Importanța echipei de suport atunci când furnizezi un soft de administrare personal

Cluj - Napoca - 23 noiembrie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C

Departamentul de suport sau relații clienți este important în orice afacere cu atât mai mult când utilizezi un sistem de administrare personal care implică o serie de proceduri.

Importanța echipei de suport

Importanța echipei de suport

Departamentul de suport sau relații clienți este important în orice afacere cu atât mai mult când utilizezi un sistem de administrare personal care implică o serie de proceduri precum gestionarea contractelor, pontajul, plecările în delegație, recrutarea personalului, trainingul noilor angajați și evaluarea lor alături multe altele sarcini similare. Softurile de resurse umane sunt destul de complexe, de aceea pot interveni situații în care ai nevoie de ajutor de la specialiști.

Un soft de administrare personal performant este completat de o echipă de specialiști

Da, oamenii fac diferența și se simte. Oricât de intuitivă este aplicația și ușor de folosit, oricât de multe funcționalități deține și cu câte alte platforme se integrează, dacă nu există sprijin din partea specialiștilor aceste calități pot fi estompate în percepția utilizatorului. De exemplu, în cazul în care folosești un soft de administrare personal care îți permite și gestionarea documentelor aferente deplasărilor în delegație, dar te confrunți cu o problemă la care nu reușești să îi dai cap, ajutorul de la experți este colacul de salvare. Îi contactezi, le spui problema ta, comunici și vei primi rezolvarea într-un interval de timp scurt. Scapi de bătăile de cap și economisești timp.

Soft performant, echipa de suport serviabilă

Așa cum am menționat, echipa de suport vine în completarea calităților softului. În aceeași măsură este necesar ca și echipa de suport să fie promptă. De aceea se impune oferirea unor servicii de calitate. Echipa de suport trebuie să fie deschisă la nevoile clienților. În caz contrar, un serviciu slab de relații clienți poate contribui la crearea unei imagini negative asupra brandului. În astfel de cazuri este destul de ușor de ignorat performanța funcționalităților softului de administrare personal. Iar pe termen lung poate afecta dezvoltarea companiei.

Specialiștii echipei UCMS by AROBS sunt mereu alături de partenerii lor

Un exemplu pozitiv de echilibru între softul de resurse umane și echipa de suport o reprezintă compania UCMS by AROBS. O companie longevivă care și-a construit un portofoliu de peste 500 de parteneri de încredere în 24 ani. Activă pe piața românească din 1996, aplicația True HR este folosită de companii din domenii variate, precum retail, banking, BPO, IT, etc. Pe lângă cele 17 module complexe, echipa de suport aduce un plus de valoare constant, prin implicare și dedicare. Mai multe informații despre UCMS by AROBS găsiți aici » https://truehr.ro/.  

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ucms-group-romania/importanta-echipei-de-suport-atunci-cand-furnizezi-un-soft-de-administrare-personal