Customer Care in sistem leasing de personal

BUCURESTI - 4 noiembrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Parte a BNP Paribas, Arval este o companie de referinta la nivel international in leasingul operational multimarca si in managementul flotelor auto.Cu 608.000 de vehicule finantate la finele lui 2009, Arval este compania de leasing operational numarul 1 in Franta, Italia si ocupa locul 2 la nivel european. Pentru Arval, Valoris Center desfasoara un proiect de front si backoffice pe segmentul relatiilor cu clientii, cu preluarea solicitarilor telefonice si a celor primite prin e-mail, tratarea acestora coform procedurilor de lucru, verificarea stadiului rezolvarii situatiilor si apelarea la serviciile furnizorilor pentru solutionarea cererilor clientilor Arval.

Arval este prezenta in 39 de tari din lumea intreaga, de pe 5 continente. In 22 dintre tari, aceasta acoperire este asigurata de catre filialele Arval si in 17 tari, compania se bazeaza pe reteaua de parteneriate, ceea ce ii permite sa indeplineasca cerintele de globalizare ale clientilor.

“Modalitatea in care am agreeat sa desfasuram proiectul Arval este cu adevarat benefica pentru ambele companii. Valoris Center a oferit in sistem leasing de personal agenti cu experienta pe segmentul Customer Care, persoane care isi desfasoara activitatea la sediul Arval. Aceasta solutie ofera avantaje incontestabile atat companiilor noastre la nivel de costuri, logistica si operational, cat si oamenilor care vin in contact cu o cultura organizationala multinationala”. Cristina Man, Director General, Valoris Center.

“Am ales sa colaboram cu Valoris Center datorita recomandarilor primite si a portofoliului de clienti pe zona de leasing care reprezinta dovada experientei in comunicarea eficienta cu aceasta categorie de clienti. Ca urmare a rezultatelor bune, proiectul a fost dezvoltat, iar pentru viitor vom lua in considerare si alte servicii de tip call center.” Bogdan Carp, Operations Director, Arval Romania.

“Colaborarea cu Arval este o oportunitate de a invata lucruri noi si de a intelege inca o data faptul ca serviciile oferite de un call center pot fi diversificate. Acest mod de abordare a colaborarii cu un call center este nou pe piata autohtona insa incepe sa se contureaze o tendinta, in special la companiile multinationale care prefera sa abordeze aceasta solutie datorita raportului optim din punct de vedere profitabilitate - eficienta.” Alexandra Sonia, Call Center Manager, Valoris Center.

Despre ARVAL
Fondata in 1989, Arval este o importanta companie de leasing operational multimarca si managementul flotelor auto, parte integranta a BNP Paribas. BNP Paribas este un lider european in servicii financiare si bancare globale si unul dintre primele 6 cele mai solide grupuri bancare la nivel international, conform Standard & Poor’s. Cu 608.000 de vehicule finantate in regim de leasing operational si 681.500 de vehicule administrate la sfarsitul anului 2009, Arval reuseste aceasta performanta cu ajutorul celor 4300 de angajati.

Despre VALORIS
Valoris Center este o companie cu capital 100% romanesc, care ofera servicii profesionale de call center. Construim si dezvoltam servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center (Inbound si Outbound). Experienta dovedita, serviciile de calitate, responsabilitatea si profesionalismul sunt atuurile noastre. Principala preocupare este clientul, iar rezultatele pe care le aducem sunt: optimizarea costurilor, cresterea vanzarilor, marketing de calitate, customer care, customer loyalty etc.

Despre Valoris Center

Printre clientii Valoris se numara:
Romtelecom, Unicredit Leasing Corporation IFN SA, Business Magazin, Porsche Finance Group Romania, Ziarul Financiar, Kyocera, Avia Motors, FinGroup, Hyundai, Rentrop & Straton, Crescendo, etc.

SC Valoris Center SRL
Cladirea RAMS Center
Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,
sector 3, etaj 7, Bucuresti, cod 33094

contact@valoris.ro
www.valoris.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/valoris-center/customer-care-in-sistem-leasing-de-personal