Relansarea VARTA 2009: Produse noi si informatii suplimentare pentru consumatori

BUCURESTI - 21 octombrie 2009

Comunicat tip General in Tehnologie

In calitate de cea mai dinamica marca de pe piata de profil, VARTA lanseaza in octombrie 2009 un nou concept inovativ si numeroase produse noi. Cel mai important subiect: ghidarea consumatorilor. Cu ajutorul unui concept inovativ, producatorul de baterii aduce mai multa claritate la punctul de vanzare si ajuta consumatorii in alegerea solutiei potrivite pentru fiecare aparat in parte

Relansarea VARTA 2009: Produse noi si informatii suplimentare pentru consumatori

VARTA a transmis de-a lungul ultimului an un mesaj clar prin intermediul campaniei ‘TriEnergy’: legatura dintre diferite discipline sportive si necesitatile energetice diferite ale aparatelor a ajutat la diferentierea celor 3 linii de produse VARTA. Acum, compania este hotarata sa ofere si mai mult suport consumatorilor sai prin si mai multa transparenta si ghidaj la punctul de vanzare.

Brandul VARTA ofera consumatorilor sai solutia potrivita pentru fiecare aparat – de la energia de precizie eliberata de gama Max Tech pentru camere digitale sau MP3 playere, la energia puternica ogerita de gama High Energy pentru jocuri, aparate mobile sau transmitoare radio, la energia de durata Longlife Extra utilizata pentru telecomenzi sau lanterne.


Alegerea bateriei potrivite acum mult mai usoara
In zilele noastre, cand oamenii au din ce in ce mai putin timp pentru cumparaturi, o linie de produse clar definita este un factor decisiv de succes. Acesta este motivul pentru care VARTA a dezvoltat un nou design de ambalaj care utilizeaza pictograme auto-explicative ca mijloc de orientare facil pentru consumatori. Toate celelalte materiale de prezentare au fost de asemenea adaptate pentru a comunica acest concept si pentru a usura semnificativ procesul de alegere a bateriei potrivite.

VARTA face un pas si mai departe o data cu re-lansarea din acest an: acumulatorii sunt integrati in conceptul VARTA TriEnergy, beneficiind de aceeasi impartire in categorii energetice relevante. Astfel, Acumulatorii Longlife sunt partenerii reincarcabili ai bateriilor alcaline Longlife Extra, Power Accus ai gamei High Energy iar Professional Accus ocupa acelasi loc ca si Max Tech. Si acestia vor fi clar diferentiati dupa coduri de culoare si simboluri auto-explicative. In acest fel, consumatorii vor fi informati dintr-o privire asupra gamei complete de produse VARTA si vor primi ajutorul necesar in alegerea solutiei potrivite pentru aparatele lor.

Mai multa energie pentru aparate

Dincolo de schimbarile structurale, bateriile VARTA vor fi si mai puternice incepand din Octombrie. Toate categoriile beneficiaza de o crestere a capacitatii energetice: Longlife Extra va fi si mai rezistenta, High Energy si mai puternica, iar Max Tech va oferi un flux si mai rapid si precis de energie. Cu noua tehnologie imbunatatita, bateriile VARTA isi vor imbunatati performanta cu pana la 10% , distingandu-se clar de oferta curenta a competitorilor sai.

Noi caracteristici pentru incarcatoare si lanterne

Re-lansarea din 2009 implica si gama de incarcatoare si lanterne VARTA. Designul ambalajului pentru gama de incarcatoare a fost si el adaptat la cerintele consumatorilor nostri. Largind linia existenta de produse, vom oferi, de exemplu, noi incarcatoare pentru acele aparate cu baterii integrate. Consumatorii si partenerii nostri se pot astepta si la inovatii privind gama de lanterne VARTA. Aici, vom exploata un pas si mai departe beneficiile tehnologiei LED.


Concentrare asupra imaginii de marca

Pentru a oferi valoare adaugata marcii si pentru a sprijini alegerea solutiei potrivite pentru fiecare aparat la punctul de vanzare, VARTA va implementa o serie de strategii de marketing in lunile urmatoare. Numeroase campanii de promovare sunt planificate pentru finalul lui 2009 si inceputul anului 2010. In acest fel, VARTA isi sprijina partenerii de afaceri in vanzarea de baterii si le ofera o crestere seminifcativa a profitului inregistrat din aceasta activitate


Mai multe informatii puteti afla pe: www.varta-consumer.ro

Despre VARTA

De incredere, competitiva si mereu incununata de succes: acestea sunt cele trei calitati ale marcii VARTA care se reflecta totodata si in toate produsele sale.De peste 100 de ani, considerata a fi expertul german in domeniul energiei mobile, VARTA influenteaza piata bateriilor din intreaga lume.
Roxana Siboiu
Category Manager VARTA

roxana.siboiu@vrr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/varta/relansarea-varta-2009-produse-noi-si-informatii-suplimentare-pentru-consumatori