TRAINING PRODUCT & BRAND MANAGEMENT
BUCURESTI - 27 mai 2011
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate
Proiect ContaPlus organizează training-ul "PRODUCT & BRAND MANAGEMENT"
Scopul programului:
Formarea abilităţilor de manager de produs prin parcurgerea sistematică a etapelor de cercetare a pieţei, stabilire a liniei de produse, poziţionarea corectă a produselor pe piaţă, elaborarea strategiei de distribuţie şi promovare a produselor.
Tematica abordată:
Planificare Strategică
General – concepte şi informaţii generale
Manager de produs - definiţie, fişa postului; Cadrul general al planificării
Viziunea strategică privind portofoliul de produse
Piaţa – identificarea tendinţelor de piaţă
Cercetare de piaţă; Identificarea tendinţelor; Analiza pieţei
Clienţi - analiză şi segmentare
Segmentarea clienţilor; Analiza grupului ţintă
Competiţie - identificarea şi analiza strategiilor competiţiei
Analiza concurenţei; Identificarea proceselor de analiză a competiţiei
Analizarea şi procesarea informaţiilor
Preţ - analiza performanţei financiare, structură şi politici de preţ
Concepte financiare de bază; Politica de preţ
Îmbunătăţirea performanţelor
Studii de caz
Planificarea şi implementarea produselor noi
Când şi de ce să introducem noi produse în portofoliu
Gândirea strategică despre produs; Fundamentele dezvoltării de produse noi
Brainstorming pentru introducerea noilor produse
Proiectarea, dezvoltarea şi implementarea produselor noi
Dezvoltarea unui nou produs/serviciu; Proiectul noului produs
Managementul portofoliului de produse
Alcătuirea gamei de produse; Strategii de menţinere, revitalizare
Strategii de relaţionare între produse mature şi cele noi
Studii de caz
Branding şi Comunicare
Strategii de brand - plan & principii;
Principii fundamentale; Elaborarea unei strategii de branding;
Elaborarea strategiei de lansare;
Activităţi de prelansare; Activităţi de lansare; Evaluarea dupa lansare (ROI);
Marketing - elaborarea şi implementarea unui plan de marketing;
Studiu de caz; Cum se scrie un plan de marketing;
Strategii de comunicare;
Identificarea tipurilor de comunicare; Tehnici de comunicare;
Cum se dă un feedback corect.
Studiu de caz. Workshop.
Metode utilizate:
Prezentări, studii de caz reale, exerciţii, analiza situaţiilor concrete întâlnite de participanţi (la cerere)
Avantaje:
Cunoștinţe despre produs, piaţă,segmentareaclienţilor;
Îmbunătăţirea aptitudinilor strategice;
Noţiuni de branding şi comunicare;
Abilităţi interpersonale.
Durata: 3 zile
Cursul va fi susținut de către DomnulAdrian Faur – Senior Trainer cu vastă experiență în management de produs și management de proiect. În prezent: Manager Strategic Partnerships Department - Garanti Bank Romania și GE Money Romania.
Pentru mai multe detalii:
Alexandru Capatana
Director Dezvoltare
Proiect ContaPlus - Ttini Smart Ideas SRL
Bd. Mărăşti nr.59, sect.1, Bucureşti
Tel/Fax: 021/310.13.62
Mobil: 0731.354.145
alexandru.capatana@proiect-contaplus.ro
www.proiect-contaplus.ro
Dorim să ne adaptăm permanent nevoilor pieței și să venim în întampinarea oricarei solicitari primite din partea clienților. Calitatea excelentă și relațiile foarte bune stabilite cu clienții și colaboratorii noștri, au făcut ca produsele și serviciile ContaPlus să fie apreciate și să devină un punct de referință pe piața de profil din România.