KitchenShop acum si la Oradea Shopping City

BUCURESTI - 14 octombrie 2011

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, HoReCa

Astazi, 14 octombrie, KitchenShop deschide cel de-al 4-lea magazin la Oradea Shopping City. Vino sa traiesti o experienta unica, sa vezi si sa testezi sute de articole de bucatarie de la cei mai renumiti producatori din domeniu din lume, precum si gadget-uri rare!

KitchenShop  este singurul magazin specializat in ustensile pentru gătit din România. A selectat pentru tine cele mai bune mărci internationale, pe multe dintre ele aducându-le pentru prima dată la noi în țară: Berndes, Emile Henry, Demeyere, Westmark, Staub sau Zwilling J.A. Henckels, atât de apreciate în lume.

 De ce este KitchenShop diferit? Pentru ca schimba standardele la care poti gati, pentru ca face din fiecare amator  un bucatar profesionist, pentru ca toate produsele sale sunt dedicate bucuriei de a gati. Dacă ţi-ai dorit vreodată acele cuţite care nu se tocesc ani la rând, sau tigaia de care nu se lipeşte nici un fel de mâncare sau cratiţele care gătesc uniform şi suculent, sau orice alte scule, ustensile, palete, răzători rezistente şi bine făcute, acum le poţi avea!

Intre cele peste 5000 de articole de bucatarie, de la cei mai renumiti producatori din domeniu cu siguranta le vei gasi pe cele pe care ti le-ai dorit dintotdeauna! Cu ustensilele KitchenShop vei descoperi cu cata pasiune si placere poti gati, ca un adevarat profesionist. Vino si convinge-te! In plus, poti profita de promotii incredibile la marea deschidere.

Celelalte magazine KitchenShop se afla in: Bucuresti - Centrul Comercial Feeria (Carrefour) Baneasa , AFI Palace si in Constanta - Complexul Comercial TOM (Carrefour). De asemenea, produsele sunt disponibile si in magazinul online,www.pentrugatit.ro.

Gusta diferenta oferita de produsele KitchenShop!

Despre Totem Communication

TOTEM Communication este o firmă specializată în cercetare şi comunicare. De mai mult de 8 ani compania oferă clienţilor săi servicii integrate de cercetare şi comunicare în toate ariile, având expertiză pe subdomenii de nişă din mediul social, medical şi farmaceutic, fiind una dintre puţinele firme de acest tip din România. Portofoliul TOTEM cuprinde peste 300 de studii calitative şi cantitative cu nivel ridicat de dificultate, realizate în rândul a diverse categorii de populaţii şi care au abordate teme unice în România sau în lume, unul dintre acestea fiind Impactul pictogramelor de pe pachetele de ţigări asupra adolescenţilor din România. TOTEM Communication dispune de o reţea de operatori de interviu care acoperă toate judeţele ţării şi care conţine subreţele specializate în culegerea de date pe anumite populaţii specifice: medici, magistraţi, persoane defavorizate, persoane de etnie romă sau maghiară etc. Din dorinţa continuă de a îmbunătăţi nivelul profesional al operatorilor cu care lucrează şi pentru a creşte şi în acest fel calitatea serviciilor oferite clienţilor, din anul 2009 TOTEM Communication este furnizor de formare autorizat CNFPA pentru organizarea cursurilor de specializare pentru operatorii de interviu.Agenţia foloseşte tehnici moderne şi inovatoare de studiere a pieţei, utilizează un sistem propriu de management al calităţii şi colaborează cu numeroşi consultanţi de specialitate din diverse domenii.