În 2006, URBB a depăşit cu 15% volumul de vânzări bere înregistrat anul precedent

BUCURESTI - 17 ianuarie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

URBB a înregistrat în 2006 o creştere cu 15% în volum a vânzărilor de bere faţă de anul precedent, iar cifra de afaceri a crescut cu 30% faţă de 2005. Compania şi-a îndeplinit astfel obiectivele stabilite şi şi-a consolidat poziţia pe piaţa de bere, ocupând a 4-a poziţie în topul producătorilor internaţionali de bere prezenţi în România.

“Anul 2006 s-a dovedit a fi un an foarte bun pentru compania noastră, un an ale cărui rezultate au confirmat o dată în plus preferinţa tot mai evidentă a consumatorilor pentru segmentul berilor premium. Urmând acest trend, pentru 2007 estimăm o creştere cu 20% în volum a vânzărilor de bere ale companiei noastre faţă de anul trecut”, a declarat Shachar Shaine, Preşedinte URBB.

Până la sfârşitul anului trecut, proiectul de dublare a capacităţii de producţie a fabricii Tuborg a respectat întocmai programările făcute iniţial - s-a încheiat faza de extindere a utilităţilor (sistemul de răcire, recuperare CO2, tratamentul apelor reziduale etc), a început construcţia celei de a doua berării, care urmează să asigure viitoarea creştere a capacităţii de producţie, iar construcţia Centrului Logistic, ce se întinde pe o suprafaţă de 3.5 ha, este în curs de finalizare. Centrul Logistic presupune o parcare, o zonă destinată încărcării camioanelor de mică şi mare capacitate şi un depozit (5.000 m²).

Din investiţia totală prognozată în acest proiect, care se va ridica în final la 50 milioane USD, în 2006 au fost investiţi 15 mil USD. Din aceştia, 4 mil Euro au fost alocaţi construirii Centrului Logistic, iar restul au fost direcţionaţi către lărgirea capacităţii de producţie a fabricii. În 2007 suma alocată procesului de extindere depăşeşte 20 milioane USD şi este direcţionată către finalizarea construcţiei noii berării, extinderea capacităţii liniei de îmbuteliere la cutii şi dezvoltarea distribuţiei şi logisticii. Această investiţie va asigura creşterea capacităţii de producţie a fabricii până la finalul anului 2007 la 2 mil. Hl.

Protecţia mediului a rămas una dintre priorităţile companiei - proiectul de dublare a capacităţii de producţie a fabricii respectând standardele de mediu ale Uniunii Europene. În 2006, sumă investită în această direcţie - reprezentând investiţia totală într-o instalaţie care recuperează dioxidul de carbon rezultat din procesul de producţie a berii -, a depăşit 900.000 USD. În prezent, ambalajele materiilor prime şi materialelor folosite în procesul de producţie sunt valorificate şi reciclate în proporţie de 95%.

Lunar, cele 55 de fabrici pe care Grupul Carlsberg le deţine în întreaga lume sunt supuse unei serii de teste menite să evidenţieze performanţele în domeniul producţiei, calităţii, protecţiei mediului, sănătăţii şi securităţii în muncă impuse de Grup. În urma testelor efectuate în luna iunie 2006, fabrica Tuborg, singura unitate de producţie din România a Grupului, s-a clasat pe primul loc la nivel mondial, iar în clasamentul final al anului 2006 a ocupat una dintre primele cinci poziţii.

Despre Tuborg Romania

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală, iar Tuborg continuă sã fie liderul berilor internaţionale produse sub licenţă în România, cu o cotă de piaţă de peste 50%. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci internaţionale de bere: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness şi Kilkenny. Numărul angajaţilor companiei URBB depaseste 850 de persoane.

Persoane de contact pentru informaţii suplimentare:
Alina Bratu, PR Manager URBB, telefon 205 51 60 sau 0722 22 11 64
Raluca Niculae, PR Account Executive Tempo Advertising, telefon 231 21 21 sau 0745 222 006

alina_bratu@tuborg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tuborg-romania/in-2006-urbb-a-depasit-cu-15-volumul-de-vanzari-bere-inregistrat-anul-precedent