Brandstalk protesteaza fata de abuzarea brandurilor

BUCURESTI - 17 martie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Echipa Brandstalk, o companie membra The Group, a marcat Ziua Internationala a Consumatorului (15 martie) indemnand la folosirea corecta a brandurilor. Pornind de la principiul ca marile schimbari incep cu cele petrecute la nivel local, echipa agentiei de creatie a impartit in zona Casa Presei Libere, Bucharest Business Park si a Parcului Herastrau flyer-e care, sub mesajul “Stop brand abuse!” atrageau atentia asupra imitarii abuzive a brandurilor.

Manifestul a fost dedicat tuturor consumatorilor, cat si consumatorului din fiecare membru al echipei Brandstalk.

“Intreaga noastra munca se invarte in jurul consumatorului. Zilnic ne intrebam cine este si ce asteptari are de la produsele sau brandurile pe care i le vindem. Am considerat ca ziua lui este o ocazie perfecta de a iesi din birouri si de a petrece cateva minute alaturi de el. I-am amintit ca are dreptul sa stie ce cumpara. Dar, mai ales, i-am atras atentia aspura modurilor in care poate fi mintit”, a declarat Marian Enache, Creative Director Brandstalk.

Flyer-ele au fost concepute ca si un avertisment ce atrage atentia asupra capcanelor in care un consumator poate cadea zilnic. Sunt capcane intinse de falsificatorii brandurilor foarte puternice, atat de cunoscute incat schimbarea unei litere in logo devine aproape insesizabila. Materilale concepute de echipa Brandstalk ilustreaza diferenta dintre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste. Echipa de creatie a realizat sapte executii care ilustreaza pe una dintre fete un nume de brand modificat, iar pe verso un colaj de imagini cu produse ce imita branduri consacrate.

“Initiativa a fost foarte bine primita de cei cu care am stat de vorba. Au citit cu atentie flyer-ele. Au avut intrebari, iar noi le-am oferit raspunsuri. Ne-am bucura sa stim ca in urma activitatii noastre de atragere a atentiei consumatorii nu vor mai fi la fel de usor mintiti de falsuri si de imitatii atat de brutale”, a completat Marian Enache.

Echipa care a contribuit la realizarea manifestului a fost formata din reprezentantii departamentului de creatie Otilia Coman, Irina Stoleru si Marian Enache si cei ai departamentului de client service, Madalina Paraschiv si Roxana Gigirtu.

15 martie a fost declarata Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor in 1983 de catre Organizatia Internationala a Uniunilor de Consumatori (Consumers International). 15 martie intrase in istorie ca o zi dedicata consumatorilor inca din 1962, cand J.F.Kennedy, presedintele Statelor Unite ale Americii, rostea catre Congresul American mesajul care susţinea, pentru prima data, existenta a patru drepturi fundamentale ale consumatorilor.

Despre thegroup

The Group este cel mai extins si inovativ grup de companii din industria comunicarii si include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.
Simona Firtat
Public Relations Manager
The Group
simona.firtat@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/brandstalk-protesteaza-fata-de-abuzarea-brandurilor