Vodafone România

Vodafone România


Descrierea companiei Vodafone România

„Respect pentru Viitor” este un amplu program iniţiat de Petrom, la începutul anului 2007, prin care răspundem nevoilor societăţii şi mediului înconjurător. „Respect pentru Viitor” este concretizarea principiilor noastre, care stau la baza dezvoltării durabile. Credem că nevoile prezentului pot fi satisfăcute cu respect pentru generaţiile viitoare şi pentru aceasta am ales să tratăm aspectele legate de mediu şi cele sociale ca parte integrantă a conduitei noastre de business.

Vodafone este prima companie de telecomunicaţii din România care a lansat un program naţional de reciclare a telefoanelor mobile, iniţiativă ce are drept scop reducerea cantităţii de deşeuri electronice, pentru un mediu mai curat şi mai sănătos. Din 2005, Vodafone România derulează, împreună cu organizaţia non-guvernamentală Mare Nostrum, programul “Litoral Curat”, pentru menţinerea plajelor curate. Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., cel mai mare grup de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă în prezent servicii către 232,0 milioane de clienţi din întreaga lume.

Raiffeisen Bank a contribuit in 2007 la programul „Dambovita Verde” in cadrul caruia a plantat arbusti si copaci pe malurile Dambovitei intre Podul Izvor si Podul Hasdeu. Acest program si-a propus sa inverzeasca si sa amenajeze ambele maluri ale raului care stabate Bucurestiul. Raiffeisen Bank este o banca universala care oferă o gamă completă de servicii şi produse de calitate pentru persoane fizice, IMM-uri şi companii mari. Banca are peste 2 milioane de clienţi de retail (dintre care peste 130.000 IMM-uri) şi peste 5.000 clienţi corporaţii mari şi medii.

Primăria Sectorului 1 s-a implicat, în ultimii trei ani, în reamenajarea şi extinderea unui mare număr de parcuri şi spaţii verzi aflate în administrarea sa. Programul \'Adoptă un spaţiu verde!\' vine în completarea eforturilor proprii ale primăriei şi include – dincolo de participarea financiară a partenerilor – o componentă importantă legată de conştientizarea şi implicarea cetăţenilor, firmelor sau a societăţii civile într-o problemă importantă pentru toţi bucureştenii: conservarea şi îmbunătăţirea mediului în care trăim.

„Nu tăia pădurea ca-n codru!” este proiectul prin care Agenţia de Monitorizare a Presei readuce în agenda opiniei publice efectele negative ale defrişărilor abuzive. Proiectul a cuprins, pe lângă activităţile de împădurire, un concurs de creaţie adresat elevilor din clasele I – VIII, sesiuni de informare a proprietarilor de pădure din 4 zone grav afectate de despăduriri şi o campanie de informare prin mai multe tipuri de media (print, outdoor, media neconvenţională, spot radio, bannere web, blog etc.).

Comunicate Vodafone România :

Vezi toate comunicatele companiei Vodafone România.