Best Cars 2008 – dominatie germana

BUCURESTI - 19 februarie 2008

Comunicat tip General in Auto

Cea de-a 12-a editie a concursului Best Cars, desfasurata in Romania, si-a desemnat castigatorii. Peste 6.000 de cititori ai revistei “auto motor si sport” au ales cele mai bune masini ale anului 2008.

Best Cars 2008 – dominatie germana

Best Cars este cel mai popular si longeviv sondaj din presa romaneasca de specialitate. Organizat intr-o maniera profesionista, ce nu lasa loc la interpretari sau speculatii, Best Cars reprezinta in fapt optiunea publicului, cititorii raspunzand in fiecare an la chestionarele publicate in revista “auto motor si sport”. La nivel international, competitia se desfasoara simultan, folosind aceeasi metoda in 17 tari si bazandu-se pe voturile a peste 240.000 de cititori.
Prin acest sondaj, Motor-Presse Stuttgart realizeaza cel mai amplu proiect de cercetare din Europa de pe piata auto.

Marcile germane premium – Audi, BMW si Mercedes – domina in continuare topurile la fiecare dintre clase, cu mentiunea ca acest lucru este valabil pentru sectiunea Votului A, ceea ce le reconfirma valoarea de marci aspirationale. Cele mai multe victorii, patru la numar, au revenit marcii BMW.
In cazul Votului B, ce ia in considerare doar modelele cu un pret sub o anumita limita si care sunt disponibile in Romania, situatia se schimba, pe podium facandu-si loc si marci precum Suzuki, Volkswagen, Peugeot si Mazda.
La clasa mini, modelul britanic Mini s-a situat pe primul loc nu numai in Romania, performanta reusita si la editia din 2007, ci si in Germania, Spania si Norvegia.
La clasa mica, Peugeot 207 a reusit sa devanseze castigatorul de anul trecut, Opel Corsa, aflat anul acesta pe locul trei. Locul doi a fost ocupat de Mazda2.
BMW Seria 1 se mentine si in 2008 in topul preferintelor cititorilor “auto motor si sport”, pe locul doi situandu-se Audi A3, la fel ca si in 2007. Podiumul clasei compacte este completat de Honda Civic, care a urcat, fata de anul trecut, trei locuri.
Clasa medie are un nou lider. Dupa mai multi ani de dominatie BMW, rivalul Mercedes reuseste sa-si adjudece primul loc in aceasta clasa datorita noului C. La clasa mare, BMW Seria 5 este in continuare preferatul romanilor. Audi A6 si Mercedes E-Class s-au situat pe locurile doi, respectiv trei.
Clasa de lux este dominata autoritar de Mercedes S-Class, la fel ca si anul trecut, pe locul secund situandu-se Audi A8. Acest lucru este vizibil si la vanzarile de pe piata locala.
La clasa sport cititorii “auto motor si sport” au plasat pe prima treapta a podiumului Audi R8, pe locul doi fiind Porsche Carrera si pe trei Bugatti Veyron.
Atat clasa cabrio, cat si cea off-road au fost castigate de BMW. Modelele Seria 6 Cabrio si X5 s-au aflat, ca si anul trecut, in topul preferintelor cititorilor “auto motor si sport”.
A treia victorie Mercedes vine in urma votului pentru segmentul monovolumelor, unde B-Class s-a situat pe primul loc.

Despre TV K Lumea

Despre “auto motor si sport“
Lansata in 1997, “auto motor si sport“ a adus pe piata romaneasca un nou format si o noua atitudine.
In prezent, “auto motor si sport“ este cea mai mare si mai influenta revista auto. Conform ultimului val SNA (Studiul National de Audienta), “auto motor si sport“ este cea mai citita revista auto, dar si cea mai citita revista lunara de catre barbati, conducand detasat cu un total de 295.000 de cititori.

Despre Motor-Presse Romania
Motor-Presse Romania este unul dintre principalele grupuri editoriale ale revistelor de interes special din Romania. Compania detine un portofoliu bine determinat de titluri pe sectorul auto-moto, prin “auto motor si sport”, “Univers Moto”, “LastAutoOmnibus”. Motor-Presse Romania publica, de asemenea, revista de popularizare a stiintei “GEO”. Cu targetul si politica editoriala internationala adaptate perfect cititorilor romani, Motor-Presse Romania reuseste sa ofere reviste de inalta calitate atat cititorilor, cat si publicatiilor.

Despre Motor-Presse International / Motor-Presse Stuttgart
Motor-Presse Stuttgart este unul dintre principalele grupuri editoriale ale revistelor de interes, cu activitate in 15 tari. Grupul publica “auto motor und sport”, “MOTORRAD”, “connect”, “Men's Health”, “Mountain Bike” si multe alte reviste cu subiecte cum ar fi autovehicule, electronice, telecomunicatii, lifestyle, sport si recreere. Grupul publica mai mult de 150 de titluri distincte la nivel global. Venitul companiei Motor-Presse Stuttgart s-a ridicat la 362 de milioane de euro in 2005, 45% din suma provenind din vanzarile internationale. Actionariatul Motor-Presse Stuttgart este compania de editare si tiparire Gruner + Jahr, cel mai mare editor de reviste european. Gruner + Jahr editeaza peste 285 de reviste si ziare, insotite de variante web, in 20 de tari.

Carmen Cristache
Marketing Manager Motor Presse Romania
carmen.cristache@motorpresse.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tv-k-lumea1/best-cars-2008-dominatie-germana