TWEENCALL

TWEENCALL


Descrierea companiei TWEENCALL

TWEENCALL este o companie infiintata in anul 2005 de catre un grup de intreprinzatori romani, din dorinta de a oferi companiilor din Romania o solutie inovativa pentru a costrui o relatie de durata si profitabila cu clientii lor. TWEENCALL este o companie care activeaza in domeniul serviciilor de Call Center si BPO, isi propune obiective indraznete dar tangibile si isi bazeaza intreaga activitate pe capacitatea de a oferi clientilor o experienta memorabila in fiecare zi, cu fiecare ocazie.

SERVICII: - Profiling: Constructie/Update/Rent Data Base - Marketing: Marketing Direct, Telemarketing - Vanzari: Lead Generation, Telesales (Upsell, Cross-sell, Hunting), Inbound Sales - Customer Care: Info/Hotline, Help Desk, Suport Clienti, Dispecerat, Retentie, Contract Renewal. - Collection: Soft Collection, Reamintire termen de plata, Notificari - BPO: Back Office, Documentare websiteuri, Monitorizare/moderare forumuri, Virtual Office TIPURI DE PROIECTE ABORDATE: Inbound (customer care, infoline, retentie, helpdesk tehnic), Outbound (telesales, telemarketing, lead generation, sondaje), BPO (introducere date, procesare documente, documentare website-uri) CAPACITĂȚI DE OPERARE - > 600 agenti - 450 statii de lucru - 50.000 apeluri gestionate zilnic - 9 locatii in Romania - Redundanta 1:1 ABILITĂȚI LINGVISTICE: romana, maghiara, engleza www.tweencall.com

Comunicate TWEENCALL :

Vezi toate comunicatele companiei TWEENCALL.