Timp de patru zile, Bucurestiul va gazdui German Fest

BUCURESTI - 4 octombrie 2007

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

În perioada 4 – 7 octombrie, Piata Revolutiei din Capitala va deveni cartierul general German Fest, eveniment organizat anual de compania URBB şi sponsorizat de marca de bere germană Holsten. Timp de patru zile, bucurestenii vor avea parte de atmosfera specifică burgurilor, de mâncare tradiţională, muzică şi bere germană Holsten, un produs premium renumit în întreaga lume datorită calităţii, originalităţii reţetei, gustului unic şi purităţii desăvârşite.

Timp de patru zile, Bucurestiul va gazdui German Fest

Lansat în România pentru prima dată în anul 2005, German Fest şi-a propus încă de la prima ediţie să fie o replică locală a celebrului festival al berii de la Munchen. Primele două editii German Fest s-au bucurat de prezenţa numeroasă a bucureştenilor dornici să guste mult apreciata bere Holsten şi să încerce preparatele specific germane, în ritmul antrenant al muzicii bavareze.

Cătălin Ignat, Vice-Presedinte marketing URBB, declară: “Berea germană Holsten a reuşit să se impună în rândul consumatorilor ca un produs premium, de calitate, cu un gust deosebit. In fiecare an incercam sa rasplatim fidelitatea tuturor iubitorilor de bere Holsten, oferindu-le ocazia să sărbătorească, alături de marca lor favorită de bere, patru zile dedicate bunei dispoziţii şi să simtă atmosfera petrecerilor organizate după o reţetă nemţească. Anul acesta, pentru a răspunde cât mai bine interesului pe care festivalul l-a generat in randul consumatorilor berii Holsten, spatiul alocat desfasurarii German Fest va fi dublu.”

Manifestările din cadrul German Fest reprezintă locul potrivit de întâlnire a tradiţiei germane în prepararea mâncărurilor, a muzicii şi a berii Holsten, fabricată dupa rigoarea şi reţeta originală descoperită acum mai bine de 125 de ani de către berarii din Hamburg.

Despre Holsten

Marca Holsten este un produs premium recunoscut în întreaga lume prin prisma calităţii sale, a reţetei originale, a gustului unic şi a purităţii sale. Produsă pentru prima dată în Hamburg – Germania, în 1879, cu un conţinut de alcool de 5%, Holsten este o bere germană originală şi deosebită, care a adus în România experienţa producătorilor de bere germani.

Denumirea mărcii provine de la numele tribului germanic Holsten, care a locuit în partea sudică a Germaniei, în secolul al XII-lea. În cronicile vremii, tribul este descris ca fiind format din oameni iubitori de libertate, încăpăţânaţi şi foarte ospitalieri.

De 128 de ani, Holsten respectă principiile de fabricaţie stabilite de Legea Germană a Purităţii Berii promulgată la Hamburg, în Germania, în anul 1516. Holsten are o puritate ireproşabilă, rezultat al combinaţiei între ingrediente de cea mai bună calitate şi măiestria berarilor germani. Respectarea cu stricteţe a Legii Purităţii garantează faptul că marca Holsten reuşeşte să ofere consumatorilor săi cel mai bun gust.

Calitatea superioară a acestei beri, menţinută de-a lungul anilor, a fost şi este apreciată in prezent de consumatorii din peste 80 de ţări din întreaga lume.

De la lansarea pe piaţa românească, în luna mai 2005, marca Holsten a dobândit o notorietate de 80.1 %, iar volumul de vânzări a crescut cu 70%. Vara aceasta, in intervalul iunie – august, Holsten si-a dublat volumul de vânzări pe litoralul Mării Negre, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Până la sfârşitul anului se estimează că vânzările vor înregistra o creştere cu 50% în volum faţă de 2006. În prezent, marca Holsten deţine o cota de piaţă de 10% pe segmentul mainstream plus.

Despre URBB

În România, marca Holsten se află în portofoliul companiei URBB. Format exclusiv din marci premium internaţionale, portofoliul URBB cuprinde de asemenea brandurile Tuborg, Carlsberg, Skol, Guinness şi Kilkenny.
Alina Bratu, PR Manager URBB: 021/ 205.51.60 sau alina_bratu@tuborg.ro
Raluca Niculae, PR Account Manager Tempo Advertising: 021/231.21.21 sau raluca.niculae@tempoadvertising.ro

alina_bratu@tuborg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/urbb/timp-de-patru-zile-bucurestiul-va-gazdui-german-fest