TomTouch reinventează publicitatea outdoor şi lansează un nou suport media: ecranul interactiv

BUCURESTI - 20 aprilie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision, mizează pe dezvoltarea pieţei de publicitate interactivă şi lansează un nou suport media, ecranul interactiv, care va fi integrat atât în indoor, cât şi în outdoor.

TomTouch reinventează publicitatea outdoor şi lansează un nou suport media: ecranul interactiv

TomTouch (www.tomtouch.ro) are o experienţă de 5 ani şi generează circa 75% din veniturile CS Vision, estimate în acest an la peste 1,5 milioane euro. TomTouch înglobează soluţii de interfeţe publice, fie că sunt pentru indoor sau pentru outdoor, plecând de la chioşcuri interactive, soluţii de ambient şi ajungând la mobilier urban interactiv, signalistică şi publicitate interactivă.

“Proiectele de imagine cu componentă interactivă crează un spectacol aparte în viaţa oraşului. Derulate pe terminale aflate în spaţiul public, de sine stătătoare, precum totem-urile, sau integrate în mobilierul refugiu al staţiilor de autobuz, acestea atrag şi stârnesc curiozitatea mai mult decât publicitatea convenţională. Pus în faţa unui joculeţ interactiv pe care îl poate rezolva în timp ce aşteaptă autobuzul, cetăţeanul va consuma şi publicitatea aferentă”, declară Răzvan Bâgiu, unicul acţionar al companiei.

Bâgiu a subliniat că, prin parteneriatele cu marii jucători media, TomTouch va putea implementa publicitate interactivă în spaţii outdoor şi indoor, precum cele din staţiile de autobuz şi chiar metrou.

Anul trecut TomTouch a avut două astfel de proiecte pentru Pepsi România şi Romtelecom. Astfel, pentru Pepsi, divizia CS Vision a instalat, în patru staţii de autobuz din Bucureşti, touchscreen-uri pe care călătorii puteau construi un puzzle.

“Aceste proiecte aduc plus valoare companiilor care vor să deruleze campanii publicitare interactive, întrucât noi avem tehnologia necesară, produsă aici, în România şi avem deja proiecte derulate. Avantajul nostru înseamnă rapiditate şi costuri scăzute, deoarece suntem un furnizor local şi oferim o soluţie completă, de la producerea terminalelor până la realizarea aplicaţiilor, montaj şi mentenanţă”, spune oficialul CS Vision.

În ceea ce priveşte piaţa de publicitate interactivă din România, Răzvan Bâgiu spune că aceasta nu este una foarte bine aşezată. Potrivit lui Bâgiu, clienţii care nu au luat contact cu publicitatea interactivă nu cunosc noul concept şi nu ştiu să îl definească, pentru a-l solicita în mod specifiv. În acelaşi timp însă, cei care au interacţionat cu noul tip de publicitate s-au arătat foarte încântaţi, în primul rând de inovaţie şi în al doilea rând de rezultate.

Pe o piaţă foarte tânără care abia începe să se dezvolte în România, CS Vision este singurul jucător, Răzvan Bâgiu subliniind că TomTouch nu are concurenţă.

În outdoor, publicitatea interactivă se poate regăsi pe panouri de tip totem sau integrate în mobilierul refugiu al staţiilor de autobuz. În ceea ce priveşte spaţiile indoor, TomTouch implementează proiecte publicitare interactive pe terminale amplasate în mall-uri, centre comerciale, aeroporturi sau centre de afaceri.

Despre TOTAL PR

Despre CS Vision

CS Vision a fost înfiinţată în octombrie 2002 de către Răzvan Bâgiu, absolvent al facultăţii de matematică din Bucureşti. Compania detine 2 linii de afaceri, implementarea de soluţii software, respectiv producţia de terminale şi aplicaţii interactive.

Printre cele mai importante contracte semnate se numară cel cu Judeţul Braşov prin care a fost dezvoltată cea mai mare reţea de terminale de exterior şi de vitrină, cu o valoare de aproximativ 200.000 euro. De asemenea, în 2009 compania a semnat un proiect de 420.000 de euro pentru implementarea unei reţele de 16 terminale de exterior în Romania şi Bulgaria.

În acest moment compania are 23 de angajaţi ce îşi desfăşoară activitarea în Bucureşti şi Braşov, unde CS Vision deţine şi o hală proprie de producţie.
Simona Rosu
PR Specialist
Total PR
simona.rosu@totalpr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/total-pr/tomtouch-reinventeaza-publicitatea-outdoor-si-lanseaza-un-nou-suport-media-ecranul-interactiv