SOVER Optica participa la cea de-a VIII–a editie a Salonului National de Optica si Optometrie de la Brasov

Brasov - 6 iunie 2009

Comunicat tip General in Sanatate

In perioada 5 - 7 Iunie 2009, in municipiul Brasov, Sover Optica participa la cel mai important eveniment expozitional anual al sectorului romanesc de articole optice - Salonul National de Optica si Optometrie, cea de-a VIII-a editie a salonului certificand statutul traditional al acestei reuniuni profesionale. Standul Sover Optica organizat cu acest prilej are menirea sa ilustreze nivelul dezvoltarii atinse de catre companie dupa 16 ani de activitate, si sa reuneasca, intr-un concept unitar de expresie plastica, cele trei departamente operationale ale acesteia: Ochelari-Accesorii, Lentile Oftalmice Corectoare si Echipamente.

SOVER Optica participa la cea de-a VIII–a editie a Salonului National de Optica si Optometrie de la Brasov

Intreaga conceptie de organizare functionala si compozitionala a standului expozitional reflecta exigentele de reprezentare ale unei companii cu notorietate pe piata de profil, constructia acestuia ilustrand atat un exemplu de sincronizare, cat si un reper vizual in cadrul intregului salon. Vocabularul formal a cautat sa sustina mesajul unitar al intregului ax comunicational – deschidere si sustinere, distinctie si diversitate, segmentare si diferentiere - cele trei departamente ale Sover Optica fiind reunite sub o singura masa compacta de lumina perfect coordonata, element scenografic ce a evidentiat unitatea companiei, intregul stand avand un impact real asupra tuturor vizitatorilor.

Pornind de la armonizarea instrumentelor specifice marketingului cu valentele comunicarii BTL, dl Valentin Parescura, directorul de imagine al Sover Optica, este convins de rolul evenimentelor corporatiste, locul in care mesajele si comportamentul de brand se percep nemijlocit, un spatiu in care reactiile clientilor pot fi imediat surprinse si rapid evaluate, el afirmand ca „mixul produse-servicii reuseste sa diferentieze compania in peisajul concurential autohton, iar tinta intregii comunicari vizeaza promovarea unei atitudini orientate spre client si evidentierea unei corecte pozitionari pe piata de profil. Sover Optica si-a castigat meritul de a fi prima companie din Romania care a avut curajul efectuarii unei investitii de anvergura in atatea domenii de activitate.”

SOVER Optica incearca sa retina atentia publicului sau prin abordarea onesta, consecventa si coerenta a unui subiect esential, in aceeasi masura cunoscut si important: vederea. Produsele sale principale – ochelari, lentile oftalmice sau echipamente optice – servesc direct sau indirect la mentinerea sanatatii vizuale si ofera fiecarui individ siguranta si libertatea de expresie oriunde in lume. „De aceea, Sover Optica continua sa isi mentina atitudinea deschisa in fata partenerilor sai, oferta noastra fiind in acord cu cerintele actuale atat ale operatorilor de servicii optice sau optometrice, cat si ale oricarui purtator de ochelari din Romania” a declarat dna Doina Badiu, directorul general Sover Optica. In continuare, referindu-se la Salonului National de Optica si Optometrie, Brasov, 5-7 iunie 2009, domnia sa declara ca “participarea companiei la actuala editie demonstreaza increderea noastra in capacitatea de regenerare a pietei romanesti, fiind siguri de forta acesteia in detrimentul situatiei confuze provocate de mesajele contradictorii sosite din mass-media. Astazi, mai mult ca oricand, Sover Optica ramane fidela valorilor sale, curajul si integritatea fiind parametii esentiali ai stabilitatii sale, fundamentul pe care putem evolua alaturi de toti colaboratorii nostri in consolidarea parteneriatului de afaceri si in dezvoltarea viitoare a relatiilor dintre noi.”

Despre SOVER OPTICA

Sover Optica livreaza in Romania produse si servicii de tip Business to Business, fiind un distribuitor national de articole optice destinate ingrijirii vederii. Principalele categorii de produse comercializate sunt dedicate corectiei sau protectiei vederii – rame de ochelari, ochelari de soare, lentile oftalmice corectoare si accesorii, oferta Sover Optica fiind completata cu echipamente, aparate si instrumentar destinate cabinetelor de optometrie sau oftalmologie, atelierelor de optica medicala sau saloanelor de optica. Baza de clienti s-a extins constant, asa incat, dupa 16 ani de activitate, ea numara peste 500 de unitati.

Sover Optica detine astazi un portofoliu de peste 45 de branduri internationale si este reprezentantul unic al unor importante companii de renume mondial: Sover, Marcolin, Allison, Visibilia, Grosfilley si Inspecs, in sectorul ochelarilor, Hoya Vision Care, in sectorul lentilelor oftalmice corectoare, Centrostyle, in sectorul accesoriilor si al instrumentarului de laborator, Briot, in sectorul masinilor de slefuit lentile pe contur, Shin-Nippon si Meccanottica Mazza, in domeniul aparaturii destinate cabinetelor oftalmologice sau atelierelor de optica, si Acep, in sectorul sistemelor video de prezentare interactiva.

Ion Valentin Parescura, director de imagine Sover Optica
077145 Pantelimon-Jud Ilfov
021 351 66 26, 021 351 66 27
0722 316 719
office@sover.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sover-optica/sover-optica-participa-la-cea-de-a-viii-a-editie-a-salonului-national-de-optica-si-optometrie-de-la-brasov