Ultima zi de inscriere la cursul „Brand personal – in 5(+1) pasi”

BUCURESTI - 22 septembrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Arta & Entertainment, Afaceri, Educatie / Cultura

Departamentul de formare continua al Universitatii Romano-Americane te invita, in perioada 24-25 septembrie, sa participi la cursul de perfectionare “Brand personal – in 5(+1) pasi”.
Vei sti in ce fel poate fi modificata imaginea publica si pentru ce, beneficiind de un curs interactiv in care partii practice ii este alocat 70% din fondul de timp.
Pentru informatii suplimentare si inscriere te invitam sa accesezi http://formare.rau.ro

10 MOTIVE PENTRU A ALEGE ACEST CURS:

1.vei invata ce este brandul personal

2.vei afla care sunt rolurile imaginii personale

3.vei descoperi care sunt punctele forte ale personalitatii tale

4.vei invata sa identifici/construiesti povestea in care esti personaj principal

5.vei invata cum sa atragi si sa mentii atentia auditoriului

6.vei invata care sunt elementele esentiale pentru o buna identitate online

7.vei invata cum functioneaza mijloacele de comunicare in masa si cum le poti folosi in propriul interes

8.vei invata cum sa-ti evaluezi imaginea publica si cum sa urmaresti evolutia in timp a modului in care esti perceput

9.vei capata noi abilitati pentru a comunica mai eficient

10.vei invata sa dai si sa primesti feed-back in mod constructiv.

 

PLAN TEMATIC

 0. DEFINITII SI PERSPECTIVE

- Ce este brandul personal - o introducere prin intermediul metodei originale OBIC

- Componentele imaginii personale

- Care sunt rolurile imaginii personale

 PASUL 1. DESCOPERIREA BRANDULUI: cum sa-ti construiesti o identitate beton

- Puncte forte si oportunitati

- Povestea ta: obiectiv - subiectiv

 PASUL 2. ELEMENTE DE COMUNICARE INTERPERSONALA

- Cum atragi si cum mentii atentia auditoriului

- Networking - mai mult decat o carte de vizita

- Foloseste la maxim conferintele si seminariile

 PASUL 3. ELEMENTE DE COMUNICARE ONLINE

- Identitatea online

- E-mail

- LinkedIn

- Facebook

- Twitter

- Blog - site

 PASUL 4. ELEMENTE DE COMUNICARE PRIN MEDIA

- Relatiile cu presa: ce vor ziaristii

- Comunicatul de presa: cum il scrii, cum il livrezi

 PASUL 5. EVALUAREA BRANDULUI

- Cum iti evaluezi imaginea publica

- Cum urmaresti evolutia in timp a modului in care esti perceput

 

INVESTITIE: 350 LEI

 

Pentru informatii suplimentare si inscriere te invitam sa accesezihttp://formare.rau.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/universitatea-romano-americana/ultima-zi-de-inscriere-la-cursul-brand-personal-in-51-pasi