Prin campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, Skol a acordat primele premii în valoare de peste 50.000 $

BUCURESTI - 17 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” şi-a desemnat primii câştigători. Petru Călugărianu, Ionel Georgescu, Emil Sărăcuţu şi Petru Orăşanu au fost răsplătiţi pentru fidelitatea lor faţă de berea Skol.

Prin campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”,  Skol a acordat primele premii în valoare de peste 50.000 $

Marca de bere Skol a lansat în luna martie campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, prin care oferă consumatorilor săi şansa de a câştiga opt premii în bani de până la 30.000 de dolari fiecare şi 150.000 de premii a câte 4 doze de bere Skol. Până la aceasta oră, patru importante premii în bani au fost adjudecate de catre Petru Călugărianu de 24 de ani, din satul Crăciuneşti, jud. Hunedoara (30.000 $), Ionel Georgescu în vârstă de 67 de ani, din Bucureşti (5.000 $), Emil - Marian Sărăcuţu, 21 de ani, din Bucureşti (8.000 $) şi Petru - Valentin Orăşanu de 26 de ani, din Călan, jud. Hunedoara (8.000 $).

Toţi cei patru consumatori au găsit inscripţionat în interiorul capacului de bere Skol mesajul: “Ai câştigat $”, care le-a dat posibilitatea să-şi dimensioneze singuri câştigul prin participarea la extragerea de la panoul Skol. În urma extragerii, au câştigat premii substanţiale în bani.

“Skol este berea mea preferată de mult timp, iar promoţia mi-a dat posibilitatea să câştig primul premiu din viaţa mea. Într-o seară am comandat Skol pentru toţi prietenii mei, iar bucuria a fost imensă atunci când am văzut mesajul câştigător. Apoi am fost invitat la panoul în formă de “S” pentru a-mi alege singur premiul. Când am văzut ce am câştigat doar printr-o simplă apăsare a unui buton, nu mi-a venit să cred. Premiul a fost cu-adevărat ” declară Petru Orăşanu, câştigătorul sumei de 30.000 $.

Surpriza câştigului a fost la fel de mare şi pentru Emil Sărăcuţu din Bucureşti care, după o zi de muncă a ieşit la o bere împreună cu trei prieteni. Când au găsit capacul câştigator, au hotărât să împartă în mod egal între ei suma pe care ar fi obţinut-o în faţa panoului Skol. Emil a participat la momentul filmat unde era prezent panoul în formă de „S”, cu opt căsuţe. Fiecare căsuţă ascundea unul dintre premiile în bani amintite, dispuse aleator; avea dreptul să deschidă o căsuţă prin apăsarea unuia din cele opt butoane plasate pe un pupitru de comandă de aceeaşi formă ca şi panoul. A reuşit astfel „să smulgă” panoului 8.000 de $.

Promoţia “ Skol umple buzunare dintr-o alunecare” continuă, şi alţi patru consumatori ai berii Skol din toată ţara sunt aşteptaţi să câştige restul premiilor în bani puse în joc prin această promoţie. Alături de premiile în bani, iubitorii de bere pot câştiga şi doze de bere Skol. Promoţia începută la 1 martie, se desfăşoară la nivel naţional şi durează până pe 31 mai, iar premiile pot fi revendicate până la data de 1 iulie 2005.

La promoţia Skol participă toate sticlele de bere Skol de 0.5 litri care au inscripţionat în interiorul capacului unul dintre mesajele: "Ai câştigat $”, „Ai câştigat 4 doze de 0,5l” sau „E limpede că-i bună!”, iar pe spatele sticlei - o etichetă distinctă cu informaţii referitoare la promoţie. Cu mesajul "Ai câştigat $”, participanţii la promoţie pot obţine unul din cele opt premii în bani: 30.000$, 20.000$, 15.000$, 10.000$, 8.000$, 7.000$, 6.000$, 5.000$, după validarea capacului. Promoţia este dezvoltată împreună cu agenţia Tempo Advertising şi a fost susţinută prin spoturi TV şi prin promoţii la punctele de vânzare.

Premiile în bere se ridică de la sediul URBB, de la filialele URBB din ţară, de la unul din sediile distribuitorilor autorizaţi de URBB, de la unul dintre magazinele aparţinând benzinăriilor Shell sau Mol sau de la magazinele autorizate. Informaţii suplimentare cu privire la modalitatea prin care participanţii pot intra în posesia premiului şi orice alte detalii referitoare la promoţie se pot obţine de la numărul de telefon al campaniei - “infoline” 021/205 50 99 (de luni până vineri, între orele 09:00 şi 17:00), direct la sediul organizatorului (de luni până vineri, între orele 09:00 şi 17:00) sau pe site-ul www.skolbeer.ro.

Despre Tempo Advertising

Marca Skol ocupă locul patru în topul celor mai vândute beri din întreaga lume. Prezentă în 31 de ţări, Skol face parte din portofoliul grupului Carlsberg. În România, este una dintre primele mărci de bere premium local, având o notorietate de 97%.
Silviu Caimac
Tempo Advertising
314 15 15
silviu.caimac@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/prin-campania-promotionala-skol-umple-buzunare-dintr-o-alunecare-skol-a-acordat-primele-premii-in-valoare-de-peste-50-000