Sover si ochelarii de moda prezenti la “Bucharest Fashion Week”

BUCURESTI - 1 decembrie 2006

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Momentul dedicat ochelarilor Sover din seara zilei de 28 noiembrie 2006

Participarea Sover la eveniment
Cu ocazia celei de-a V-a editii a “Bucharest Fashion Week – 2006”, desfasurat in perioada 27 noiembrie - 3 decembrie 2006 la complexul World Trade Plaza din Bucuresti, reteaua de magazine specializate SOVER OpticaOptometrie a participat pentru prima data la acest eveniment, avand alocat un moment special in seara zilei de 28 noiembrie, o punere in scena minutios conceputa pentru ilustrarea valentelor spectaculare ale produselor sale esentiale: ochelarii de moda intelesi simultan precum accesorii ale vederii si accesorii ale imaginii de sine.

In conditiile pietei concurentiale actuale, activitatea dominanta a SOVER OpticaOptometrie se concentreaza pe stimularea si dezvoltarea vanzarilor de articole optice percepute ca „produse de brand”. Aspectul distinctiv al acestor obiecte il constituie gradul lor de permanenta noutate, in conditiile evidentierii unui caracter puternic individualizat, bine diferentiat fata de alte produse ale aceleiasi categorii. Participarea ochelarilor in calitate de protagonisti ai vestimentatiei, subliniaza calitatile lor scenografice si pune in valoare latura senzoriala a faptului de “a fi vazut”. Asocierea si armonizarea ochelarilor cu fizionomiile fotomodelelor alese pentru prezentarea SOVER a dovedit asistentei ca forta inegalabila a acestor accesorii este data de caracterul lor specific: prezenti si vizibili, asortati si personali, atasati si puternici.
Avand sprijinul permanent al binecunoscutului stilist Catalin Botezatu, pe podiumul de prezentare au fost etalate cele mai recente modele de ochelari ai colectiilor 2006-2007, purtand amprenta celebrilor creatori Gianfranco Ferre, GF Ferre, Alviero Martini Point of View, Roberto Cavalli Eyewear, Just Cavalli Eyewear, Ferrari Eyewear, John Richmond, Missoni, Les Copains, Vivienne Westwood, Cerruti 1881, Exte, Replay Eyes, Iceberg, Frankie Morello si Dirk Bikkembergs.

Ochelarii - accesorii integrate de imagine
Situandu-se in preajma noii integrari europene, societatea romaneasca spera intr-o reala schimbare a conditiilor sale de viata. In acest proces complex de transformare, vederea performanta reprezinta un atu primordial, iar cine vede bine reuseste sa inteleaga perfect si sa judece corect. De asemenea, “stapanul propriei vederi” poate fi inteles si asimilat precum un membru de nadejde al societatii. El se considera parte integranta din ansamblu, iar simtul vazului ii este un aliat continuu si statornic. Asadar, accesoriile vederii sunt prietenii nostri de nedespartit, dispozitive individuale de o extraordinara importanta pentru integrarea noastra neincetata in mediu. Ochelarii de vedere au, asadar, un dublu rol: echipamente de control al luminii, prin fenomenul de refractie asigurat de lentilele lor, si vehicule imagistice, prin procesul de interferenta declansat odata cu schimbul de informatii dintre purtator si privitor. La granita dintre cele doua medii intime asistam, zi de zi, la reactii psihologice ce parcurg diverse traiectorii: de la incantare si surprindere, pana la teama si insingurare; de la retinere si timiditate, pana la exuberanta si exaltare.

Ochelarii de moda - ochelari cu personalitate
Ochelarii de azi urmaresc sa plaseze in umbra latura medicala, aspectul fiziologic fiind doar un pretext pentru curajoasa descatusare de forte a designerilor de moda. Mai intai accesorii ale vederii, ei se repozitioneaza precum veritabile accesorii de imagine, exprimand cu vigoare o exuberanta pofta de viata. Joie de vivre retine atentia oricarui privitor, iar acesta este momentul in care se declanseaza uimitoarea intrepatrundere a spiritului cu forma. Doar cei care au purtat ochelari cu personalitate inteleg perfect starea de siguranta ce se naste atunci cand pasesti in lume si care trezeste in orice privitor senzatia intalnirii unui personaj atent conturat.
Ochelarii de moda sunt accesorii nelipsite omului contemporan: ei pot seduce sau pot intimida, ei pot cuceri si pot acapara, ei intra in viata si pot instapani, ei pot fi desavarsiti sau stralucitori, eleganti si atemporali, echilibrati sau rafinati. Ochelarii creatorilor de moda au marele avantaj de a configura o noua identitate si de a darui cea mai ravnita aspiratie a oricarui purtator: viteza maxima de schimbare. Fiind obiecte foarte vizibile, ochelarii cu personalitate se inteleg perfect cu cei care stiu sa ii poarta…in fata, asemeni oamenilor care doresc sa fie la inaltimea gandului lor despre ei, persoane capabile sa devina memorabile si sa fie imediat remarcate.

Detalii despre companie

SOVER OpticaOptometrie – scurta prezentare
SOVER OpticaOptometrie reprezinta o retea de magazine de optica medicala dedicata 100% oamenilor ce doresc sa vada viata in totalitatea ei: 100% claritate, 100% siguranta si 100% performanta. SOVER OpticaOptometrie se adreseaza oamenilor care vad ca suntem aici si acum, numai pentru ei; pentru oamenii care doresc sa vada evolutia vietii in fiecare zi. Credem in forta ideilor inovatoare si credem in libertatea oamenilor cu “Vedere fara frontiere”.
Avand o experienta de peste 13 ani in domeniu, SOVER OpticaOptometrie ofera clientilor sai solutii personalizate dedicate ingrijirii sau corectiei vederii. Actul consultantei de specialitate se reflecta intr-un sistem integrat de produse si/sau servicii optice performante, aflat in acord cu standardele internationale din acest domeniu.
SOVER OpticaOptometrie comercializeaza in Romania branduri celebre de ochelari de vedere sau de soare apartinand unor fabricanti de talie mondiala, precum Marcolin, Allison, Visibilia si Sover, din Italia, Grosfilley, din Franta, sau Indo, din Spania.

Despre SOVER OPTICA

SOVER - profil de companie

SOVER Optica este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian infiintata in 1994, fiind singurul furnizor integral de articole optice destinate ingrijirii vederii umane pe piata romaneasca. In prezent SOVER Optica are 148 de angajati, un portofoliu de clienti format din peste 600 magazine de optica si cabinete de oftalmologie precum si o retea proprie de 15 magazine & 1 franciza situate in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti si Timisoara.
Ion Valentin Pareşcura
Director de Imagine al SC Sover Optica SRL
Telefon: 021-351 66 26, Fax: 021-351 66 27

office@sover.ro