Danone lansează Lapte Proaspăt, intrând astfel, încă o dată, în casele consumatorilor din România

BUCURESTI - 27 aprilie 2006

Comunicat tip General in Social

Respectând angajamentul de a aduce „Calitate în toate”, Danone aduce consumatorului român un produs sigur, cu gust autentic, intrând astfel pe piaţă cu un aliment consumat zilnic de către 65% din populaţie.

Bucureşti, 27 aprilie 2006 – Compania Danone, lider mondial în domeniul produselor lactate proaspete, lansează în România lapte proaspat de calitate ridicată. Laptele Proaspat Danone respectă cele mai înalte standarde de nutriţie agreate la nivel internaţional, păstrând în acelaşi timp toate proprietăţile laptelui provenit direct de la văcuţele fermierilor români.

Danone lansează Lapte Proaspăt, intrând astfel, încă o dată, în casele consumatorilor din România

Asumându-şi cu responsabilitate misiunea de a oferi „Calitate în toate”, compania Danone România intră astfel pe un nou segment de piaţă. Danone intenţionează să satisfacă practic nevoile fiecărui consumator român, oferindu-i produsul esenţial, laptele, cel mai sensibil din punct de vedere al calităţii şi al prospeţimii, şi de aceea foarte important pentru sănătatea lui. Laptele Proaspat Danone a fost creat după cele mai stricte standarde de calitate şi este colectat numai de la fermele selectate de Danone. Laptele este constant verificat de experţii Danone atât la sursă cât şi pe întregul flux de colectare şi procesare, specialiştii Danone efectuând anual peste 50.000 controale ale calităţii.

„Calitatea produsului reprezintă principala noastră preocupare, iar lansarea Laptelui Proaspat confirmă politica Danone de a pune siguranţa consumatorului pe primul loc. Toată experienţa pe care am acumulat-o pe piaţa locală vine astăzi să contribuie la lansarea unui produs care indeplineşte atât standardele de calitate ale companiei Danone, cât şi o serie de funcţii sociale importante. Laptele este nelipsit din orice camin, fiind considerat alimentul vital, mai ales pentru copii şi vârstnici. Pe de altă parte, întregul proces de fabricaţie reprezintă o importantă valoare adaugată adusă economiei româneşti, lucru pe care Danone România l-a conştientizat în mod activ prin iniţierea unor programe adresate în exclusivitate fermierilor români. Iată de ce lansarea Laptelui Proaspăt înseamnă nu numai o reconfirmare a calităţii produselor Danone, ci şi dovada felului în care compania noastră înţelege şi dezvoltă parteneriatele cu fermierii şi partenerii sociali din România,” a declarat Jacques Ponty, General Manager Danone România.

Danone România dezvoltă o serie de programe al căror scop este acela de a încuraja dezvoltarea durabilă a fermelor familiale româneşti care au între 70 şi 350 capete vaci. În fiecare an, Danone România premiază cei mai valoroşi furnizori de lapte după un sistem propriu de evaluare, ale cărui criterii respectă standardele Uniunii Europene în ceea ce priveşte calitatea laptelui. Astfel, cei mai buni 12 fermieri vizitează Salonul Agriculturii de la Paris, cel mai important eveniment european de profil, cu o tradiţie de 43 de ani. Totodată, Danone susţine dezvoltarea infrastructurii şi îmbunătăţirea capitalului genetic al fermelor din România, derulând programul „Spre Vest”. Astfel, fermierii din România îşi pot achiziţiona juninci cu un potenţial genetic superior de la furnizori internaţionali de top şi pot investi în utilajele de care au nevoie pentru a produce un lapte de calitate.

Despre Tempo Advertising

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, numărul unu mondial pe piaţa produselor lactate proaspete. Încă de la începutul activităţii sale în România, Danone a realizat investiţii în capacităţi de producţie şi distribuţie moderne, conform standardelor europene. În anul 2005, Danone a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 70 milioane Euro, o creştere cu 45% faţă de anul precedent. Mărcile companiei Danone sunt: Natural, Savoarea, Casa Bună, Danao, Delicios, Frutissima, Actimel, Activia, Cremoso, Danonino, Danette şi gama tradiţională din care fac parte produsele Sana, Lapte Bătut şi Smântână.
Persoană de contact pentru informaţii suplimentare:
Simona Dan – PR Group Account Manager Tempo Advertising, telefon 231 21 21 sau 0745 242 955

simona.dan@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/danone-lanseaza-lapte-proaspat-intrand-astfel-inca-o-data-in-casele-consumatorilor-din-romania