Gladiatorii au intrat in Arena Ursilor

Brasov - 16 mai 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C

26 de proiecte s-au inscris in lupta din Arena Ursilor (http://www.arenaursilor.ro) si vor concura pentru a castiga bugete din partea investitorilor, simpatia publicului sau pentru premiile speciale. Arena nu este un concurs cu un singur castigator, ci un concurs din care toata lumea iese castigata !

Arena Ursilor

Arena Ursilor

 “Unele idei au nevoie de pana la 10 ani ca sa ajunga la destinatie. Important e sa nu fie abandonate ! 

Claudiu Gamulescu

Luni, 16 mai a inceput jurizarea proiectelor inscrise in Arena Ursilor. 12 finalisti vor fi alesi din cei 26 de concurenti, punctarea fiind facuta de 12 membri ai Juriului si un cenzor. Proiectele care concureaza vizeaza diferite arii de interes : turism, recrutare, auto, jocuri, comunitati, e-commerce, aplicatii si sunt gandite atat pentru piata interna cat si internationala. Proiectele vor incepe sa fie publicate pe situl evenimentului (http://www.arenaursilor.ro) incepand cu data de 16 mai, astfel incat sa fie accesibile tuturor, in cadrul sectiunii “Concurs 2011”. Pana la documentarea completa va puteti delecta cu proiectele participante anul trecut.

Cei 12 care merg in finala vor intra in Programul de Mentorship. Este de departe cel mai mare atu al Arenei, unde in decursul a 2-3 ore participantii primesc suport si ghidare reala de la oameni cu multa experienta extinsa in domeniul start-up-urilor, business-urilor proprii, administrare si dezvoltare de afaceri etc. Concurentii vor beneficia  in mod concetrat de expertiza care le va schimba proiectul in mod pozitiv.

Exercitiul Planului de Afaceri este o proba prin care toti cei 26 de concurenti au trecut. 99% din noi avem idei insa doar 5% le si transpun pe hartie sau intr-un mic plan de afaceri. Provocarea de a scrie in sfarsit ideile este destul de mare, inclusiv pentru cei experimentati.

Pitching-ul, sau exercitiul “vanzarii din lift”, reprezinta confruntarea cu Ursii. Concurentii au 3 minute sa ii convinga ca  ideea lor merita investitia si inca 5 minute in care sa raspunda intrebarilor lor. Incadrarea intr-un timp atat de restrans, alegerea acelor argumente principale si focusul exclusiv pe acestea in fata Ursilor este o experienta electrizanta si mind-changing din Arena.

Dosarele cu idei pentru investit in ele nu se opresc aici. Sunt investitiori din Romania care se alimenteaza din acest concurs. Proiectele bune  vor fi traduse si sunt stabilite deja primele legaturi cu Danemarca si Franta unde proiectele vor fi recomandate catre alte concursuri similare sau centre de afaceri. Este asadar un proces continuu in care va invitam sa aderati prin intermediul unui email la evaluare@underclick.ro . 

“Unele idei au nevoie de pana la 10 ani ca sa ajunga la destinatie. Important e sa nu fie abandonate  ! Totusi nu putem ignora forta cu care unele idei pur si simplu vin si bulverseaza totul in calea lor. Sunt cele care duc la schimbarile majore !” delcara Claudiu Gamulescu, organizator.

Multumim concurentilor ca s-au implicat in acest concurs si inca o data apreciem faptul ca dorinta antreprenoriala este dezvoltata in domeniul tehnologiei si Internetului. 

Despre Underclick.ro

Europe Internet Invest ( http://internetinvest.ro/) dezvolta programe de investitii in afaceri, inventii, prototipuri, idei care au puternice componente online. EII investeste in dezvoltarea ideilor inovatoare si face legatura intre afacerile online din Europa. Scopul principal este realizarea legaturii cu investitori din intreaga lume. Exista oportunitati si Europe Internet Invest le valorifica. Incepe sa construiesti acum pentru viitor !

Taguri: InternetBrasovinvestitiiarena