CEL MAI MARE EVENIMENT DEDICAT INDUSTRIEI DE MYSTERY SHOPPING ARE LOC LA BUCURESTI LA SFARSITUL ACESTEI SAPTAMANI

BUCURESTI - 26 septembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Cel mai mare eveniment dedicat industriei de mystery shopping din Romania va avea loc vineri la Bucuresti, organizat de compania the CONSULTANTS, unde 8 vorbitori de talie internationala vor dezbate teme de actualitate in industrie.

 

Mark Michelson, CEO al Threads Qualitative Research, va vorbi despre impactul tehnologiei moderne in evaluarea de mystery shopping.

Hans Smith manager Mystery Review, Olanda va prezenta realizarea unui program de mystery shopping de mare succes in Olanda, ce a imbinat creativitatea cu atentia la detalii si implementarea excelenta.

Yvonne Kinzel, manager Transfer Institute Munich, Germania va prezenta cum imbinarea a doua practici esentiale, coaching-ul si mystery shopping-ul, poate duce la rezultate deosebite si la schimbarea culturii organizationale, intr-o puternica cultura de servicii.

Kristina Ercegović, Managerul Anului si Femeia Anului in Croatia, ne va spune de ce este important sa alegem un furnizor potrivit si care sunt aspectele esentiale pe care organizatia trebuie sa le aiba in vedere in cadrul procesului de selectie.

Alexandru Dobre, Area Sales Manager al BMW Romania va relata despre programul de mystery shopping al BMW Romania, condus de el si beneficiile obtinute de pe urma implementarii acestuia.

Servanne Edlund, Presedintele Asociatiei Cumparatorilor sub Acoperire din USA, Servanne ne va spune lucruri din culisele meseriei de cumparator sub acoperire.

 Arnon Strum, Vicepresedinte Client Development - FeedBox, Israel va prezenta un echipament tehnic pentru conectarea directa si continua cu ceea ce traiesc si simt clientii in unitatile de retail: Feedbox.

Despre Verbio

Despre organizator: evenimentul Mystery Shopping Days este organizat de grupul de firme theCONSULTANTS care activeaza din 2005 in Romania, sprijinind firmele active aici sa obtina rezultate mai bune, printr-un management performantei angajatilor directionat si eficace. Serviciile de baza oferite de theCONSULTANTS inlclud, sub forma personalizata pentru fiecare client: analiza situatiei actuale interne si externe, planificarea schimbarii pozitive impreuna cu clientul si sprijin efectiv pentru implementare, pana la succes. Paleta de unelte include: chestionare online, interviuri individuale, training, coaching individual si de grup, counseling, cercetare de piata, cercetare de customer experience si mystery shopping.Trei firme sustin de la inceput activitatea grupului (SHOPPERS, SALESMEN si POWERLINK) si de curand s-a adaugat a patra, LOVE BRANDS.