Prima campanie de automatic site-snap din România

BUCURESTI - 27 mai 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bursa de Reclamă anunţă încheierea primei campanii cu sistem automat de site-snap din România şi Estul Europei. Campania s-a desfăşurat în perioada 6-27 mai 2010 şi a fost creată pentru brandul Skoda.

Inovaţia adusă de acest sistem de automatic site-snap constă în realizarea unei capturi de ecran în timp real, la momentul livrării bannerului a oricărei pagini pe care se află un utilizator, ţinând cont de browser şi de rezoluţia ecranului. Captura este preluată de un banner flash overlay, în acest fel este creată prima interacţiune personalizată, la nivel de vizitator, a unui banner flash cu site-ul pe care este livrat.

Bannerul mai poate fi încă vizualizat pe site-uri ca: www.adevarul.ro, www.gsp.ro, www.financiarul.ro, www.ziare.com, www.9am.ro etc. Este important de menţionat că această campanie a fost implementată pe orice pagină din oricare site, iar formatul de banner acceptat este overlay video banner adaptat pentru automatic snapshot.

Pe perioada campaniei, bannerul Skoda a obţinut un CTR mediu de peste 2%.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tradeads-interactive-srl/prima-campanie-de-automatic-site-snap-din-romania