MAPEI România – 5 ani de promovare a calității

BUCURESTI - 25 mai 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Constructii

Producătorul internaţional de materiale de construcţii MAPEI®, aniversează în această perioadă 5 ani de „Promovare a calităţii” pe piaţa din România, prilej pentru a comunica atât evoluţia activității sale, cât şi perspectivele și strategia companiei pentru următorii ani.

Pornind în 2005 ca o Reprezentanță a MAPEI® Spa Italia și realizând o cifră de afaceri de 0,9 milioane de euro, în august 2006 Grupul MAPEI® pune bazele filialei MAPEI® România, cu scopul de a răspunde nevoilor locale ale pieței. În perioada 2006-2010 cifra de afaceri a evoluat de la 2,9 milioane de euro la 8,9 milioane de euro, reușind la sfârşitul anului trecut să urce pe locul 5 în topul firmelor de profil.

Potrivit declaraţiilor din cadrul conferinţei de presă ale Directorului Comercial, dl. Vasile Brad, se estimează că anul 2011 va fi încheiat cu o creștere de aproximativ 23% față de 2010, MAPEI® România urmărind atingerea unei cifre de afaceri de 11 milioane de euro: „preconizările noastre se bazează pe rezultatele financiare pozitive ale primului trimestru care au corespuns așteptărilor, confirmând  îndeplinirea obiectivelor de vânzări.”

Pentru următorii 5 ani MAPEI® România își propune creșterea cotei de piaţă și a cifrei de afaceri, obiective susţinute prin introducerea de noi game de produse pe piața din România, şi atingerea unei cifre de afaceri de 20 de milioane de euro în 2016.

Fondat în 1937 la Milano, MAPEI® este astăzi cel mai mare producător mondial de adezivi și produse complementare pentru placarea pardoselilor și acoperirilor murale de orice tip, având în portofoliul său peste 1.350 de produse. Cifra de afaceri a Grupului MAPEI® în 2010 a fost de 1,9 miliarde de euro, numărând în prezent 58 de fabrici, 68 de filiale în 44 de țări pe 5 continente.

 

 

Persoana de contact:

Adina Triandafil

adina@violet.ro

0745755299

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/violet-advertising5/mapei-romania-5-ani-de-promovare-a-calitatii