului de orientare a privirii), cat si servicii asociate (activitati de service in si post-garantie, mentenanta). Marea noutate a acestei editii o constituie lansarea masinii de slefuit Briot Alta PRO ale carei valente functionale o plaseaza in varful ierarhei mondiale din acest segment. Acest produs performant apartinand gamei Briot Alta Generation este insotit de un nou serviciu, respectiv un sistem de achizitie de tip Buy-Back, prin intermediul caruia orice client isi poate reinnoi echipamentul de atelier, in conditiile achizitiei unei masini de slefuit apartinand gamei anterior mentionate. „Fiind cea mai rapida masina de slefuit prezenta pe piata, Briot Alta PRO ofera utilizatorului un pachet de beneficii cumulate ce amelioreaza semnificativ viteza si functiile de slefuire necesare realizarii celor mai complexe si mai sofisticate lucrari dintr-un atelier modern de optica” afirma d-nul Cristian Ghemis, directorul departamentului Sover-Echipamente. „Noua motorizare este sincronizata cu dezvoltarea unei noi suite de algoritmi, viteza de lucru crescand pana la 43% si, odata cu ea, imbunatatind productivitatea. In plus, comportamentul ecologic al acestei masini asigura un consum redus de apa si energie electrica: pentru un ciclu de slefuire, noul consum de apa scade la 5 litri, comparativ cu 16 litri utilizati in cazul modelelor anterioare”, a dorit sa adauge d-nul Ghemis.
Pentru a completa oferta propusa de Hoya Vision Care odata cu lansarea conceptului progresiv Hoyalux iD MyStyle, Sover Optica introduce un nou aparat specializat denumit visuReal® SMART****, a carui functionalitate este compatibila cu suita de specificatii pe care un optician profesionist le are de transmis furnizorului sau de lentile progresive. Sover Optica este distribuitor autorizat al aparatelor visuReal® in Romania, iar compania a pregatit pentru actuala editie a SNOO o oferta integrata destinata sustinerii vanzarilor celor doua departamente implicate in promovarea atat a lentilelor Hoya, cat si a aparatelor necesare evaluarii profilului anatomic al purtatorului.

Sover Optica isi reconfirma, prin cele noua participari consecutive la Salonul National de Optica si Optometrie, increderea in sectorul romanesc de articole destinate ingrijirii vederii si va fi in permanenta alaturi de orice initiativa a Federatiei Optica***** din Romania ce are ca scop promovarea calitatii si profesionalismului din acest sector. „Suntem constienti ca produsele noastre – ochelari, lentile oftalmice sau echipamente optice – servesc direct sau indirect la mentinerea sanatatii vizuale si ofera fiecarui purtator siguranta si libertate oriunde in lume” a dorit sa sublinieze d-na Doina Badiu, Director General Sover Optica. „Astazi, mai mult ca oricand, Sover Optica isi reconsidera prioritatile si isi redefineste actiunile pentru a fi in masura sa intampine orice tendinta a pietei si, mai ales, pentru a continua, alaturi de toti colaboratorii nostri, consolidarea parteneriatului de afaceri si dezvoltarea viitoare a relatiilor dintre noi.”

* Sover Optica
http://www.soveroptica.ro

** Brasov Business Park
http://www.brasovbusinesspark.ro

*** HOYA Vision Care
http://www.hoya.co.uk/
Fondata in 1941, HOYA Vison Care a fost prima companie japoneza specializata in producerea lentilelor de corectie optica, societatea dezvoltand si perfectionand continuu tehnologia aplicata indeosebi pentru realizarea lentilelor din material organic. Ea beneficieaza astazi de o reala flexibilitate pe piata internationala de profil, datorita celor 46 de companii subsidiare care opereaza in 24 de tari ale lumii.

**** visuReal® SMART
http://www.visu-real.de/english/
Fabricantul german Ollendorf Mess-Systeme a castigat, pentru noul sistem video de centrare visuReal® SMART, “iF product design award_2010" acordat cu prilejul salonului de la Hanovra (Germania), in categoria "Medicina - Sanatate". Creat in colaborare cu studioul de design “faktor m”, noul produs constituie pentru Ollendorf Mess-Systeme o extindere a gamei de produse visuReal®. Designul minimalist si usoara manevrabilitate sunt doua dintre cele mai remarcabile puncte forte ale acestui sistem optic integrat. Software-ul ce echipeaza aparatul executa automat o suita intreaga de operatii - detectarea fetei, evaluarea fizionomiei, controlul aparatului de fotografiat, declansarea inregistrarii imaginii si a flash-ului foto, astfel incat optometristul poate acorda o atentie mai mare clientului. Este notabil faptul ca exista doua versiuni visuReal® SMART ale caror dimensiuni diferite permit amplasarea aparatului fie pe o masa, fie pe un pupitru inalt. Lansarea oficiala a celor doua versiuni s-a petrecut anul acesta cu ocazia salonului OPTI - München (15-18 ianuarie 2010)

***** Federatia Optica din Romania este singurul mesager oficial al intereselor acestui sector specific, obiectivele sale principale urmarind dezvoltarea unui mediu profesional de activitate si intemeierea unui cadru legislativ coerent, ambele deziderate fiind absolut necesare dezvoltarii si integrarii cu succes a opticii-optometriei romanesti in circuitul european si mondial de valori.
http://www.patronatuloptica.ro/

Ion Valentin Parescura,
Director de Imagine Sover Optica
077145 Pantelimon-Jud Ilfov
Tel: 021 351 66 26; Fax: 021 351 66 27

Despre SOVER OPTICA

SOVER - profil de companie

SOVER Optica este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian infiintata in 1994, fiind singurul furnizor integral de articole optice destinate ingrijirii vederii umane pe piata romaneasca. In prezent SOVER Optica are 148 de angajati, un portofoliu de clienti format din peste 600 magazine de optica si cabinete de oftalmologie precum si o retea proprie de 15 magazine & 1 franciza situate in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti si Timisoara. La finele anului 2005, SOVER Optica a realizat o cifra de afaceri de peste 5,5 milioane euro, iar, in primul semestru al anului 2006, a realizat o crestere de 14%.
SOVER Optica face parte dintr-un grup european puternic care se sprijina pe traditiile manageriale si performantele tehnologice ale fabricantului italian de ochelari SOVER. Produsele Grupului SOVER sunt comercializate pe aproape 70 de piete internationale prin intermediul unor distribuitori exclusivi, printre care se numara si cele patru filiale din tarile est-europene:
SOVER Optica – Bucuresti, Romania
SOVER K – Kiev, Ucraina
SOVER M – Moscova, Federatia Rusa
SOVER Spol SRO – Praga, Cehia
Obiectivele principale ale celor peste 350 de persoane ce alcatuiesc astazi echipa SOVER GROUP se circumscriu misiunii primordiale ale companiei: calitate ireprosabila a produselor si serviciilor in slujba sigurantei vederii purtatorilor de ochelari SOVER de pretutindeni.

Reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie
In anul 2000, SOVER Optica si-a extins portofoliul cu activitatea de retail, prin deschiderea primului sau magazin de optică medicală SOVER OpticaOptometrie în Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor, care la acea vreme constituia o noutate absolută în piaţa romaneasca prin serviciile oferite, standardul ridicat de calitate a produselor şi prin designul interior. De atunci reteaua de magazine a fost extinsa în alte 5 oraşe importante din ţară: Iaşi, Timişoara, Braşov, Cluj şi Ploieşti, existand planuri concrete de dezvoltare in continuare.
Pe langa ambianta remarcabila a spatiilor, reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie urmareste sa creeze si sa dezvolte o echipa de profesionisti ai vederii capabila sa reprezinte cu devotament valorile generale ale companiei SOVER: integritate, respect, curaj, performanta, cultura. Modul in care aceste valori sunt puse in practica definesc actul consultantei SOVER OpticaOptometrie si ele reprezinta elementul primordial de diferentiere fata de celelalte centre de optica.
Unul din cele mai indraznete idealuri SOVER OpticaOptometrie il reprezinta constientizarea cat mai multor consumatori cu privire la importanta ingrijirii vederii, prin implicarea activa in raspandirea si consolidarea conceptului de “cultura a vederii” in randul opiniei publice din Romania. Concomitent, cel de-al doilea element esential al strategiei SOVER de lunga durata se refera la implementarea si dezvoltarea conceptului de “cultura a imaginii de sine”. Adaptarea de caracter sau armonizarea statutului social cu expresia imaginii personale sunt ideile-cheie subordonate procesului elaborarii imaginii de sine. Insumarea celor doua directii – cultura vederii si cultura imaginii de sine - definesc complet teritoriul de actiune in care se pozitioneaza eforturile membrilor echipei SOVER precum si toate mesajele publicitare ale oricarei campanii declansate si sustinute de societate. In anul 2006, SOVER Optica se afla in topul primelor 700 de investitori in publicitate din Romania.

Participare: Intrare libera