Cum sa cresti rata de click la bannere de 20 de ori

BUCURESTI - 4 octombrie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

O rata de click medie de 2,16% la bannerele video, noua campanii introduse in doar zece zile si aproape 1.200.000 de vizualizari ale reclamelor: acestea sunt rezultatele promotiei derulate de Bursa de Reclama in parteneriat cu site-ul 220.ro, care a oferit campanii video pre-roll gratuite in perioada 20-30 septembrie.

“Avem acum si confirmarea ca reclamele video de tip pre-roll au performante mult mai bune decat bannerele clasice. Speram ca tot mai multi advertiseri sa incerce noul sistem si sa se convinga de eficienta lui”, a declarat Valentin Oeru, director general al TradeAds.
Din cele noua campanii video rulate in timpul promotiei, cea mai mare rata de click inregistrata a fost de 5,17%, iar cea mai mica- de 1,43%. Rata de click medie obtinuta de cele noua campanii este de 24 de ori mai mare decat rata de click medie inregistrata in 2009 in cazul bannerelor clasice, de 0,09%, anuntata de Doubleclick.
La promotia TradeAds-220.ro au participat patru agentii media cu reclame ale clientilor care ruleaza si pe TV si cinci companii mici, fara prezenta la televiziuni. “Ne bucuram de interesul firmelor mici pentru Bursa de Reclama. Lumea trebuie sa inteleaga ca publicitatea online, spre deosebire de mijloacele media clasice, este mult mai accesibila: se pot face campanii cu bugete mici- de ordinul zecilor de euro si nu e nevoie de cunostinte tehnice mult mai avansate decat cele necesare pentru a trimite un email”, spune Valentin Oeru.

Studiu de caz

Printre cele noua campanii de publicitate invideo derulate pe 220.ro in perioada 20-30 septembrie 2010 s-a numarat si campania Thermaskirt, care promoveaza nou sistem de incalzire a locuintelor, prin circularea agentului termic prin plinte speciale, montate la baza peretilor.
Compania nu si-a permis sa produca o reclama video, asa ca a apelat la un banner flash care ilustra, schematic, cum functioneaza noul sistem de incalzire importat din Anglia. Rata de click a bannerului a fost de 2,4%.
In doar doua zile, campania a adus o crestere a traficului de pe site-ul companiei cu peste 2.300 de vizitatori. “In urma campaniei, am primit 15 cereri de oferta. E o crestere spectaculoasa, considerand ca suntem inca la inceput si ca sistemul nu este cunoscut in Romania. Pana acum, aveam, in medie o singura cerere de oferta pe saptamana”, declara Marius Tambrescu, directorul companiei. Acesta a remarcat ca aproape un sfert din cei care au vizitat site-ul Thermaskirt, au vazut reclama si apoi au cautat pe Google numele solutiei de incalzire.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tradeads-interactive-srl/cum-sa-cresti-rata-de-click-la-bannere-de-20-de-ori