Vodafone Romania anunta rezultatele campaniei Litoral Curat

BUCURESTI - 28 septembrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Vodafone Romania are placerea sa anunte rezultatele campaniei „Litoral Curat”, dezvoltata in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum, pentru al doilea an la rand.

Vodafone Romania anunta rezultatele campaniei Litoral Curat

Campania a inclus mai multe componente: amplasarea a 450 de cosuri pentru strangerea deseurilor, curatarea plajelor prin colectarea selectiva a deseurilor si reciclarea acestora, precum si o campanie educationala cu scopul de a le explica turistilor cum sa mentina curatenia plajelor.
“Educatia pentru protectia mediului este una din zonele care necesita o atentie speciala, mai ales ca Romania este pe punctul de a adera la Uniunea Europeana. Protejarea mediului prin colectarea selectiva a deseurilor va deveni in curand o procedura standard si in Romania. Litoral Curat este un program inovativ care isi propune sa ii familiarizeze pe oameni cu normele de protectie a mediului si sa contribuie la crearea unui mediu mai curat si mai sanatos”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania.
Peste 56 de tone de deseuri constand in materiale PET, hartie si aluminiu au fost colectate prin acest program in vara anilor 2005 si 2006. Campania “Litoral Curat” s-a desfasurat in perioada 17 iulie – 30 septembrie 2006 pe plajele din orasul Constanta si statiunile Mamaia, Eforie Nord, Navodari, Neptun, Olimp, Venus, Jupiter, Mangalia si Vama Veche.
Vodafone Romania si voluntarii Mare Nostrum au amplasat 450 de cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor pe o distanta de 50 de kilometri de plaja, ceea ce inseamna cu 50% mai mult decat in 2005. Deseurile au fost colectate periodic de catre firme specializate si trimise spre reciclare. Echipe de voluntari ai organizatiei Mare Nostrum au realizat actiuni demonstrative de curatare a plajelor si au monitorizat procesul de curatare. In plus, o caravana a circulat dintr-o statiune in alta pentru a informa si educa turistii despre cum sa mentina plajele curate.
Campania “Litoral Curat” face parte din activitatea de Responsabilitate Corporatista a Vodafone Romania. Aceasta activitate are ca scop imbunatatirea vietii oamenilor si a lumii inconjuratoare prin sustinerea de programe specifice din diverse domenii. Printre cele mai importante programe de Responsabilitate Corporatista dezvoltate de Vodafone Romania se numara programul “Parteneriat pentru viata” dezvoltat impreuna cu SMURD si programul “Ambulanta sociala”.

Despre Vodafone România

Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra 6.735.094 de clienti, la data de 30 iunie 2006. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 186.8 de milioane de clienti din intreaga lume.
Mare Nostrum este o organizatie ecologista nonguvernamentala a carei misiune este de a schimba practicile si atitudinile actuale ale comunitatilor locale si factorilor de decizie in ceea ce priveste problemele de mediu din zona Marii Negre si zona costiera romaneasca, prin programe de informare si educatie ecologica adresate publicului larg.

Vodafone Romania
Relatii Publice

publicrelations_ro@vodafone.com