O nisa care creste din promovarea prin surse alternative online

BUCURESTI - 9 decembrie 2016

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Parfumurile au reprezentat dintotdeauna o semnatura a celor care isi insusesc aroma lor.

Parfumuri Guess

Parfumuri Guess

Atat femeile, cat si barbatii au folosit aceste produse de-alungul timpului pentru a-si pune in evidenta atuurile si personalitatea, dar si pentru a impresiona sau a seduce.

In prezent, piata parfumurilor s-a extins si cuprinde o gama larga de produse pentru toate tipurile de consumatori si pentru toate preferintele. In cifre, aceasta nisa a cosmeticelor a evoluat si a devenit o afacere de ordinul multi-bilioanelor de dolari, incasate anual de reprezentantii marilor branduri .

Accesul publicului la aceasta zona s-a intesificat si s-a deschis datorita tehnologiei si a noilor medii de promovare. Anual se fac investitii considerabile in publicitatea si in promovarea titlurilor de parfum , atragand consumatori de pretutindeni. Astfel, pe langa metodele traditionale si pe langa campaniile clasice, ce asigura vizibilitatea tuturor acestor branduri, au aparut numeroase site-uri de informare sau bloguri cu testimoniale si descrieri de produs. Acestea din urma au un impact promitator asupra vanzarilor si asupra consumatorului de rand. Aproape fiecare persoana in cautarea unui parfum se informeaza din surse alternative decat de pe paginile oficiale.

Consumatorii impart rapid pe internet pareri si recomandari despre fiecare parfum, iar opinia unui blogger cu autoritate in domeniu valoreaza mult mai mult decat prezentarea produsului de pe pagina brandului.

Acest trend a acaparat mediul online la nivel mondial, iar in Romania au inceput sa fie identificate diverse site-uri ce prezinta parfumuri si fac sugestii de pret de la diversi distribuitori sau de la mai multe magazine online. Un astfel de exemplu este si parfumero.ro, unde consumatorii locali se pot informa cu privire la o gama larga de titluri renumite de pe piata parfumurilor. Acest site este conceput ca un ghid complet, oferind sugestii si pareri ale altor consumatori. Astfel, este permis accesul consumatorilor la descrieri de parfumuri, sfaturi sau opinii in legatura cu marcile care ii intereseaza sau cu aromele pe care si le doresc.

Site-ul prezinta si o lista de magazine ce comercializeaza parfumuri originale, astfel incat incurajeaza procesul de achizitie calitativ si inteligent. Categoria de branduri pune la dispozitie titluri precum Azzaro, Chanel, Nina Ricci sau parfumuri Guess. De asemenea, orice vizitator are posibilitatea de a-si expune parerea referitor la un anumit parfum sau poate sa verifice in timp real comentariile membrilor activi.

Sectiunea de informatii ofera date importante despre nisa parfumurilor importante si in acelasi timp trateaza subiecte de interes general, despre cum se alege un produs in functie de ingrediente, despre cum se pastreaza corect o apa de toaleta sau cand, cum si cat se pulverizeaza.

Prin urmare, pentru pasionatii de esente dulci sau aromate, tari sau revigorante, mediul online pune la dispozitie informatii variate despre fiecare titlu existent pe piata. Asadar, pentru a cumpara in siguranta si cu satisfactie o apa de toaleta sau de parfum, consumatorul se poate informa din sursele alternative.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/webdesk-agency/o-nisa-care-creste-din-promovarea-prin-surse-alternative-online