Comunicate V+O Communication

Compania V+O Communication a emis 6 comunicate de presa

  • De sărbători, citiţi informaţiile nutriţionale si mâncaţi echilibrat

    BUCURESTI - 15 decembrie 2009

    La un an şi jumătate de la introducerea la nivel naţional al sistemului de etichetare nutriţională bazat pe Cantitatea Zilnică Estimată (CZE) cele mai importante companii din industria alimentară din România, sub umbrela Romalimenta – Coca-Cola, Kraft Foods România, Mars România, Nestle România, Star Foods o companie a PepsiCo şi Unilever South Central Europe – continuă campania de educare a consumatorilor cu scopul de a-i ajuta să înţeleagă informaţiile oferite de etichetarea bazată pe CZE. Cantitatea Zilnică Estimată reprezintă cantitatea aproximativă de kilocalorii şi macronutrienţi pentru un adult cu greutate medie calculate pe baza unei alimentaţii de 2000 kcal. Necesităţile individuale pot varia în funcţie de vârstă, gen, efort fizic, etc.    comunicatul de presa

  • WizSalary procesează unul din cinci salarii în mediul privat

    BUCURESTI - 29 octombrie 2009

    WizSalary a depăşit pragul de jumătate de milion de salariaţi procesaţi lunar prin aplicaţia sa, confirmând astfel statutul de cel mai mare furnizor de soluţii software de salarizare pe criteriul numărului de salarii gestionate.    comunicatul de presa

  • Pentru un stil de viaţă sănătos: Dansează Tango „La şosea” în Parcul Kiseleff

    BUCURESTI - 13 august 2009

    Pentru a avea un stil de viaţă sănătos, bucureştenii sunt invitaţi duminică, 16 iulie, începând cu ora 18:00, în Parcul Kiseleff din capitală, la o seară de „Tango „La şosea” pentru fiecare”. Amatori sau profesionişti, toţi cei care vor să înveţe primii paşi de tango argentinian, să danseze sau pur şi simplu să se bucure de o seară de tango în aer liber sunt aşteptaţi în foişorul din Parcul Kiseleff până la ora 22:00. Invitaţi speciali vor fi 6 instructori de tango argentinian alături de care se vor afla şi alţi membrii ai şcolii de tango TangoTangent.    comunicatul de presa

  • Stilul de viaţă al românilor se reflectă într-un “Lanţ al Culorilor” de 10 km

    BUCURESTI - 16 iulie 2009

    Rezultatele acţiunii „Lanţul Culorilor”, parte din prima fază a „Programului pentru un stil de viaţă sănătos”, arată că aproape 40% dintre români încearcă să aibă un stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată şi mişcare în fiecare zi. Studiul „culorilor” a fost realizat în perioada 23 iunie - 13 iulie 2009, pe un eşantion de 13.000 de persoane şi şi-a propus să-i ajute pe români să conştientizeze ce stil de viaţă au, prin rolul pe care îl joacă alimentaţia echilibrată şi activitatea fizică în viaţa lor.    comunicatul de presa

  • „Lanţul Culorilor” ne atrage atenţia asupra stilului nostru de viaţă şi ne îndeamnă la puţin din fiecare şi multă mişcare

    BUCURESTI - 23 iunie 2009

    Bucureşti, 23 iunie 2009 – Primele panglici colorate din „Lanţul Culorilor” au fost legate astăzi de cei patru stâlpi montaţi în Parcul din Piaţa Unirii din Bucureşti. Trecătorii au fost invitaţi să aleagă panglica care se potriveşte stilului lor de viaţă şi să o prindă de stâlpul corespunzător culorii alese.    comunicatul de presa

  • Bergenbier vine cu cea mai spectaculoasă relansare de pe piaţa românească a berii

    BUCURESTI - 27 martie 2009

    Berea prietenilor, cu o notorietate de marcă ce depăşeste 90% în rândul consumatorilor de bere, aduce cea mai spectaculoasă schimbare de pe piaţa de profil: noul Bergenbier.
    Într-o lume în care predomină schimbările, iar cerinţele devin din ce în ce mai exigente, Bergenbier rămâne loial consumatorului său şi evoluează pentru a veni în întâmpinarea noilor sale dorinţe: o imagine modernă, proaspătă şi tinerească:
    - noua etichetă cu logo vertical, în culori noi şi cu o grafică modernă
    - o nouă sticlă, acum verde, care urmăreşte ultimele tendinţe în ambalajele pentru bere şi denotă calitatea şi prospeţimea produsului
    - folia de aluminiu care îmbracă partea superioară a sticlei de 0,5 L, oferind astfel o protecţie suplimentară produsului. Bergenbier este singura marcă de bere din segmentul mainstream cu folie protectoare de aluminiu pentru a oferi consumatorului o calitate fără compromisuri, până în cel mai mic detaliu
        comunicatul de presa