Tehnici de comunicare cu persoanele dificile

BUCURESTI - 29 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

In data de 16-17 februarie se va desfasura trainingul Tehnici de comunicare cu persoanele dificile. Puteti urmari un demo de 50 de minute al acestui training, inregistrat in fata a peste 120 de participanti la Salonul National de Psihologie.

“Cum imi inving dusmanii? Simplu: ii transform in prieteni!” Abraham Lincoln

Cei mai multi dintre noi suntem nevoiti sa interactionam zilnic cu persoane dificile, fie la serviciu fie in plan personal. Le recunoasteti cu siguranta: agresive, critice, insolente, insistente, arogante, lipsite de bun-simt, ostile, sarcastice, se plang din orice, refuza sa-si asume responsabilitati, ii invinovatesc permanent pe cei din jur, mint, refuza sa asculte punctele de vedere ale altora sau le resping din principiu pentru ca doar ei au intotdeauna dreptate, fac promisiuni pe care nu le respecta niciodata… si lista poate continua.

Intr-o lume ideala pur si simplu i-am ocoli. In lumea reala insa ne sunt sefi, colegi sau subalterni, soti/sotii, parinti sau prieteni. In unele cazuri ruperea relatiilor cu astfel de persoane implica niste costuri prea mari, de aceea pentru a le face fata cu succes avem nevoie sa invatam cum gandesc, care sunt temerile lor cele mai profunde, de ce fac ceea ce fac.

In data de 16-17 februarie se va desfasura trainingul Tehnici de comunicare cu persoanele dificile. Puteti urmari un demo de 50 de minute al acestui training, inregistrat in fata a peste 120 de participanti la Salonul National de Psihologie:

www.damaideparte.ro/index.php/tehnici-de-comunicare-cu-persoanele-dificile/309/

De asemenea puteti citi un interviu aparut in ziarul Business Standard: Evitarea conflictelor la serviciu, competenta-cheie

www.standard.ro/articol_11762/evitarea_conflictelor_la_serviciu__competenta_cheie.html

Cine poate beneficia de acest training?

- Cei care se confrunta cu dificultati in relatiile de munca (cu sefii, colegii sau subordonatii, clientii etc.) sau in plan personal;
- Cei care doresc sa dezvolte relatii interpersonale de succes in orice situatie;
- Cei care doresc sa invete tehnici simple si eficiente de iesire din situatiile de criza.

Participantii la acest training vor invata:

- Sa inteleaga si sa identifice principalele tipuri de personalitate;
- Sa anticipeze reactiile persoanelor dificile si sa se adapteze la acestea;
- Sa identifice tipul propriu de comportament in situatiile de criza;
- Sa ghideze persoanele dificile spre a intelege ce se petrece in interiorul lor;
- Sa comunice eficient cu persoanele dificile;
- Sa transforme conflictul in cooperare;
- Sa raspunda empatic la nevoile persoanelor dificile, indiferent de masca sub care se ascund;
- Sa primeasca si sa faca afirmatii critice;
- Sa foloseasca tehnica parafrazei si a feed-back-ului;
- Sa distinga diferentele intre comportamentele pasiv, agresiv si pasiv-agresiv;
- Sa-si controleze propriile emotii in timpul situatiilor conflictuale;
- Sa se pozitioneze in relatie pe o pozitie de colaborare si nu ca adversar;
- Sa-si manifeste dezacordul fara a crea conflict;
- Sa foloseasca in mod adecvat limbajul nonverbal;
- Sa intelega cauzele profunde pentru care oamenii reactioneaza negativ;
- Sa recunoasca atunci cand cad intr-o capcana (tipar comportamental) si posibilitatile de iesire pe care le au.
- Sa evite sa fie manipulati de persoanele dicifile.

In timpul acestui training participantii vor:

- Explora principalele cauze ale aparitiei conflictelor si cum pot fi acestea evitate;
- Invata sa priveasca situatiile conflictuale dintr-o perspectiva complet diferita (tehnica pozitiilor perceptuale);
- Dobandi abilitatea de a aplica tehnici de comunicare (empatica, asertiva, nonviolenta, nonverbala);
- Dezvolta un plan propriu pentru a-si imbunatii relatiile interpersonale;
- Descoperi strategii eficiente pentru a prelua controlul asupra situatiilor de criza.

Data, locul si investitia

Data: 16-17 febrarie 2008, orele 9-18
Investitia: 400 RON (TVA inclus). Reducere pentru studenti: 50%
Locatia: Sala de curs Mandala Club, Str. Paleologu nr.20 (zona Udriste-Armeneasca), Bucuresti

Cine este trainerul?

Seminarul este sustinut de Corina Marin, Formator certificat de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, International Certified NLP Practitioner, Webcontent Manager al site-ului de dezvoltare personala DaMaiDeparte.ro.

Cum ma pot inscrie?

Trimitand un mail care sa contina numele si numarul de telefon la la adresa damaideparte@damaideparte.ro.

Despre WEBCOR SRL

www.DaMaiDeparte.ro - Dezvoltare personala
damaideparte@damaideparte.ro
damaideparte@damaideparte.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/webcor/tehnici-de-comunicare-cu-persoanele-dificile