The Lounge, by Royal Synergy, o nouă abordare în lumea călătoriilor

BUCURESTI - 13 august 2021

Comunicat tip Produse / Servicii in Arta & Entertainment, Monden / Lifestyle, Turism, HoReCa

Live site

Marți, 10 august 2021, a avut loc lansarea unui nou concept în turismul românesc: one-stop-shop in travel. Cu accent pe turismul personalizat în cele mai mici detalii, noul jucător din piața de turism se adresează necesităților turistice neacoperite încă nici de către cele mai mari agenții de turism din România.

Locații premium pentru vacanțe de neuitat!

Locații premium pentru vacanțe de neuitat!

 Este un pariu cu noi înșine. În perioadele de criză oportunitățile se află la doar un pas de succes, iar ideea de a crea cel mai nou tour operator din industria turismului din România a venit tocmai din conștientizarea eșecurilor celorlalți jucători din piață. Viitorul este al tehnologiei, al forței de muncă înalt calificate, al inovației şi al reputației incontestabile. The Lounge, by Royal Synergy, este garanția viitorului în turism. 

Alexandru Paru, CEO al Royal Synergy

După succesul obținut în urmă cu un an în introducerea în piață a conceptului de servicii integrate destinate organizațiilor din România ce includ servicii financiare, consultanță în fonduri europene, human development, marketing, legal și economie verde, Royal Synergy a hotărât să-și extindă sfera de activități spre industria turistică și a ospitalității.

The Lounge este mai mult decât o agenție de turism. Ea nu s-a născut ca o cauză, ci mai degrabă ca un efect și ca un răspuns pe care am ajuns să-l oferim prin prisma experienței îndelungate în domeniu, pornind de la nevoile și impedimentele întâmpinate de turiști în decursul anilor. Știm că timpul înseamnă bani, știm că disponibilitatea noastră și flexibilitatea produselor oferite sunt esențiale. Ne adresăm exclusiv celor pentru care confortul și siguranța primează.

De cele mai multe ori agenția de turism este privită ca un furnizor de servicii care se adresează celor neinițiați în tainele călătoriilor. Noi ne situăm la polul opus și suntem gata să facem față tuturor exigențelor venite, în special de la finii cunoscători și consumatori ai domeniului. Ne propunem să excelăm în această industrie, asumându-ne și propunându-ne colaborări pe termen lung cu cei mai pretențioși clienți.

Printre atuurile noastre se numără o foarte bună cunoaștere, atât a destinațiilor pe care le operăm, cât și a produsului premium, cu tot ce presupune acesta. Iar când ne referim la buna cunoaștere a destinațiilor și a produselor, ne putem lăuda cu faptul că le-am experimentat și aprofundat personal, astfel încât atunci când le prezentăm turiștilor noștri, să fim capabili să vorbim în totală cunoștință de cauză, într-o manieră realistă și obiectivă, și să putem oferi consultanță la cel mai înalt nivel. Atunci când detaliile fac diferența, este obligatorie o perfectă cunoaștere a acestora, iar noi ne-am specializat în acest sens.

Numele „The Lounge” a fost ales special ca o dovadă a faptului că ne adresăm unei categorii exclusiviste de clienți, categorie căreia îi este suficient un singur indiciu familiar acesteia pentru a distinge ce ne propunem cu adevărat și care sunt obiectivele noastre. Am ales un nume care să ne reprezinte atât pe noi, cât și produsele pe care le promovăm, dar în egală măsură și pe cei cărora ne adresăm în mod special. The Lounge se dorește a fi un brand „Pour les connaisseurs”!

Pentru mai multe detalii puteți consulta:

-       website-ul nostru: https://the-lounge.ro

-       pagina de Facebook: https://www.facebook.com/theloungebyroyalsynergy

-       pagina de Instagram: https://www.instagram.com/thelounge_byroyalsynergy

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/the-lounge-tourism-services-srl/the-lounge-by-royal-synergy-o-noua-abordare-in-lumea-calatoriilor