StreetArt.ro distribuie soluţia e-commerce DIFFshop

BUCURESTI - 6 iulie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Street Art s.r.l. lansează www.streetart.ro, un site de informare a întreprinzătorilor interesaţi de vânzarea de produse prin internet. Street Art este unic distribuitor DIFFshop în România, un magazin virtual la cheie sub 400 euro (plus tva) - versiunea demo poate fi accesată pe site. Această lansare urmăreşte atragerea cumpărătorilor având în vedere potenţialul mare de creştere al comerţului electronic la noi în ţară. Compania producatoare a DIFFshop, DIFFstudios este o agenţie web cu experienţă în domeniu, având printre clienţi companii precum MTV, Revlon, United Motors, MGA etc. Conform unui studiu Neogen recent peste 40% dintre români îşi doresc sa lucreze de acasă, ceea ce face lansarea soluţiei DIFFshop una foarte oportună pentru momentul actual, întreţinerea unui magazin online putându-se face de oriunde există o conexiune la internet.

Specialistii consideră România o piaţă cu potenţial pentru comerţul electronic, în special luând ca reper celelalte pieţe ale Uniunii Europene. În timp ce publicitatea pe internet în România se dovedeşte a fi din ce în ce mai eficientă, comerţul online începe şi el sa prindă aripi. Cu toate acestea mulţi dintre jucătorii de pe piaţa e-commerce din România susţin ideea unei creşteri mai ponderate din cauza insuficientei cunoaşteri a populaţiei în ceea ce priveşte comerţul electronic şi a publicitaţii inadecvate facută atât sistemelor de plată online cât şi magazinelor virtuale existente.
Acum câţiva ani internetul reprezenta un lux; acum devine treptat o necesitate. Până la sfarşitul anului 2006 se asteaptă ca mai mult de 6 milioane români să se conecteze la internet, tot atâtea carduri bancare de debit şi credit fiind emise până în prezent conform Romcard. Raportat la numărul utilizatorilor de internet, numărul magazinelor virtuale din ţara noastră este unul extrem de redus (câteva sute), mai ales dacă ţinem cont de costurile relativ mici aferente unui magazin virtual faţă de unul fizic. În ceea ce priveşte siguranţa tranzacţiilor, România are avantajul de a fi prima ţară în care a fost implementat standardul 3D Secure de tranzacţionare electronică şi singura din estul Europei care oferă soluţii autohtone de plată online cu ajutorul cardului bancar, un sistem comod şi sigur de plată a produselor şi serviciilor.

Concurenţa încă redusă în comerţul electronic, siguranţa tranzacţiilor online la noi în ţară, publicitatea încă ieftină pe internet, cât şi numarul mare şi în creştere al internauţilor români concură la oportunitatea lansării www.streetart.ro în acest moment. Alegerea soluţiei DIFFshop de către Street Art a fost facută pe baze de funcţionalitate, preţ (399 eur plus tva), uşurinţă în folosire şi perioada de instalare (maxim 48 de ore). Vă invităm sa ne accesaţi site-ul pentru a obţine mai multe detalii.

Despre Street Art s.r.l.

Razvan Tase
Director General
Street Art S.R.L.
Pentru mai multe informatii accesati siteul www.streetart.ro
tase@streetart.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/street-art-s-r-l-/streetart-ro-distribuie-solutia-e-commerce-diffshop