STAR CHIPS si-a schimbat imaginea. “Doar cartofii adevarati ajung Star Chips” este sloganul campaniei de imagine care prezinta noua identitate a brand-ului.

BUCURESTI - 15 aprilie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Odata cu lansarea pe piata a noilor ambalaje, Star Foods a inceput si campania de imagine pentru repozitionarea celui mai puternic brand de chips-uri de pe piata romaneasca. Acum, Star Chips este un brand “cool”, pentru tinerii cu pofta de viata, care vor sa devina staruri, sa isi implineasca visele. Star Chips este un brand pe care trebuie sa il imparti cu cei dragi, pentru ca el insusi face parte din grupul tau de prieteni. Conceputul campaniei este creat si dezvoltat de DDB Bucuresti.

“Ca sa fim in continuare preferati de consumatori, trebuie sa ne adaptam in mod continuu nevoilor si asteptarilor acestora. Vrem ca Star Chips sa fie mereu un brand proaspat. Acum, noul ambalaj creat in-house are un nou logo prin care comunica mai bine valorile marcii: dinamism, siguranta, atitudine de lider, deschidere si accesibilitate. Noile ambalaje garanteaza o calitate mai buna a produsului si au pe spate “povestea Star Chips”, o poveste care le spune consumatorilor ce cumpara atunci cand aleg produsul nostru de pe raft. De ce aceasta schimbare? Pentru ca am vrut o marca mai puternica, mai atractiva, care sa le inspire consumatorilor incredere in produs si in marca, pentru ca am vrut o schimbare astfel incat Star Chips sa ofere mereu ceva nou consumatorilor”, declara Dl. Nikos Anyfantis, Directorul de Marketing al companiei Star Foods.

Campania desfasurata sub sloganul “Doar cartofii adevarati ajung Star Chips” se adreseaza tinerilor dinamici, activi cu varste intre 14 – 25 ani (public principal) cu extindere pana la 35 de ani. Conceptul este sustinut de 3 spoturi TV, spoturi radio, machete de presa, outdoor (panotaj stradal, afise la metrou, mash-uri, cuburi), PR, activitati BTL (evenimente speciale; sponsorizari) si materiale promotionale in punctele de vanzare.

Spoturi TV sunt realizate impreuna cu trupele Voltaj, 3SE, Class, voice over-ul fiind asigurat de maestrul Gheorghe Dinica. Prin asocierea marcii Star Chips cu cele 3 formatii de muzica aflate in top pe piata romaneasca, s-a dorit o asociere a brandului cu valorile pe care acesti artisti le impartasesc publicului lor, care este de altfel, si publicul Star Chips.

“Ideea campaniei e simpla: toti vrem sa ajungem staruri, dar numai unii dintre noi au chemare. Asa cum toti cartofii isi doresc sa ajunga in pungile de Star Chips, dar numai cei buni reusesc sa treaca toate testele de calitate si sa devina chipsuri Star.”, declara Bradut Florescu, director de creatie la DDB Bucuresti.

“Grija pentru calitatea produselor Star Chips si modul in care se executa procesul de fabricatie al chips-urilor a stat la baza storyboard-ului si a intregului concept. Ne dorim ca aceasta campanie sa creasca notorietatea marcii si sa educe consumatorii romani”, a declarat Administratorul companiei Star Foods, Dl. Konstantine Mitzalis.



Despre STAR FOODS

Despre Star Foods -

Activitatea companiei Star Foods este dedicata productiei si distributiei de produse alimentare de larg consum. Cele mai importante mărci din portofoliul Star Foods sunt: Star Chips, Mr. Snaki, Krax, Loto, Star Pop Corn, Star Snacks. Anul acesta, Star Foods aniverseaza 10 ani de activitate pe piata romaneasca.
Star Foods asigura distributia produselor companiilor Chipita, Flipper (produsele Fiesta), Gallina Blanca, Axxon, Tip Top (produsele Conty).
Compania a incheiat anul 2003 cu o cifra de afaceri de 40 milioane Euro.
In prezent, conform studiilor MEMRB (decembrie–ianuarie), Star Foods detine pozitia de lider cu o cota de piata de 64 % (bucati vandute) pe segmentul chips, 28 % (ca valoare) pe segmentul snacks si 53 % (bucati vandute) pe categoria produselor extrudate (peletele Krax).
Cristina Irod
PR & Marketing Coordinator

cristina.irod@starfoods.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/star-foods/star-chips-si-a-schimbat-imaginea-doar-cartofii-adevarati-ajung-star-chips-este-sloganul-campaniei-de-imagine-care-prezinta-noua-identitate-a-brand-ului-