SYNERGY EUR/EST ADUCE VALORILE EUROPENE MAI APROAPE DE CETĂŢENII REPUBLICII MOLDOVA

BUCURESTI - 28 februarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Strategia de comunicare a Delegaţiei Comisiei Europene în Moldova pune accentul pe promovarea asistenţei şi valorilor UE printre tineri şi autorităţile locale şi regionale. Agentia de Comunicare Synergy Eur/Est a fost aleasa sa implementeze strategia

Chişinău, 28 februarie 2008— Delegaţia Comisiei Europene lansează începând cu anul 2008 mai multe activităţi şi acţiuni de informare şi promovare a Uniunii Europene (UE) în Republica Moldova. Această campanie are la bază o amplă strategie de comunicare a cărei scop este sporirea vizibilităţii asistenţei UE pentru Republica Moldova şi promovarea valorilor europene.

Strategia de comunicare conţine mesaje şi acţiuni concrete destinate grupurilor prioritare cum ar fi publicul larg, societatea civilă, mass-media, tinerii, copiii şi autorităţile publice locale cu privire la cooperarea dintre Uniunea Europeana şi Republica Moldova.

În cadrul acestei campanii vor fi distribuite o serie de materiale informative, vor fi organizate emisiuni radio şi TV, concursuri şi întâlniri. Un accent deosebit se va pune, în special, pe implicarea tinerilor în activităţile la nivel regional şi local.

Acest proiect va fi implementat de către Synergy Eur/Est, companie de comunicare şi relaţii publice lansată în martie 2007 pe piaţa Republicii Moldova şi care face parte din Synergy Group România.

„Prin crearea acestei branşe la Chişinău, dorim să fim cît mai aproape de clienţii noştri din Republica Moldova. Avem o experienţă importanta în domeniul comunicării care ne permite valorificarea pieţei de peste Prut în acest domeniu”, afirmă Sandra Pralong, fondator şi preşedinte al Synergy Group. Printre clientii Grupului Synergy se afla gigantul IT Google, Erste Bank, Organizatia Natiunilor Unite, etc.

Printre proiectele realizate de Synergy în Republica Moldova se numără elaborarea strategiilor de comunicare pentru Parlament şi Guvern, campaniile de informare publică cu privire la Obiectivele de Dezvoltare ale Mileniului (ODM), drepturile omului şi promovarea modul sănătos de viaţă al femeilor însărcinate „Pentru un Făt Frumos şi sănătos”.

Despre Synergy Communications

Synergy Group a fost creat în 2001 şi în prezent include Synergy Communications, Synergy International şi Fundaţia SynergEtica, care a lansat de curand primul proiect de radio on-line pentru ONG-uri, un proiect pe care Fundatia doreste sa-l aduca si in Republica Moldova.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să contactaţi Synergy Eur/Est.
Persoană de contact: Tudor Ştefan, Director Executiv, mobil 0691 43 488,

synergy.eurest@yahoo.com