Tempo implementeaza primul program national de sampling pentru Agricola

BUCURESTI - 7 octombrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

2206-agricola.jpg

Desfasurat sub sloganul „Sigur pe gustul tau”, programul urmareste transmiterea directa a beneficiilor produselor incluse in campanie – calitate, prospetime si gust bun.

Departamentul de BTL al Tempo Advertising implementeaza timp de 13 saptamani primul program national de sampling al Agricola, in care sunt incluse 3 mari categorii ale producatorului de la Bacau – preparate, semipreparate, produse crude-uscate.

„Varietatea produselor ne ajuta sa atingem cat mai multe contacte, oferind consumatorilor ocazia sa le cunoasca si sa le aprecieze calitatile. Abordam consumatorii din toata tara, programul desfasurandu-se in marile magazine din 12 orase,” a declarat Sorella Surugiu, BTL Account Supervisor la Tempo.

Cea mai mare atractie a programului o constituie categoria de semipreparate, care sunt prezentate asa cum trebuie ele consumate, fiind pregatite pe loc la cuptorul cu microunde.

„In primul week-end am avut placuta surpriza sa constatam ca produsele din rafturi destinate vanzarii s-au epuizat rapid, fiind foarte apreciate de catre consumatori,” a completat Sorella Surugiu.


Pana in acest moment, promotia s-a desfasurat in Bucuresti, Timisoara, Brasov, Ploiesti, Iasi si Galati si continua in Oradea, Baia Mare, Cluj, Targu Mures, Craiova si Constanta.
Proiectul face parte dintr-un program mai amplu dezvoltat de Tempo Advertising pentru Agricola, care a demarat in 2003. In prima faza, agentia a structurat portofoliul de produse al Agricola si le-a grupat pe categorii. Ulterior, Tempo a creat indentitatea brandului Agricola Bacau pe care a dezvoltat-o pentru aproximativ 50 de produse.

Despre Tempo Advertising

Grupul Agricola Bacau este unul din cei mai mari producatori de carne, produse din carne si oua din Romania. Înfiintata în 1992, Agricola Bacau este o societate cu capital privat, având o cifra de afaceri de peste 74 de milioane USD in 2003. Firmele care îsi desfasoara activitatea sub marca Agricola Bacau ofera servicii diversificate, specializate, de calitate, fiind integrate într-un lant complex de productie si comercializare. Dintre ele fac parte, între altele, societatile: Avicola S.A., Suinprod S.A., Aicbac S.A., Europrod S.A. si Conagra S.A., precum si o retea nationala de 24 de magazine Agricola si 8 depozite en-gros situate in: Bacau, Bucuresti, Constanta, Iasi, Galati, Cluj, Timisoara si, in curand, in Craiova.
Eliza Rogalski

eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-implementeaza-primul-program-national-de-sampling-pentru-agricola