W.S.C. (World Startel Communications) Europa S.A. - partenerul tau pentru call-center

BUCURESTI - 3 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

W.S.C. Europa S.A. lanseaza in Romania servicii de externalizare a proceselor de contact-center oferite pentru companii de pe intreg mapamondul, companii care inteleg importanta unui departament de customer-care performant.

Pentru aceste servicii W.S.C. Europa a investit aproximativ 1 milion de EURO si detine peste 160 de statii de lucru si peste 1500 metri patrati de spatiu pentru call-center.

Suntem pregatiti sa oferim tot suportul necesar pentru procesarea apelurilor de la si catre clienti si utilizatorii finali intr-un mod profesionist.

Oferim un spectru larg de externalizare a serviciilor voce si non-voce clientilor de pretutindeni. Echipa noastra experimentata este pregatita sa faca fata exigentelor pentru Customer Support si Back-Office.

Ne bazam serviciile pe experienta dobandita din 1997 prin colaborarea cu mari companii internationale.

W.S.C. (World Startel Communications) Europa S.A. - partenerul tau pentru call-center

Oferim clientilor nostri:

1. Campanii Inbound:
Profesionisti dedicati va pot prelua apelurile 24/7 pentru a crea, mentine si dezvolta relatia cu clientii si utilizatorii finali ai dumneavoastra.
Reprezentantii nostri vor fi instruiti pentru a fi capabili sa ofere informatii specifice despre oricare dintre produsele si serviciile dumneavoastra. Serviciile de inbound oferite sunt:

- Info line;
- Reclamatii;
- Tele-voting;
- Numere speciale;
- help-desk (asistenta tehnica);
- servicii de secretariat “extra-hours”.

2. Campanii outbound:
Solutiile noastra intaresc legaturile existente cu clientii si utilizatorii dumneavoastra finali si va ajuta sa dezvoltati noi relatii prin:

- tele-sales (generare lead-uri);
- tele-marketing;
- cerceari de piata;
- sondaje;
- campanii de promovare ;
- generare baze de date;
- colectari creante;
- servicii de follow-up;
- servicii de reamintire;
- servicii de rezervari.

Atragerea de noi clienti poate fi extrem de costisitoare dar dezvoltarea programelor de loialitate pentru clientii si utilizatorii dumneavoastra finali reprezinta o abordare proactiva pentru evitarea alegerii concurentei precum si cu o eficienta de cost crescuta. Utilizatorii finali vor fi mai satisfacuti si vor avea o tendinta mai scazuta sa aleaga concurenta.
Ca urmare a campaniilor de marketing si publicitate directa, orice respondent poate fi contactat cu scopul de a fi trasformat in client.


3. Back-office:
Misiunea noastra este sa va oferim solutii eficiente, adresate nevoilor dumneavoastra pentru a economisi timp si bani:
- Data entry;
- Document management;
- Management support.

4. Call-Center personalizat:
Un serviciu care suplimenteaza propriul Call si Contact Centre, oferindu-va un program extins, o crestere a capacitatii de primire apeluri intr-un mod eficient din punct de vedere al costurilor:
- Recrutare si training pentru personal;
- Software development.

La toate aceste servicii adaugam infrastructura proprie (linii telefonice, conexiuni internet, aplicatii software si echipamente hardware).


Despre W.S.C. (World Startel Communications) Europa S.A.

Beneficiile utilizarii solutiei noastre de contact-center sunt:

- Cresterea eficientei (folosirea know-how-ului nostru);
- Reducerea costurilor (nu aveti nevoie de investitii suplimentare);
- Flexibilitate si personalizarea;
- High-quality;
- High-tech.

Call-center-ul nostru este multi-lingv (Engleza, Franceza, Germana, Italiana, Spaniola si Portugheza).

Centrul nostru operativ este echipat cu tehnologie de ultima ora capabila sa suporte toate cerintele externalizarii.



Calea Rahovei, Nr. 266-268 . Etajul 2, Sector 5, Bucuresti.
tel. +4 021 404 71 50

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/w-s-c-world-startel-communications-europa-s-a-/w-s-c-world-startel-communications-europa-s-a-partenerul-tau-pentru-call-center