Au mai rămas doar 10 zile până la evenimentul anului în marketingul direct din România - Conferinţa RoDirect 2008

BUCURESTI - 5 mai 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Marketingul direct din România se pregăteşte de un moment special, cea de-a treia ediţie a conferinţei internaţionale RoDirect 2008.

În doar zece zile, pe data de 15 şi 16 mai, va avea loc la Hotelul Crowne Plaza Bucureşti, conferinţa internaţională de marketing direct, RoDirect 2008. Specialişti locali şi internaţionali în marketing direct vor interacţiona şi vor dezbate tema propusă: „Creativitate sau Eficienţă” în marketing direct.

Andy Owen, Alin Jacobs, Drayton Bird, Marta Caricato, Dominiques Villeneuve, Laurent Boucherat, Martin Weseloh şi Johanna Taxerer sunt vorbitorii internaţionali care se vor alătura specialiştilor noştri: Ioan Coacă – Open Public Services România, Monica Stroilescu – Xerox România, Marian Şeitan – Hit Mail şi Şerban Goran – preşedintele ARMAD, în încercarea de a analiza tendinţele curente şi viitoare ale marketingului direct.

Marian Şeitan, Preşedintele Hit Mail România crede că piaţa românească de MD este în plin proces de dezvoltare şi maturizare, şi prin comparaţie cu alte ţări, instrumentul de marketing direct este „subutilizat” în acest moment în ţara noastră. “De aceea, scopul principal al conferinţei RoDirect este să promoveze avantajele utilizării marketingului direct şi să faciliteze adoptarea modelelor de business occidentale”.

Vorbind despre costul de oportunitate al marketingului direct, Monica Stroilescu, Business Manager Graphic Communications al Xerox România, crede că în România, la ora actuală, nivelul cheltuielilor făcute de o companie pentru atragerea atenţiei unui consumator este destul de scăzut şi datorită acestui motiv, instrumentele folosite în marketingul direct nu sunt foarte diversificate.

Supranumindu-i pe cei care sunt implicaţi în activitatea de marketing direct “croitori de mesaje”, Ioan Coacă – Director General Open Public Services România este însuşi un asemenea “croitor” ce crede cu tărie că instrumentul de marketing direct este la îndemâna tuturor şi reprezintă calea cea mai scurtă de a ştii dacă o campanie de marketing şi-a atins obiectivele, sau nu.

Punctele tari, punctele slabe şi perspectivele de viitor ale activităţii de MD vor fi dezvăluite numai în cadrul RoDirect 2008.

Despre thegroup

Informaţii despre vorbitori, temele propuse spre abordare şi detalii complete legate de conferinţa RoDirect 2008 se găsesc pe site-ul evenimentului : www.rodirect.ro.

Contact inregistrare:
Alexandra Dan, Event Officer
Telefon: 021.206.22.79


rodirect@rodirect.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/au-mai-ramas-doar-10-zile-pana-la-evenimentul-anului-in-marketingul-direct-din-romania-conferinta-rodirect-2008