DURAZIV – o noua provocare pentru omul de afaceri Daniel Guzu

Ploiesti - 14 decembrie 2009

Comunicat tip General in Constructii

Dupa exitul din parteneriatul cu Oresa, Daniel Guzu obtine pachetul majoritar la Bau Profil si re-defineste afacerea cu materiale de constructii sub un nou nume - DURAZIV.

SCURT ISTORIC

Bau Profil este o afacere demarata in 2003 de Daniel Guzu impreuna cu Irina Guzu.
In 2007, cand s-au pus bazele noii divizii – adezivi pentru constructii – in afacere a intrat si fondul de investitii Oresa Ventures. La inceputul lui 2009 Daniel Guzu iese din afacerea Fabryo si preia pachetul majoritar la Bau Profil, iar Oresa iese din afacerea Bau Profil si preia in intregime Fabryo.

In prezent, Duraziv detine brandurile DURAZIV – pe adezivi pentru constructii si BAU PROFIL - pe profile metalice.
Compania s-a lansat pe piata de adezivi, la inceputul lui 2009, in urma unei investitii de peste 7 mil. euro intr-o fabrica moderna cu o capacitate de peste 300.000 de tone pe an.
Guzu a plecat la drum in noul business cu o parte din vechea echipa, pe care a completat-o cu oameni cu bogata si valoroasa experienta in domeniu.
Pentru acest an compania Duraziv estimeaza o cifra de afaceri de peste 9 mil. euro, din care 3 milioane din adezivi, rezultat ce a depasit asteptarile actionarului majoritar Daniel Guzu.
“Avand in vedere ca DURAZIV activeaza pe piata materialelor de constructii, prin ambele divizii – adezivi pentru constructii si profile metalice pentru structuri de gips-carton - efectele crizei le resimtim si noi. Insa, strategia noastra este sa tratam aceasta conjunctura ca pe o oportunitate, in special pentru divizia de adezivi, divizie cu care suntem in crestere. Aceasta crestere este de natura expansiva, prin activarea cat mai multor clienti pe aceasta categorie de produse.”, spune Daniel Guzu.
Adezivii pentru polistiren au fost de departe vedetele vanzarilor in acest an, insa nici sapele autonivelante, gleturile si adezivii pentru placari ceramice nu s-au lasat mai prejos.

Segmentul de profile metalice a adus un aport de aproximativ 70% la realizarea cifrei de afaceri, fiind segmentul in care compania are o experienta de aproape 7 ani. Sectia de profile lucreaza acum la capacitate maxima, iar in viitorul apropiat se preconizeaza o extinderea acesteia.
“Deja, datorita cererii din piata, am achizitionat o noua masina pentru fasiat tabla si inca o masina de profilat pentru armatura tamplarie PVC.”, precizeaza Daniel Guzu.

Pentru anul viitor, Guzu isi propune sa obtina cu Duraziv o crestere a afacerii cu 5-7%, mizand pe imbunatatirea conditiilor de creditare si pe continuarea celor doua mari proiecte la nivel national – Prima Casa si Termoizolarea fatadelor (anveloparea), dar intr-un ritm mult mai alert.
Pe termen lung, Guzu isi propune sa aduca compania Duraziv in primele pozitii din topul jucatorilor de pe piata materialelor de constructii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tomi-tom/duraziv-o-noua-provocare-pentru-omul-de-afaceri-daniel-guzu