Brandstalk a castigat pitch-ul Ketonal

BUCURESTI - 6 martie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia de publicitate Brandstalk, membra The Group, a castigat contul Ketonal in urma unei licitatii organizate in luna ianuarie. Pentru o perioada de doi ani, agentia va gestiona serviciile de creatie ATL pentru toate formele de prezentare ale analgezicului produs de Sandoz.

Prin brief-ul trimis, Sandoz dorea sa imprime consecventa si un caracter unitar in comunicarea pentru toate formele farmaceutice ale produsului – atat cele eliberabile cu prescriptie, cat si forma OTC (cu vanzare directa).

“Sandoz este un client foarte important pentru noi, cu care am mai lucrat pe diverse proiecte punctuale. Am colaborat bine in trecut, si ne-am dorit, cu atat mai mult, sa stabilim un parteneriat pe termen lung. Cu toate acestea, pitch-ul pentru Ketonal nu a fost deloc usor. A fost o adevarata provocare pentru noi sa raspundem cerintelor brief-ului, pentru ca ni se solicita sa promovam acelasi brand mai multor categorii de target in acelasi timp. In plus, a fost primul pitch al anului, si vroiam sa incepem anul cu dreptul. Ceea ce am si facut”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.

“Ne-a fost greu sa alegem, dar propunerea Brandstalk ne-a cucerit. Am ales sa colaboram pentru ca au dovedit o cunoastere in detaliu a pietei farmaceutice, pe de o parte, si a psihologiei consumatorului, pe de alta parte, si pentru ca au reusit sa-si transpuna cu succes cunostintele intr-o platforma de comunicare credibila si relevanta. Am apreciat pasiunea manifestata pentru proiectul nostru si suntem convinsi ca parteneriatul nostru ne va ajuta sa consolidam pozitia de lider de piata detinuta in prezent de Ketonal”, a declarat Andreea Popa, Marketing Head, Sandoz.

Sandoz, un nume cu reputatie pe piata farmaceutica din Romania, este prezent in tara noastra de mai bine de 75 de ani. Anul 2006 marcheaza momentul revenirii in forta a companiei Sandoz, devenita acum divizia de medicamente generice a prestigiosului grup Novartis. Sandoz detine acum un portofoliu care o recomanda drept una dintre cele mai puternice prezente pe piata de medicamente generice. Ketonal este produsul numarul unu al companiei.

Echipa care a colaborat pentru castigarea pitch-ului Ketonal este formata din: Marian Enache – Creative Director, Ioana Paraschiv – Art Director, Alina Covalcic – Copywriter, Roxana Gigirtu – Group Account Director si Dan Costea – Account Director.

Despre thegroup

The Group este cel mai extins grup de companii din industria comunicarii si include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, marketing direct, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.

Simona Firtat
Public Relations Manager thegroup
simona.firtat@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/brandstalk-a-castigat-pitch-ul-ketonal