Tandem Call Center: un nou nume pe piata call centerelor din Romania
BUCURESTI - 14 februarie 2012
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, IT&C
Pe o piata in continua dezvoltare, Tandem Call Center se prezinta ca un call center modern, dedicat vanzarilor, dar si serviciilor de tip Customer Care sau TelVerde. Tandem Call Center utilizeaza tehnologie de ultima ora, beneficiaza de 60 de agenti atent selectati si o echipa manageriala cu experienta in domeniu de peste zece ani.
Tandem Call Center
Alexandru Dinu - Director Operational Tandem Call Center
Misiunea Tandem Call Center este de a oferi sprijin afacerilor in optimizarea costurilor, in cresterea si eficientizarea fluxurilor de numerar si in maximizarea satisfactiei clientilor acestora.
De ce Tandem Call Center? Pentru ca reprezinta solutia cea mai buna de a reduce sau a tine sub control costurile, pentru ca nu riscati nereusita unui proiect, pentru ca Tandem Call Center ofera consultanta gratuita si continua in privinta promovarii prin direct marketing a produselor sau a serviciilor companiilor din Romania si nu numai.
“Tandem Call Center a luat fiinta pe o piata a contact centerelor axate in principal pe proiecte de tip inbound , acestea fiind proiecte usor de implementat si cu venituri garantate. Tocmai de aceea ne pozitionam pe aceasta piata ca un call center dedicat, in special, vanzarilor, campaniilor de tip outbound . Si asta pentru ca experienta pe care echipa manageriala o are in spate ne recomanda, pentru ca toti agentii sunt selectati in asa fel incat sa stie sa vanda si sunt instruiti in continuu sa vanda. Recomandarea vine din partea liderului informatiilor specializate din Romania, pentru care Tandem Call Center a generat vanzari in anul 2011 de peste 1 milion de Euro“ a declarat dl. Alexandru Dinu - Director Operational Tandem Call Center.
Printre afacerile care au apelat cu incredere la Tandem Call Center se numara Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania, Baker Tilly Klitou, D-Mail, Drager, Brainovate, NextGen Communications, FiaTest, Moretto, Wolters Kluwer , John Maxwell Team Romania, ICAP, Climalux si Fokus Digital Services .
"Am avut placerea de a colabora cu Tandem Call Center. Capacitatea ridicata de adaptare a modului de lucru la particularitatile companiei noastre a economisit timp si rezultatele nu s-au lasat asteptate. Flexibilitatea si precizia in actiuni completate de seriozitate a reprezentat reteta unei colaborari profitabile", a declarat Lucian Filip, Project Manager NextGen Communications.
Despre TANDEM CALL CENTER
Tandem Call Center se bazeaza pe 60 de agenti permanent instruiti, cu competente atat in Outband, cat si in Inbound. Managementul Tandem Call Center are o experienta de 10 ani in domeniu, obtinand rezultate concrete intr-un domeniu foarte dificil: vanzarea prin telefon.
-
Alexandru Dinu
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- TANDEM CALL CENTER