Vodafone lanseaza noua identitate de brand “power to you” impreuna cu noi servicii de Internet pe telefonul mobil

BUCURESTI - 5 noiembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

“Power to you” vine impreuna cu noi servicii care aduc Internet-ul, email-ul si comunitatile online mai aproape de clienti.
Experienta superioara de utilizare a email-ului si Internet-ului pe telefon, prin noua versiune Vodafone Internet pe Mobil, care integreaza browser-ul dedicat Opera Mini.
Acces usor la email, de pe o mare varietate de telefoane, la un tarif de numai 1,99 Euro/luna (TVA inclus).
Odata cu noua promisiune de brand, Vodafone aduce si un nou ghid interactiv la *222, mai usor si mai simplu de utilizat.

Astazi, Vodafone lanseaza in Romania noua pozitionare globala de brand, “Power to you”, impreuna cu noi servicii care aduc Internetul, email-ul si comunitatile online mai aproape de nevoile clientilor.

“Power to you” exprima dorinta Vodafone de a le oferi clientilor sai optiuni mai bune si de a-i sprijini, prin serviciile de comunicatii mobile, sa profite de oportunitatile din jur. “Power to you” este promisiunea noastra de a face lucrurile mai simple pentru clientii nostri si de a le oferi avantaje unice, cu Vodafone.

“Noua identitate a brandului Vodafone este un pas inainte in evolutia business-ului nostru si a culturii noastre organizationale. Trecerea de la ‘Traieste fiecare clipa’ la ‘Power to you’ arata dorinta noastra de a pune clientii in mod explicit in centrul a tot ceea ce facem si de a le oferi o experienta mai buna in toate punctele de interactiune cu brandul Vodafone. ‘Power to you’ inseamna, totodata, ca utilizatorii nostri au acum la dispozitie mai multe oportunitati, odata cu dezvoltarea serviciilor de acces la Internet si email de pe telefonul mobil. Aceste servicii au depasit granitele ‘biroului’ si sunt disponibile oricarui consumator, la preturi accesibile si aproape de pe orice telefon. Credem ca acesta este rolul nostru, de a face tehnologia simpla pentru oricine, de a creste mobilitatea oamenilor si a le aduce mai multe optiuni”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

Dincolo de promisiunea de brand, se afla o serie de servicii si oferte Vodafone care aduc clientilor o experienta imbunatatita si mai multe avantaje. Incepand de astazi, lansam noi servicii care ofera o calitate superioara de utilizare a Internetului, de acces la email sau la comunitatile sociale online preferate - precum facebook, twitter, hi5 - direct pe telefonul mobil, la tarife foarte avantajoase.

“Nevoia de acces la Internet si email de pe telefonul mobil a crescut considerabil, insa nu intotdeauna aceasta experienta este usoara si fireasca pentru utilizatori. Pentru a raspunde asteptarilor clientilor nostri, de simplitate in utilizare si accesibilitate a tarifelor, am creat noul serviciu ‘Vodafone Internet pe mobil’, care integreaza browser-ul Opera Mini si este disponibil pe un portofoliu extins de telefoane. Acum, clientii nostri, atat abonatii, cat si utilizatorii Cartelei Vodafone, pot sa intre in conturile lor de Yahoo, Gmail sau Hotmail la fel de usor ca si de pe computer, oriunde si oricand, pentru numai 1,99 Euro / luna”, a spus Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer Consumer Unit Vodafone Romania.

Cu Vodafone Internet pe mobil, utilizatorii au acces la Internet de pe orice telefon care este dotat cu un browser de Internet, Vodafone avand in retea peste 1.000 de astfel de modele. In plus, cu ajutorul browser-ului Opera Mini, special adaptat pentru Vodafone, clientii pot accesa orice site, contul de mail si comunitatile online favorite, mult mai repede si mult mai usor, de pe mai mult de 130 de modele de telefoane.

Pachetul Vodafone Email pe mobil ofera 25 MB trafic inclus pentru acces la email si Internet, precum si trafic nelimitat in portalul Vodafone live!, la tariful de 1,99 Euro / luna (TVA inclus).
Pentru a instala noul browser dedicat Opera Mini pe telefonul mobil, clientii Vodafone trebuie sa trimita un SMS la 8877, cu textul “Opera”.

In acelasi timp, pornind de la sugestiile clientilor sai, Vodafone a lansat o noua versiune a ghidului interactiv al Serviciului de Relatii cu Clientii, *222. Noul ghid pemite o navigare mai usoara in meniu, datorita unei structuri simplificate, posibilitatea de a intra in legatura mai usor cu un consultant Vodafone, precum si de a efectua diferite operatiuni fara ajutorul unui operator. In plus, clientii care apeleaza *222 sunt intampinati de o noua voce feminina, care se numeste Andreea si a carei personalitate a fost definita de catre clientii Vodafone.

Atat utilizatorii Cartelei Vodafone, cat si abonatii, pot efectua acum mai multe operatii prin intermediul ghidului interactiv, fara a fi nevoie sa intre in legatura cu un consultant Vodafone: isi pot activa sau dezactiva servicii precum Internet pe mobil, roaming, Vodafone Passport, MMS, tonuri de asteptare sau diverse extraoptiuni cum ar fi cea de apeluri internationale. In plus, clientii pot confirma sau amana plata facturii si pot rezolva singuri, pe loc, printr-un meniu special de urgente, solicitari precum blocarea sau deblocarea cartelei SIM, aflarea codului PUK.

Structura meniului este mult mai simpla, iar categoriile disponibile au fost organizate in functie de frecventa cu care sunt solicitate de catre clientii nostri, la *222.

Despre Vodafone România

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.532.530 de clienti, la 30 iunie 2009. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicatii mobile din lume cu aproximativ 315 milioane de clienti, la 30 iunie 2009. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si aproximativ 40 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.
Dina Cernahoschi
publicrelations_ro@vodafone.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/vodafone-romania/vodafone-lanseaza-noua-identitate-de-brand-power-to-you-impreuna-cu-noi-servicii-de-internet-pe-telefonul-mobil