Ultima zi de inscriere la cursul „Brand personal – in 5(+1) pasi”
BUCURESTI - 22 septembrie 2011
Comunicat tip Produse / Servicii in Arta & Entertainment, Afaceri, Educatie / Cultura
Departamentul de formare continua al Universitatii Romano-Americane te invita, in perioada 24-25 septembrie, sa participi la cursul de perfectionare “Brand personal – in 5(+1) pasi”.
Vei sti in ce fel poate fi modificata imaginea publica si pentru ce, beneficiind de un curs interactiv in care partii practice ii este alocat 70% din fondul de timp.
Pentru informatii suplimentare si inscriere te invitam sa accesezi http://formare.rau.ro
10 MOTIVE PENTRU A ALEGE ACEST CURS:
1.vei invata ce este brandul personal
2.vei afla care sunt rolurile imaginii personale
3.vei descoperi care sunt punctele forte ale personalitatii tale
4.vei invata sa identifici/construiesti povestea in care esti personaj principal
5.vei invata cum sa atragi si sa mentii atentia auditoriului
6.vei invata care sunt elementele esentiale pentru o buna identitate online
7.vei invata cum functioneaza mijloacele de comunicare in masa si cum le poti folosi in propriul interes
8.vei invata cum sa-ti evaluezi imaginea publica si cum sa urmaresti evolutia in timp a modului in care esti perceput
9.vei capata noi abilitati pentru a comunica mai eficient
10.vei invata sa dai si sa primesti feed-back in mod constructiv.
PLAN TEMATIC
0. DEFINITII SI PERSPECTIVE
- Ce este brandul personal - o introducere prin intermediul metodei originale OBIC
- Componentele imaginii personale
- Care sunt rolurile imaginii personale
PASUL 1. DESCOPERIREA BRANDULUI: cum sa-ti construiesti o identitate beton
- Puncte forte si oportunitati
- Povestea ta: obiectiv - subiectiv
PASUL 2. ELEMENTE DE COMUNICARE INTERPERSONALA
- Cum atragi si cum mentii atentia auditoriului
- Networking - mai mult decat o carte de vizita
- Foloseste la maxim conferintele si seminariile
PASUL 3. ELEMENTE DE COMUNICARE ONLINE
- Identitatea online
- Blog - site
PASUL 4. ELEMENTE DE COMUNICARE PRIN MEDIA
- Relatiile cu presa: ce vor ziaristii
- Comunicatul de presa: cum il scrii, cum il livrezi
PASUL 5. EVALUAREA BRANDULUI
- Cum iti evaluezi imaginea publica
- Cum urmaresti evolutia in timp a modului in care esti perceput
INVESTITIE: 350 LEI
Pentru informatii suplimentare si inscriere te invitam sa accesezihttp://formare.rau.ro