Ce a adus NetBet în cei 7 ani pe piața din România

BUCURESTI - 1 august 2022

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Operatorul de jocuri de noroc NetBet împlinește 7 ani pe piața din România, perioadă în care s-a transformat într-un operator de top, la care utilizatorii aleg să se distreze responsabil.

În 2015, când s-a lansat pe piața din România, NetBet a promis că va face pariurile mai interesante. La șapte ani distanță, NetBet a reușit să se impună pe piața jocurilor de noroc din țara noastră și să facă întreaga experiență de gambling a utilizatorilor mai interesantă.

7 ani netbet

7 ani netbet

Asta deoarece, pe lângă pariuri sportive, clienții au avut posibilitatea să descopere alte produse îmbunătățite constant pe platforma operatorului: cea mai mare gamă de păcănele online, jocuri precum ruletă, blackjack ori baccarat cu dealer live la orice oră, jocuri de poker, cele mai bune loterii internaționale și table pe bani reali.

 

Iar varietatea este un punct de referință când vine vorba despre oferta NetBet. Aici, utilizatorii pot descoperi peste 2.600 de jocuri. Astfel, clienții pot găsi atât titluri de top precum shining crown online, un slot EGT care se bucură de o popularitate uriașă, Burning Hot sau Sizzling Hot Deluxe, dar și noutăți în domeniu precum NetBet Bonanza, Slingo Sweet Bonanza, Shaolin Showdown, Bank or Bust sau Tic Tac Take. Pentru că cei de la NetBet și-au luat angajamentul că le vor oferi utilizatorilor o experiență cât mai plăcută, acest operator actualizează constant oferta de jocuri. Iar numărul lor este impresionant, aici fiind cea mai mare selecție de jocuri online de casino din România.

 

NetBet a mutat distracția online la turnee de poker live

 

Pe lângă activitatea vastă din mediul online, NetBet și-a propus să le ofere utilizatorilor și experiențe inedite, precum posibilitatea de a participa la turnee de poker live. Cum acest joc de cărți este foarte îndrăgit în țara noastră, NetBet a organizat mai multe turnee live. Denumite NetBet Open, acestea le-au oferit posibilitatea jucătorilor să se califice la sateliții online și să lupte LIVE pentru premii impresionante.

 

În plus, NetBet s-a implicat constant în diverse campanii de marketing inedite. Una dintre ele a fost "Bara de aur", o acțiune inedită în care trei utilizatori NetBet luptau pentru premii de 20.000 de lei. Tot ce trebuiau să facă era să lovească bara transversală de la 30 de metri, în pauza unui meci de pe Arena Națională. O acțiune de marketing interesantă, așa cum se mai vede la marile cluburi din lume din diverse sporturi.

 

În ultimii ani, NetBet a fost un nume activ și în sponsorizarea unor echipe sau competiții de top. A fost sponsorul oficial al echipei de fotbal FCSB, cea care, conform statisticilor, are cei mai mulți simpatizanți din România. De asemenea, a susținut sportivi din Campionatul Național de Raliuri ori din luptele de contact.

 

NetBet promovează jocul responsabil

 

NetBet a fost unul dintre primii operatori din România care a implementat pe site un chestionar de prevenție și detecție a jocului compulsiv. Prin această decizie, NetBet a dorit evitarea eventualelor excese, iar activitatea online să rămână o simplă metodă de distracție și deconectare de la rutina zilnică.

 

În acest sens, operatorul continuă să aloce o importanță majoră promovării jocului responsabil, astfel că au fost luate numeroase măsuri. Utilizatorii își pot limita, personaliza sau suspenda activitatea și sunt îndemnați să nu facă excese.

 

De asemenea, NetBet a creat o platformă sigură, pe care utilizatorii se pot distra având certitudinea că datele lor personale sunt în deplină siguranță. În plus, NetBet s-a remarcat și prin departamentul de suport tehnic și cel de asistență pentru jucători, iar operatorul a fost premiat pentru importanța pe care o acordă acestor aspecte. De altfel, NetBet a primit un rating de 4,5 stele din 5 pe trustpilot.com.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tipzor-gamming-advertising-srl-d/ce-a-adus-netbet-in-cei-7-ani-pe-piata-din-romania