Cum au fost citite newsletterele in 2005 - Summary report

BUCURESTI - 24 ianuarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Teoria lui Darwin spune ca nu toate organismele pot supravietui intr-o lume in plina dezvoltare, ci doar acelea care supravietuiesc concurentei. Pentru a face ca un program de email marketing sa fie de success, acesta trebuie permanent evaluat pentru a ii imbunatatii relevanta. Doar cele mai relevante mesaje, trimise in cel mai potrivit moment, persoanelor care le asteapta pot supravietuii in competitia tot mai mare pentru inboxul tau.

Pentru a citii raportul complet accesati site-ul: whiteimage.net

Datele studiului White Image releva indicatorii medii inregistrati in 2005, care, folositi in mod corespunzator pot folosi la dezvoltarea unor strategii de email marketing de succes. Am trecut in revista fiecare indicator important care poate determina succesul sau insuccesul comunicarii prin email.

Pentru a citii raportul complet accesati site-ul: whiteimage.net

Monitorizarea se refera la:
-momentul optim de trimitere al mesajelor
-numarul de mesaje deschise (open-rate)
-numarul de link-uri accesate (clickthrough rate)
-analiza factorilor care conduc la transmiterea mesajelor
-gradul de loializare al persoanelor abonate la un newsletter

Aceste date sunt utile celor care doresc sa desfasoare campanii de loializare prin intermediul e-mail marketing-ului, oferind o perspectiva clara asupra situatiei si particularitatii pietei romanesti.

Momentul optim de deschidere al mesajului
Pentru anul 2005 intervalul orar 9:30-11:00 a fost cel mai important din punct de vedere al deschiderii emailurilor. In intervalul orelor lucratoare (8-17) sunt deschise mai mult de 87,55% dintre emailurile trimise, iar intervalul orar 9-11:30 beneficiaza de atentia a 48,50% dintre destinatari.

Cand se obtine o rata buna de clickthrough?
Ca distributie temporala, tendinta click-urilor urmeaza trendul ratelor de deschidere a mesajelor. Analizand mai atent datele se poate constata totusi ca cele mai mari rate de eficienta se inregistreaza in intervalul orar 15:30-17 cand raportul intre cei care dau click pe link-uri si cei care deschid mesajul (rata de click through) inregistreaza cel mai mare procent.
Ratele de clickthrough mai mari de dupa ora 15:30 releva faptul ca spre sfarsitul orelor lucratoare destinatarii acorda mai multa atentie continutului unui newsletter si chiar revin la mesaj pentru a citi articolele de interes.

Cele mai bune zile pentru deschiderea unui newsletter
Daca este luni, este ziua deschiderilor. La nivelul anului 2005 cele mai bune rate de deschidere s-au obtinut in ziua de luni si cele mai slabe in ziua de marti.
Ca o completare, cele mai multe clickuri se inregistreaza insa miercurea, cand destinatarii manifesta o dispozitie mai mare de a citi mesajele.

Receptionarea mesajelor. Au ajuns ele la destinatar?
In anul 2005 filtrele anti-spam si-au imbunatatit algoritmii de filtrare, multe din mesajele legitime trimise ”cazand in plasa” acestor filtre. Pentru 2005, putem spune ca cele mai sensibile filtre anti-spam se regasesc la Hotmail si Gmail. Astfel, Hotmail a blocat 8% din email-urile trimise, iar Gmail nu a livrat 2% din mesajele trimise si monitorizate de White Image. In ceea ce priveste ISP-urile romanesti, acestea nu sunt pregatite sa receptioneze volume mari de emailuri, in mare majoritate folosind o tehnologie de filtrare rudimentara bazata exclusiv pe volumul de emailuri trimise si numarul de conexiuni simultane create.

Timpi de raspuns pentru o campanie de email marketing
Ca trend general ~70 % dintre deschideri si clickuri se inregistreaza in primele 24 de ore de la trimiterea unui newsletter, dar exista diferente in functie de domeniul la care ne referim si in functie de modul in care a fost constituita baza de date.


Cat de loiali sunt cititorii unui newsletter?

La nivelul anului 2005, pentru companiile care au publicat mai mult de 10 newslettere, 10,7% dintre cei care le primesc nu au accesat nici un link inserat in acestea, desi au deschis cel putin un newsletter. In 2005 nu mai putin de 11,2% nu au deschis nici unul din newsletterele primite iar 21,8% au citit cel putin 75% dintre acestea, 16% au deschis intre 50 si 75% dintre newsletterele primite, in timp ce 35,5% au deschis mai putin de 25% dintre newsletterele primite.

Despre White Image Grup

Despre White Image - Loyalty Solution
White Image este in prezent singura companie romaneasca implicata in programele internationale initiate de “Email Service Provider Coalition” de rezolvare a problemei deliverabilitatii utilizand solutii de top in domeniu si oferind solutii de loializare pentru marci precum Bancpost, Codecs, Valrom, TMI, Qualians, Lindab, Mitsubishi, Altex, Mercedes, Skoda, Gregory’s, Orion, Embassy of India, Ziarul Financiar, BUSINESS Magazin, etc.

Sursa: http://www.whiteimage.net
Andrei Georgescu
Tel: 021- 410.15.82
contact@whiteimage.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/white-image-loyalty-solutions/cum-au-fost-citite-newsletterele-in-2005-summary-report