Connex si Raiffeisen Bank stabilesc un nou record in mobile banking: 10.000 de utilizatori ai serviciului myBanking

BUCURESTI - 28 iunie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Connex si Raiffeisen Bank au placerea de a anunta atingerea cifrei de zece mii de utilizatori ai myBanking, serviciul care permite clientilor celor doua companii sa aiba acces la informatii bancare prin intermediul telefonului mobil.

Connex si Raiffeisen Bank stabilesc un nou record in mobile banking: 10.000 de utilizatori ai serviciului myBanking

„Suntem deosebit de onorati de pozitia de lider pe piata serviciilor de mobile banking. Aceasta cifra seminificativa arată succesul serviciului myBanking. Acum doi ani, am oferit clientilor Connex si Raiffeisen Bank posibilitatea de a beneficia de adevarata mobilitate adusa de serviciile de mobile banking. Astazi, intentionam sa dezvoltam in continuare acest serviciu de succes si sa le oferim clientilor nostri noi avantaje”, a spus Ted Lattimore, Presedinte si COO, Connex.
„Raiffeisen Bank a dorit sa ofere clientilor sai un instrument usor de utilizat si rapid pentru conturile lor. Rezultatele exceptionale si succesul inregistrate de serviciul myBanking arata ca strategia noastra, de a oferi optiuni si canale de acces variate (reteaua de sucursale, telefonia mobila si fixa, terminale si automate de efectuare a platilor) a fost bine primita de clientii nostri”, a declarat Steven van Groningen, Presedinte si CEO, Raiffeisen Bank.
Lansat la 30 iulie 2003, serviciul myBanking este disponibil tuturor clientilor Connex, abonati sau utilizatori ai Cartelei Connex, persoane fizice sau juridice, care au un cont activ la Raiffeisen Bank.
Serviciul le permite clientilor Connex sa isi plateasca facturile de telefonie mobila sau sa isi reincarce cartelele pre-paid prin intermediul telefonului mobil, in aria de acoperire a retelei Connex.
Clientii pot efectua transferuri, direct de pe telefonul mobil, intre mai multe conturi deschise la Raiffeisen Bank sau intre conturile Raiffeisen Bank si conturile oricarei alte banci. Noile facilitati sunt valabile pentru conturile in lei, in aria de acoperire a retelei Connex si in roaming.
Utilizatorii myBanking pot, de asemenea, sa activeze serviciile ATM in zona si Banca in zona, pentru a afla, cu ajutorul telefonului mobil, care este cel mai apropiat ATM sau cea mai apropiata sucursala Raiffeisen Bank.

Serviciul myBanking a primit premiul pentru “Cel mai inovativ produs IT&C romanesc” la Gala Premiilor IT&C ale Romaniei, editia 2004, un eveniment organizat sub patronajul Presedintiei Romaniei.

Despre Vodafone România

Connex este prima retea de telefonie mobila video din Romania, cu 5.022.902 de clienti, la data de 31 martie 2005. Connex este marca inregistrata a MobiFon S.A., o divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone este cea mai mare companie de comunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari si Retele Partenere in alte 14 tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre mai mult de 154,8 milioane de clienti din intreaga lume.

Raiffeisen Bank este o banca universala oferind servicii si produse de calitate pentru persoane fizice, IMM-uri si companii mari. La sfarsitul anului 2004, banca avea peste 1,5 milioane de clienti de retail (dintre care peste 96.000 IMM-uri) si 3.500 clienti corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank detine in Romania o retea de 202 unitati si peste 4.500 de angajati. La sfarsitul anului 2004, activele totale ale bancii au depasit 2 miliarde de euro, banca ocupand pozitia a treia in sistemul bancar romanesc, cu o cota de piata de 9,2%. Profitul net inregistrat la sfarsitul anului 2004 a crescut de sase ori fata de decembrie 2003, ajungand la 28,1 milioane de euro.


Lidia Solomon
Director Relatii Publice
Phone: +4021 302 1000


lidia.solomon@connex.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vodafone-romania/connex-si-raiffeisen-bank-stabilesc-un-nou-record-in-mobile-banking-10-000-de-utilizatori-ai-serviciului-mybanking